דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקשור 

מאת    [ 26/10/2009 ]

מילים במאמר: 1083   [ נצפה 2471 פעמים ]

תקשור ותקשור על...
מאמר זה נכתב כדי "לעשות סדר" ולשפוך אור על המושג תקשור והמושגים השונים הקשורים אליו. רוח לדוגמא אינה קשורה לעניין אינטלקטואלי, ולמרות זאת, אנשים המתפרנסים מהפצת דעותיהם בעניינים שונים שאינם קשורים לתחום קרויים לעיתים קרובות אנשי רוח ומכאן הצורך בבהירות.

עולם "המעבר"
המערכת האנושית עוצבה במטרה מוגדרת ותפקוד מוגדרים מראש. חלק נכבד מהתפקוד אפשר לכנות בצורה הטובה ביותר כ"מערכות תיהלוך ועיבוד משוכללות".

לדוגמא: אם גילכם מעל גיל 20 בוודאי עברה דרך מערכת התיהלוך המשוכללת שלכם כמות מים שתפתיע אתכם, -מעל שלושים אלף ליטרים של מים מערכת התיהלוך המשוכללת שלכם העבירה דרכה. הייתם מאמינים שגמעתם בריכה באורך של עשרה מטרים ,ברוחב של שלושה ובעומק של מטר (ואפילו לא נזקקתם להחלפת פילטר ?!)

מערכת התיהלוך המשוכללת שלכם עושה תיהלוך להיקף אדיר של חומרים ורשמים שונים, ובעצם בגלל עיצובה וייעודה הראשוני איננה יכולה שלא לתהלך דבר. הפסקת תהליכי העברת החומרים והרשמים דרך מערכת התיהלוך המשוכללת משמעה מוות. בתור אלה המשתמשים במערכת הזאת כשאתם והיא בחיים אתם חייבים להניח לה לנשום ,ולספק לה מים, מזון, ובנוסף להניח לה להמשיך ולצרוך סוגי מזון שאינם פיסיים.

לא נפתח כאן את הפירוט וההסבר של סוגי המזון שאינו פיסי הייחודי למערכת התיהלוך המשוכללת אך כמו כולם,- מעולם לא הפסקתם לחוש, לחשוב ולפעול ובעצם להעביר מטענים אלקטרו מגנטיים נושאי מסר דרך המוח, ללא ספק אחד מגולות הכותרת של המערכת.

כדי להעביר מסר חייבים להתקיים לפחות שלושה דברים -הנמען, המסר, והמוסר (ואציין שמעניין שהמונח "מוסר כליות" כולל בתוכו גם מוסר -מעביר, וגם פריט תיהלוך מובהק) מקור המסר יכול להיות חיצוני או פנימי. אחת מיכולותיה של המערכת היא להעביר מחדש מטענים חשמליים נושאי מסר לאחר שכבר עברו דרכה. דוגמא לכך היא יכולת הזכירה.

בקצרה ולסיכום ביניים:

מערכת התיהלוך המשוכללת שהושאלה לנו באופן זמני, שברוב בורות מכונה "גוף", אינה יכולה שלא להעביר דרכה כל עוד היא חיה ומתקיימת מטענים חשמליים נושאי מסר דרך אחד ממרכזי הפענוח והתרגום הנמצא בה. מה שאומר שגם אתם חווים סוג של "תקשורים" ולמעשה מקושרים כל הזמן וללא הפסק ובצורה רבת פנים למקורות שונים הממשיכים להזין את המערכת.

מבולבלים - אינני מתכוון לשום דבר מיסטי, עצם העובדה שאתם קוראים עכשיו- תחשבו אחר כך -ומאוחר יותר "תישנו על זה" כבר ממחישה את העובדה.

תקשור עם יישויות מהויות ואינטלגנציות
ועכשיו למקורות המסרים...

כשאנשים אומרים תקשור, הם לרוב מתכוונים לפעולה בה יחיד או קבוצה, בעלי יכולות שאינם שכיחות, "חיברו" את מערכת התיהלוך המשוכללת שלו למקור שאינו זמין לאחרים, מקור יוצא דופן בייחודו. תיאור זה אינו בדיוק מדויק...והנה הסיבות:

בעולמות האנרגטיים הבלתי נראים (-מונח שיובהר בעתיד) קיימים בדיוק כמו בעולמנו, ריבוי עצום של צורות וסוגי חיים, מהויות, אינטלגנציות ,השפעות, ישויות, כוחות, מאגרים, זרמים, והיד עוד נטויה... מערכת התיהלוך המשוכללת שלנו מעוצבת להזין את עצמה בתדרים המופקים מעולם זה.

בדיוק מסיבה זו טבועים בשפה כל כך הרבה ביטויים המייצגים את הקשר הרחב לעולמות עלומים אלה. דוגמאות נפוצות לקשרים שכאלה אפשר למצוא בשפה. הביטוי "בא לי רעיון" או "מאיפה הבאת את זה?" ,או דוגמא שממחישה היטב את תהליך ההתחברות לעולמות אלה - "נפל לו האסימון" -שמשמעו ,היתה התקשרות מראים בבירור שביצור "מועד תקשור" עסקינן...

ועכשיו למים העמוקים :

כמו כל מערכת שאחד מתפקידיה הוא לקלוט -סוג ,איכות וכמות המסרים תלויה לא רק במקור המשדר את המסר אלא גם במערכת התיהלוך המשוכללת עצמה. אי אפשר לתקשר עם אינטליגנציה או יישות נדירה מהעולמות הבלתי נראים בזמינות שבה אתם מחייגים בנייד שלכם לחבר.

כמו בעולמות הנראים גם כאן אתם צריכים לדעת את "אזור החיוג" או באנלוגיה,- את השכונה או הסביבה בה נמצא המיועד, אתם צריכים לדעת "מספרו הייחודי לאזור חיוג זה" ועוד הרבה.



אך, בעיקר אתם צריכים לפתח את ציוד הקליטה המשוכלל שלכם שיהיה מסוגל להבחין, לזהות ולהתביית על אותו מקור נדיר, כי מכל אותם אינספור תשדורות לכל עבר השוררות בעולמות אלה (בדיוק כמו אצלנו) הרי איך תדעו לזהות מי משוחח איתכם מעברו השני של הקו !?

אחי יש קליטה ?
חזרה לעמדת המציל:

כל האנושות מחוברת כל הזמן לעולמות הבלתי נראים -כך שלא אתה ולא המתקשר שלך ביצעתם בעצם פעילות יוצאת דופן ...

העולם המודרני כמובן מסתייג ואינו מכיר בעולמות בלתי נראים אלה ומרשה לעצמו להתנער מקשר מעורר תהיות זה, אבל בכל דבר שתפגוש תמצא בעצם את האזכור לעניין.

דוגמאות נוספות הם הביטויים : "באה לו המוזה" או "נחה עליו ההשראה" ,"קפץ לו הפיוז" ,שמתאר מצב בו "המכשיר נמצא כרגע במצב קליטה משובש-נסה שנית מאוחר יותר..." וכמובן השאלה האולטימטיבית - אתה קולט ?!

במקומך, במקום להתפס לבהלה הייתי שמח. כרגע הסתבר לך שהמכשיר שאיתו השתמשת כל הזמן מסוגל להתחבר לא רק לדודה שבאמריקה או אוסטרליה, אלא גם לתשדורת הבדיחות הפנימיות של בני הדודים של אי טי בגלקסית M25 -וכך מסתבר שריבוי הערוצים בימינו הוא למעשה אינו בדיוק "חידוש" -אלא יותר ביטוי של משהו נרחב ועצום.

סוגיית האותנטיות:

אי אפשר יהיה להתעלם מסוגיה זו. ישנם רבים הטוענים לתקשור עם "מקורות בכירים" אלו ואחרים. בעצם ,לא רבים -המונים. האפשרות כאן קיימת ,- אבל לרוב היא חלקית...

לב העניין
גם בעולמות עלומים אלו הבכירים אינם נגישים לכל פניה, בדיוק כמו אצלנו. קיימת אמנם הציפיה שכל מלאך שרף אינטליגנציה ישות או הבורא בכבודו ובעצמו יאזין לכל פניה של "הדודה מאמריקה" לשידוך הולם לביתה המזדקנת או לבקשת הזכיה בטוטו של השכן שלך, אך היא בעצם ציפיה נאיבית.

תקשור עם דברים מעולמות עלומים- אלה הנקראים גבוהים ,נדירים, ומיוחדים אפשרי רק אם קיים התאם עדין בין מה שחי במכשור הגבוה העדין והמיוחד במערכת התיהלוך המשוכללת שלך אליהם.

לא כל אחד עם מכשיר טלפון נייד של חברת נוקיה יכול לדבר עם ה"טלפון האדום" של נשיא ארצות הברית ,-ולא של סגנו, ולא של עוזרי סגנו. כל אלה מספרים חסויים וכדי לקבל גישה למספרים אלה אתה צריך להיות מקושר,בעל ציוד מתאים וראוי.



כמו כן אתה צריך לדעת לשוחח בשפתם, לתרגם שטף של רעיונות שטרם פגשת ולעמוד בפני מה שבא יחד עם המידע הנמסר. בתנ"ך מתואר איך נראה משה כשירד מהר סיני. פניו קרנו ושיערו הלבין. קדושים שונים בדתות שונות עברו קשיים רבים כדי להביא את רמת תפקוד מערכת התיהלוך המשוכללת שלהם להיות מסוגלת לבוא לידי תקשור ל"חלונות הגבוהים" בעולמות הבלתי נראים.

כן, אני מסכים שאותם המוני מתקשרים אכן מקושרים... -אך בדיוק כמו כל אחד אחר. השאלה הנשאלת היא :

-מי נמצא אצלם בצד השני של הקו ?...

להבדיל אלף הבדלות ,אתן דוגמא שגולשי האינטרנט המנוסים מכירים היטב: בעולם האינטרנט הגדוש בפורומים ובחדרי הצ'אט, במקום שבו הזהות אינה ברורה עולם בו מיד כל אחד מאמץ לו שם וכינוי חדש שבחר להקרא בו. אתה יכול להיתקל ביישות שנקראת "הורוס". ישות שזהותה עלולה להתברר כביתו של השכן שלך.

העולמות העלומים מורכבים הרבה יותר מעולם האינטרנט. בעצם- מורכבים יותר מעולמנו שלנו...כך שלא כל רק שאינך יכול לדעת בבירור לאן חייגת, גם זהות העונה אינה ברורה, ובוודאי למי שאינו ממש בקיא בעולמות עלומים אלה.

יותר מזה אציין שעתידך טמון בעצם בסוגיה מהותית ובסיסית : קשריך עם עולמות עלומים אלה.

בסופו של יום, צינור שהזרים דרכו מי שלגים טהורים יישאר נקי רענן וטהור.
איש הקבלה ומחזיר האהבות יוסף חי
דור רבעי לשושלת אנשי קבלה ורוח,מומחה בהחזרת אהבה במאגיה לבנה (קבלה )
17 שנות נסיון עשיר בתחום הזוגיות,עין רעה,כישוף,החזרת אהבה,טיהור בתים,קירוב זוגות
לאתר הבית שלנו: http://www.magia18.com
מייל: magia18@walla.com
נייד:050-9609554 משרד: 077-2116606
נותן יעוץ והכוונה/טיפולים רוחניים לכל מקום בארץ ובעולם
http://www.2all.co.il/Web/Sites/mag77/PAGE51.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב