דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית לחודש נובמבר 2009 

מאת    [ 29/10/2009 ]

מילים במאמר: 1378   [ נצפה 4188 פעמים ]

הטור האסטרולוגי של חוה מזר
טלפון: 5731540 - 03
כל הזכויות שמורות ©


תחזית לחודש נובמבר 2009


טלה
בתחילת החודש אתם חשים בעייפות החומר. נראה שתצטרכו להאט קצת את הקצב. 14-16 בנובמבר מרמזים על ימים תובעניים, וכדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע. החל מה- 17 בחודש ואילך, מומלץ להתרענן ולצאת מהשיגרה על-ידי התכתבויות, נסיעות ופגישות עם אנשים בעלי השקפת עולם רחבה ומעניינת. למקרי ולבלתי צפוי יהיה תפקיד מפתיע בכל מה שיתרחש. כדאי לעודד מגעים עם חו"ל. יש לכם תוכניות ושאיפות שאתם רוצים להגשים, והחוכמה היא לגשת לכך צעד אחר צעד. כניסת השמש למזל קשת לקראת ה- 23 בנובמבר מרמז ומזמן פתיחות ואיוורור מבורכים שיימשכו עד אמצע דצמבר. פרויקטים ונסיעות הקשורים לענייני עסקים בארץ בחו"ל יזכו להצלחה, וגם השמש תזרח ותחייך, יש למה לצפות.

שור
לבני מזל שור יש אופי יציב ועקבי, וזה הזמן לקדם את הפרויקטים שאולי קצת הוזנחו לאחרונה. יש אפשרות להוכיח את יכולתכם, להתקדם ולבסס בהדרגה את מעמדכם. עם זאת, עלולות להתגלות תחושות מצוקה שעלולות לגרור לקונפליקט. מישהו מחוץ או מבית עלול לנהוג בצורה שתכעיס אתכם בשל מיקומו של מארס באריה שעלול לרמז על קונפליקט עם בן זוג, קולגה, או שותף. יש רמז לאיבוד שליטה, שלא רצוי לכם כלל ועיקר. לכן כדאי לשלוט ביצרים מניפולטיביים ואפלים של הסובב אתכם כדי לא לקלקל את המומנטום. זיכרו כי ונוס, מול מזלכם, מוסיפה לכם המון קסם אישי, נקודות זכות, קידום, הכרה וכריזמה וזוהי האנרגיה שאתם צריכים לשאוף אליה. צפוי סטוץ מסעיר חושים, אבל יש להימנע מקשר כפייתי היוצר פנטזיות, אשליות ואי בהירות.

תאומים
בתחילת ימי החודש אתם זקוקים למנוחה ולהאטת הקצב. מצב קבוע של קונפליקט, איום מתמשך, חוסר וודאות, כל אלה פוגעים ברמת האושר שלכם. השגיחו על הבריאות, אל תזלזלו בתזונה נכונה והקפידו החודש על פעילות גופנית מבוקרת כדי להרפות משרירים טעונים. מערכת העצבים שלכם על סף קריסה. שינוי מבורך אמור להתרחש בהדרגה לקראת המחצית השנייה של החודש, שבה תוכלו להרחיב את המעגל החברתי ותהיו במיטבכם - מושכים ובולטים. ניתנת לכם הזדמנות אמיתית לפעול, לשנות וליזום עד ה- 16 בדצמבר. עסקים חובקי עולם יעסיקו חלק. מי שתפצה על המצב זו ונוס, שתשלח זווית פייסנית, נוחה, נעימה וטובה למארס, אבל רק לקראת חודש דצמבר.

סרטן
ירח מלא בימי תחילת החודש משפיע מיידית על מצב הרוח שלכם. זוהי תקופה פרודוקטיבית ומחזקת, וגם אם עדיין לא נמצאו פתרונות לכל הבעיות, לפחות תרגישו שאתם חזקים מספיק כדי להתמודד איתן. דברים מתחילים לזרום ולהסתדר, וזה יקרה מהר יותר מכפי שתכננתם. כאן תבוא לעזרתכם האינטואיציה החזקה שלכם. אל תהיו קיצוניים אבל היו לא שיגרתיים. החוכמה כאן תהיה להיות מודעים לבלתי צפוי, שבא כמו בערה של קרן אור מחשמלת, הפעילו את הראש והיו יצירתיים. פרויקט או עבודה שעליה אתם שוקדים יביאו לתפנית שתעסיק ותלהיב אתכם גם לתוך השנה הבאה. ענייני כספים נוטים להוצאות בלתי נשלטות. המישור הרגשי-סקסי תופס תאוצה סוחפת, זה הזמן להיות פתוחים להיכרויות, עם מודעות להימנע מקשר מטלטל ולא יציב.

אריה
אנחנו נמצאים בתקופה של עידן הדלי שרק מגבירה את האפשרויות לפתיחות מכסימלית, לרציונליזציה של מצבים ולהבנת תהליכים רגשיים באמצעות השכל וההיגיון. כדאי לחפש דרך שבה תוכלו לשלוט במצב מסוים כדי שלא תצטרכו להתאים את עצמכם למציאות לא נוחה. אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי, אולם אתם גם נוחים להתרגז, להתפרץ ולריב, כי בגדול - זוהי תקופה שנוטה לחתרנות. אתם טעונים אמוציונלית, ויש נטייה לסמוך על המזל, להגיע למסקנות חפוזות ולהתנהג ביהירות ובגאווה. מארס במזלכם מחדד את אופייכם התחרותי, ומרמז על תקופה הישגית, נמרצת ודינאמית, שתראה סימנים מבטיחים מאמצע נובמבר ולתוך חודש דצמבר, אז תצטרף אליו גם כוכב ונוס והחגיגה תהיה גדולה. מומלץ להיות פעילים ויוצרים וליהנות ממה שהחיים מעניקים לכם.

בתולה
רבים מכם אנשים מסורים חרוצים ויעילים, המתייחסים לעובדות ומנתחים מצבים על-פי גישה מעשית, מציאותית והגיונית. בשעות של מצוקה, מזל דגים שמולכם, גורמת לרבים מכם להפליג לחלומות בהקיץ ולפנטזיות. ישנה תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות. אתם שואפים למצוינות וקיים דגש על יצירתיות. כוכב סטורן יצא סוף סוף-סוף ממזלכם, וסך הכול תקופת עקרב מיטיבה עימכם, ובנוסף, כוכב ונוס תשפיע עליכם מטובו. השתתפות באירוע מסוים מזמנת מפגש כריזמטי. אנשי העסקים שביניכם, מתחדשים ואף יוזמים תוכניות שיקבלו ממשות וצורה עתידית. זיכרו, כל השקעה מצדכם תישא פירות מאוחר יותר. זהירות ומודעות: מארס מאחורי גבכם, מאלץ אתכם להיות דיסקרטיים ועירניים למתנגדים שמנסים למנוע מכם מהלך מסוים שחשוב לקידומכם.

מאזניים
כוכב סטורן נכנס החודש למזלכם, ורבים מכם חשים מזה זמן מה עומס נפשי ופיזי רב, ויותר ויותר שוקעים ברגעים ובמחשבות תוגה על החיים. חששות וחרדת נטישה משלימים את התמונה וכן קושי להביע רגשות, במיוחד אלה שהחיים שלהם לא זורמים והם מורכבים ומסובכים ויש נסיגות בדברים שרצוי היה שיתקדמו בקצב מהיר. ענייני כספים יעסיקו אתכם וייתכנו רווחים, אבל אל תתפתו למה שנראה כדרך מהירה להפקתם. המחצית השנייה של החודש מאפשרת לכם לחוש בהדרגה עצמאיים וחופשיים יותר. תיתכן פריצת דרך בשל הצעת פרויקט מסוים שתצטרכו לבחון את כדאיותו. המישור החברתי והתקשורתי נכנס לתאוצה חסרת תקדים החל מאמצע חודש נובמבר עד אמצע חודש דצמבר, שבו יש אפשרות לבלוט ולהצטיין בעשייה פעילה ויצירתית, שלא לדבר על השלכה מזלית שתשאיר לפחות חלק מכם נפעמים.

עקרב
תקופת עקרב מביאה עימה התחדשות והתרגשות, זהו זמן לתשוקות חזקות, להעמקת יחסים, להחלטות דרמטיות של שחור או לבן ולתגובות רגשיות קיצוניות. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא. בסך הכול הכוכבים מעניקים לכם פיקחות, חדות ויכולת ביטוי מרשימים. קשר עסקי ילווה בתחושה של התחדשות גורלית ויעורר בכם דחף אתגרי. נכון שיש לכם דחף ושאיפה לבלוע את העולם, אך שימו לב כי כוכב מארס בבית המקצועי שלכם, עלול לרמוז על אילוצים נלווים, קונפליקט ועימות ועל זעזוע אפשרי. לכן מומלץ להימנע ממצבים הפכפכים ומפרובוקציות מכוונות. ונוס במזלכם מוסיפה לכריזמטיים שביניכם טונות של קסם אישי סוחף.

קשת
בתחילת ימי החודש אתם נתונים במין מועקה וכובד שהמזל שלכם לא רוצה להכיר, שמרו על אנרגיה מבוקרת. קבלו ידיעה מעודדת - מאמצע נובמבר ולפחות עד אמצע דצמבר, תוכלו להזיז דברים בקצב מסחרר שהכי אהוב עליכם. תהיו פחות מכונסים בתוך עצמכם ותתעסקו לשם שינוי בהנאות החיים. אלה שעוסקים במדיה יזכו לעדנה. האווירה המאיימת והמפחידה תתחלף באנרגיה שתישא ימים בעלי אופי נוצץ ומדליק. מזל קשת, מעצם טבעו, נותן הרגשה שמקורות השפע אף פעם לא ייגמרו ושאין מה לדאוג. יש מודעות לכך שיש מי שמנהל את העולם, ולא הכל בידינו. מסיבה זו הקשת מסמל לא רק את השפע, אלא גם את האמונה, ואת העולם הרוחני יותר. לקראת חודש דצמבר תוכלו ליצור קשר שהבסיס שלו יציב ונכון, כמו גם התפתחות והתקדמות, הרחבת האופקים ומפגש עם תחומי עניין חדשים. נסיעה לחו"ל עומדת על הפרק.

גדי
זוהי תקופה מעורבת. מצד אחד, היא מעידה על התארגנות ורה-אורגניזציה, שיאפשרו גילויים לגבי יכולותיכם אשר יביאו בהדרגה לשינויים מהותיים. פרויקט או עבודה שעליה אתם שוקדים יביאו לתפנית שתעסיק אתכם גם לתוך השנה הבאה. לכן חשוב בחודש הזה לנצל את כל ערוצי התקשורת שלכם, במיוחד החברתי, ובמקביל, אל תתעלמו מחוש הביקורת ומהזהירות הטבעית שלכם, כי יש נטייה יותר מתמיד לנבור, לחפור ולהתלבט. כדאי לשמור על רמת אופטימיות סבירה בהעמקת המחשבה והתכנון, באלה אתם דווקא טובים. אבל בד בבד שימו לב לא להתאכזב או לטעות בהערכת מגמותיהם וכוונותיהם של האנשים שעימם אתם באים במגע, מישהו עלול לנהוג בכם בחוסר הגינות. זכרו בנוסף כי אנרגיית השמיים היוקדת מושכת לאטרקטיביים שביניכם מבטים עורגים. זה הזמן להיענות להזמנות חברתיות.

דלי
ניגוד האינטרסים בין העקרב והדלי, אחראי על הצטברות המתח ועל השקעת מאמצים במיצוי שני עקרונות מנוגדים: מחד, סימן מזל דלי, האחראי על ביטוי אישיות מיוחדת ומקורית, ומאידך, עקרב, מזל רגשי וטוטאלי, סוער וקיצוני שנוטה לרגשות קוטביים. ובנוסף - מארס העומד מנגד עלול לגרור עימותים. האווירה כלפיכם עלולה להיות חשדנית, המתינו קצת לפני שאתם ממהרים להגיב. ישנה גם נטייה מוגברת להתפרץ, להתרגז ולריב, ומומלץ להמתין קצת לפני שאתם ממהרים להגיב. כדאי לחשוב על נתיבי בריחה, גישה ידידותית ופחות מחייבת תתאים לתקופה זאת שמביאה עימה את השוני, היוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, אך בד בבד גם מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה כתער. לקראת המחצית השנייה נכנסת אנרגיה מכוננת, בתקווה שתישא פירות חיוביים עד אמצע חודש דצמבר.

דגים
אתם זקוקים לגירוי וחידוש, לעניין ולאתגר אינטלקטואלי ורוחני, כשאת הרוגע תוכלו למצוא בהתנסויות חדשות. ברבים מכם יש פתיחות אמיתית ונכונות ללמוד, להתנסות ולהתחדש. אנרגיית עקרב מביאה עימה תחושה מחזקת ומבורכת המלווה בהרגשה שהכל בר-ביצוע. ענייני חו"ל, לימודים גבוהים והשתלמויות מודגשים. גובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה על חייכם, אל תאבדו את הראש גם כשהלב מפרפר זמנית. יש לגשת לפתרון בעיות בדרך של היגיון ותקשורת בונה, ולא במאבקים ושיקולי יוקרה. כדאי לחפש דרך שבה תוכלו לשלוט במצב, כדי שלא תצטרכו להתאים את עצמכם למציאות לא נוחה. אנשים שתכירו יעשירו את עולמכם ויש תקווה מבוססת סוף סוף לאפשרות של היכרות גורלית, כדאי להיות פתוחים ונגישים, ובעיקר להאמין בעצמכם, זאת כדי להניע סוף סוף את אנרגיית החיים לטובתכם ולקידומכם.





כל הזכויות שמורות ©
חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב