דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להפרות את הפריון- רפלקסולוגיה ופריון 

מאת    [ 26/10/2009 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 3491 פעמים ]

אמנם לרפואה המערבית ישנם פתרונות רבים כיום לכך, אולם לעיתים קרובות כרוך הדבר בזמן רב, כסף, תופעות לוואי המשפיעות בין היתר גם על מצבי הרוח (בעיקר אצל הנשים) ועוד כהנה וכהנה "מחירים" כבדים תרתי משמע שיש לשלמם בדרך אל ההריון הנכסף.

וכאן למעשה מגיע מקומה של הרפואה הטבעית שמשתלבת יפה בתמונה. בכוונה קראתי לה טבעית ומשולבת ולא משלימה או חלופית מאחר ואין היא באה במקום אף טיפול קונוונציונאלי ובטח שלא טובה יותר במקרים מסוימים מטיפולים אלו ואחרים. תחום ההתמחות שבחרתי לעסוק בו הוא בעיקר הילינג, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה ותמציות פרחי באך. בתסקיר זה לא אוכל לפרט על כל ריפוי בפרוטרוט ולכן אתמקד בעיקר ברפלקסולוגיה הפעם. מאחר וברגל ישנם איברי ייצוג ליתר חלקי הגוף (מעין מיקרו קוסמוס) ניתן להפעילם בעזרת לחיצות נגיעות הנעה ועיסוי של אותם איברים באמצעות כף הרגל או כף היד (בכף היד נשתמש במידה והרגל לא מאפשרת טיפול כגון כיבים פתוחים או רגישות יתר למגע שם). הטיפול מרגיע קודם כל ויש לציין שאחד הטריגרים לבעיות פוריות זהו המתח שמלווה את כל התהליך.

כמו כן חשוב מאד ליטול באופן סדיר מדי יום ביומו חומצה פולית וכמובן שלאכול תזונה בריאה ומזינה, המשפיעה על גופינו ונפשינו כאחד. מטרת הטיפול היא לתת מענה להכרת הגוף במובן הרגשי הנרחב ביותר של המילה. לשלוח מסרים לתת המודע ולבדוק מדוע עצרנו את הזרימה הטבעית שלנו? הריון זהו תהליך של התחדשות ויצירת יש מאין ודווקא בתהליך הקשה שאותם זוגות או נשים לבד עוברים נוצרת תחרותיות מבלי משים אפילו.

בטיפול הרפלקסולוגי ניתן ואף רצוי לטפל בשני בני הזוג מאחר וגם לגבר ישנו תפקיד משמעותי ביותר במצב העדין הזה. החיבור המופלא הזה של להיות אישה וגם מי שאת בוחרת להיות מאפשר להיכנס לפנימיות שבנו. להרגיש איך אנו נולדות , נוצרות ויוצרות חיים חדשים. היות והמערכת ההורמונאלית קשורה גם לרגשות וההרגשות האישיות שלנו, ניתן בהחלט לעבוד דרכה על המערכת הרגשית במקביל וכל זאת באמצעות המגע המקבל והתומך.

הימים בהם רצוי לשים את הדגש על קבלת הטיפולים הרפלקסולוגים אשר יאפשרו פוטנציאל לביוץ איכותי יותר, הם הימים שנקראים בשפה ההלכתית (לכל מי ששומרת טהרת המשפחה) "שבעת הנקיים". אלו שבעת הימים שלאחר הדימום אשר בהם האישה בודקת את עצמה פעמיים ביום לראות האם אין כתמי דם הניגרים ממקור הרחם. באותם שבעת הימים הללו הרחם חוזר לעצמו, הרקמות והריריות מתכוננות ליצירת קרקע נוחה וטובה לקבלת הפריון וההיריון המיוחל. כמובן שגם דמיון מודרך המלווה בתפילות מכל סוג שהוא מסייעים רבות לתהליך המופלא הזה שאחרי ככלות הכל הוא ניסי ופלאי ומעל הטבע וההבנה שלנו. נשים רבות אשר חוו ועברו טיפולים הוליסטיים במהלך התהליך ההריוני ומה שקדם לו, זכו להבנה מעמיקה יותר של גופן ונפשן. יכולת וקיבולת ההכלה והסבלנות כלפי הרך הנולד (כאשר הגיע בשעה טובה ומוצלחת לאוויר העולם) היו רבות ועוצמתיות עד מאד. ורובן ככולן למדו להעניק לתינוקן את היכולת לתקשר עימו באמצעות הכלי המקשר והבלתי אמצעי הזה שנקרא מגע.

ישנם תוספי מזון אשר עשויים לסייע לתקינות העיבור וההיריון ואלו הם: ברזל הכולל גם את הוויטמין בי 12 (רצוי ליטול אותו בנוזל שכן הוא נספג טוב יותר ואינו גורם לעצירות ותופעות לוואי המחלישות את הכבד) , כמוסות או טיפות של מסטיק תימני המסייע לחיזוק הרחם והתחדשות הביציות, סידן, אומגה 3, חומצה פולית למניעת מומים בעובר וכן כמובן כמה שיותר לאכול ירקות כתומים ואדומים, להימנע עד כמה שניתן מאוכל מתועש ומעובד. לעשות התעמלות בעיקר כזו המחזקת את רצפת האגן כגון ריקודי בטן, הליכה מהירה, שיטת פאולה העובדת על הסוגרים והשרירים הטבעתיים, וכמובן שלחשוב חיובי, לסנן את הדברים שאינם מועילים ותורמים לחיינו, לשמור על קשר עם חברות שכבר היו "בסרט" הזה של טיפולי פוריות והצליחו ע"מ לקבל מהן עידוד ומידע רלוונטי עבורנו. כמובן שלא לשכוח להעבירו הלאה לזיכוי הרבים.

פעולות נוספות התורמות ליצירת החיים הן במישור הרוחני גרידא אשר משליך הרבה על חיינו הארציים פה והן: הפרשת חלה (רצוי לעשות זאת בקבוצה של נשים), נתינת צדקה למקוואות, מוסדות חינוך בעיקר של הגיל הרך, הכנסת כלה, קרן שפרה ופועה המסייעת ליולדת הטרייה, וכן כל מה שיכול לסייע במתבקש מבניית בית , כגון עבודה בשמרטפות עם תינוקות ופעוטות, סיוע לכלה בעיקר בשבוע שלפני החתונה, תמיכה רגשית ופיסית ביולדת ועוד כיד הדמיון הטובה עלינו.

לזכור ולהפנים את המשפט: "המתפלל על חברו נענה תחילה". לעשות רשימה של נשים אחרות המייחלות לפרי בטן, מציאת הזיווג, בריאות, שלום בית ופרנסה ולהתפלל עליהן קודם שנתפלל על עצמנו. כמובן שגם נשים אחרות יתפללו עלינו ועל יתר אחיותינו הנשים כל אחת בעניין שאליה היא מעוניינת לכוון.שרשרת זו של תפילה המונית יוצרת הרבה "רעש" חיובי בשמיים, ובהיפוך האותיות של הרעש נמצא את השער לחסדי השמיים והשם. שער הרחמים שיפתח את הרחם ויביא עימו חיים.

אמן כן יהי רצון!
שלכם,
רונית אילה

המאמר נכתב על ידי: רונית אילה גלילי, רפלקסולוגית בכירה ומרפאה הוליסטית בעלת ניסיון רב בתחום השיקומי, הפוריות והחינוך המיוחד.

מועדון אמא
המועדון הראשון בישארל להורים, לאמהות ולאלו שבדרך. מועדון אחד, כרטיס אחד ומאות ביתי עסק מובילים לנוחיות ולחסכון שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב