דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריאות - מה זה? 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 1749 פעמים ]

בריאות - מה זה?

בריאות טובה יכולה להיות תוצאה של מספר משתנים. אמנם בריאות אינה רק מה שאנו בני האדם מחוללים בעצמנו אלא גם תוצאה של גנטיקה, אך נמצא פעמים רבות שגנטיקה לקויה אצל אדם זה או אחר הצליחה להיות מנוצחת בגלל שינוי דפוסי חיים כגון תזונה מאוזנת, הרגלי ספורט, וחשיבה חיובית ובריאה ושמירה על בריאות נפשית. כל אלה יכולים לשנות גם את המערך הגנטי איתו הגענו לעולם.
בל נטעה, חלילה לנו להיות שאננים. תמיד רצוי שמגיל מסוים נערוך בדיקות לפי המומלץ בארגון הבריאות העולמי. תורשה וידע של תורשה יכולים לסייע לנו לחזות מראש סיכונים אליהם נהיה מודעים יותר. נודעת חשיבות גבוהה לשמירה על קיום בדיקות שגרתיות מיד פעם לפי המלצת רופא המשפחה, וחלילה לא נזלזל בעשיית בדיקות אלו. ידוע כי בדיקות המתבצעות בזמן יכולות למנוע פגיעה עתידית במערכות הגוף.
אמנם המלצה זו מתאימה לגילאים מסוימים ופחות לעולם הטף, אך גם על הטף אנו שומרים באמצעות חיסונים מתאימים הניתנים ומומלצים על ידי ארגון הבריאות העולמי.
בריאות היא מילה יפה בשביל כולנו. כל אחד ואחד שואף לבריאות טובה. אין הצדקה להזניח את הידע ואת הרצון הזה ועל ידי עצלות לפגוע בחזון הנפלא להיות בריא.
בריאות מכילה בתוכה עולם שלם של צורת חשיבה בריאה, ראיית טובתנו וטובת גופנו עכשיו ולעתיד, אכילה נכונה לפי המלצות תזונה בריאה, שמירה על חיוניות וכושר הגוף על ידי עשייה ספורטיבית מכל סוג שמתאים לנו, וגם מניעה של השמנה, בעיות סוכר, וסגנונות חיים העלולים לפגום בבריאות גופנו.
עלינו להקפיד על תזונה המכילה את כל פירמידת המזון, ועל כך נקבל מידע מפורט תחת סעיף תזונה באתר. אנו נשמור על גופנו ורמת הכושר שלו והסיבולת על ידי המלצה להליכה יומיומית, ואני אוסיף גם ואדגיש בנעלי הליכה איכותיות, מאחר וכמו שניזהר מלצרוך חומרים מלאכותיים במזון שלנו ונימנע מאוכל מעובד, עלינו לשמור גם על הליכה נכונה בנעליים לרוב נעלי התעמלות הכוללות בולמי זעזועים. אנו נשתה מים במהלך כל שעות היום ופחות מן המוכן או הממותק.
והכי חשוב, נשמור על ראייה מחשבתית בריאה וחיונית, ונדאג לצד הרוחני ונפשי שלנו.
בריאות הציבור נולד כמענה לצורך שלנו לשפר את איכות חיינו על ידי הבנה של סוגי המזון השונים שאנו צורכים. בעידן של אוכל תעשייתי ומרכולים עמוסים בשפע מן המוכן, עלינו לדעת אילו מוצרים חיוניים לגופינו ואילו מוצרים עלולים לסכן את בריאותנו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב