דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות וידאו - להנציח את הרגע, השעה והיום 

מאת    [ 26/10/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2732 פעמים ]

בימינו כמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא מצלמות דיגיטליות רגילות (מצלמות סטילס), בהן משתמשים גם לשם צילום וידאו תודות לפונקציות הוידאו הקיימות בהן. אין ספק מדוע צילום וידאו הפך להיות כה אהוד בקרב הציבור הרחב - צילום תמונות סטילס בודדות הינו חשוב ומנציח רגעים מופלאים לא פעם, אך צילום וידאו הוא חוויה אחרת לגמרי - צילום וידאו מנציח לא רק את הרגע, אלא את כל המאורע או היום המונצח. הוא מאפשר לנו לזכור לעד כיצד נראה אדם אהוב, כיצד הלך בגילאים שונים, מה אהב, ומה היו מילותיו. מצלמות סטילס כאמור מספקות מענה מסויים לצורך זה - להנצחה, אולם בסופו של דבר מצלמות אלו מוגבלות ביותר ביכולות הקלטת הוידאו והשמע שלהן, וכמובן גם בזמן ואיכות ההקלטה. לפיכך, אנשים רבים אשר מעוניינים להנציח את יקיריהם כראוי בשלבים השונים של חייהם מעדיפים מצלמות וידאו.

 מצלמות וידאו - יש כל כך הרבה...

 מצלמות וידאו הפכו לזמינות ביותר עבור כמעט כל בית בישראל, תודות לירידת המחירים הדרסטית של השנים האחרונות במוצרי אלקטרוניקה,. אולם בהתחשב במגוון הגדול הקיים בשוק של מצלמות וידאו, איזו מצלמה צריך לבחור? האם כדרי לקחת את ה- Sony DCRSR47E אשר מעניקה תמונה חדה ואחיזה נוחה, או אולי דווקא דגם אחר של אותה החברה, כמו למשל Sony XR520E הוא הדגם הטוב ביותר עבורינו? או אולי עדיף לנו לבחור מוצר של פירמה אחרת, כמו למשל panasonic HDCSD20? אכן המגוון גדול ביותר, ומאוד מבלבל אנשים אשר אינם בקיאים בתחום. כיצד אם כן נבחר מצלמות וידאו?

מצלמות וידאו - להכין שיעורי בית ולהתייעץ עם המומחה

אכן, המגוון האדיר של מצלמות מבלבל מאוד. לפיכך, על מנת לבחור את הצלמה הנכונה ביותר עבורינו צריך להכין שיעורי בית כמו שצריך. והשלב הראשון של שיעורי בית בכל הנוגע לרכישת מצלמות וידאו, הוא בדיקה של התקציב העומד לרשותינו, כמו גם עמידה על הצורך אותו אנו רוצים שהמצלמה תספק.

כך למשל, אדם אשר מעוניין מדי פעם לצלם את משפחתו או חבריו באירועים שונים לא זקוק למצלמה משוכללת ויקרה כמו ה- Sony XR520E, אשר עולה סכום מכובד. אדם שכזה עשוי לקבל מענה לכל צרכיו ממצלמה זולה ופשוטה יותר, כמו ה- Sony DCRSR47E. לעומת זאת, אנשים אשר הינם מקצוענים בתחום הצילום, כמו למשל אמני וידאו, צלמי סרטים קצרים וכו', אכן יזדקקו ליכולות המשוכללות יותר של מצלמה כמו ה- Sony XR520E או ה- panasonic HDCSD20, ולכן מומלץ להם להשקיע כספים רבים יותר ברכישת מצלמות משוכללות יותר.

בכל מקרה, בסיום החישוב האישי, מומלץ לבצע מחקר קטן על מצלמות באינטרנט ובסופו לפנות למומחה בתחום, כמו מוכר מצלמות וידאו או צלם, ויחד עמו להחליט על סוג המצלמה הטוב ביותר עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב