דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחקת אותה סאלח 

מאת    [ 23/10/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 1763 פעמים ]

אם נדמה לך ראיד סאלח שרק אתה מצליח להביא את הישראלים לידי "אשמנו, הטלנו דופי, עווינו, ואפוא תעינו?, הרי שרבים עשו זאת לפניך. אם פעם הכינו על חטא שאריאל שרון גרם למהומות, הרי עכשיו שהוא כבר לא בעסקי ביקורים, צריך למצוא אשמים אחרים, וכאלה לא חסר. יש את הקיצונים, יש את מניעי השפתיים מתחת לזקן, העושים מעשה תפילה ומבקשים שנאמין שאלו סתם תנועות לא רצוניות והם כידוע גורמים לכם לרוגז רב.


מלבד זאת אתם גם מקבלים סיוע לא צפוי מחרדים המעדיפים שערבים יחללו את ההר ובלבד שהם לא יתלבטו בשאלת טהרת היהודים העולים להר ולכן אוסרים זאת. בקיצור, זה שאתה שייגעץ נתעב המסית ומדיח להתפרעויות ואפילו לרצח, זה בהחלט לא נורא, הרי הכל בתחום "חופש הביטוי". עובדה שפרשנים רבים אפילו בגלי צה"ל, הסבירו שאתה חש מאויים, אומנם הם לא נקבו בשמו של המאיים, כי תיארו לעצמם מן הסתם שהשומעים ידעו למי הכוונה ועל כן לא קראו בשמו של השם המפורש.

אתה סבור שרק אתה יקיר הממסד? ממש לא! אצלנו זה דבר רגיל לצאת בהאשמות עצמיות של החטא ועונשו. תתפלא שאנחנו עוד לא סיימנו לשחזר את עלילות מלחמת יום הכיפורים ע"פ הקלטות של החמ"ל מפיקוד דרום, ודע לך שאת תשעה באב חוגגים אצלנו גם ביום שחרור ירושלים, וכשמוחמד בכרי יוצר התועבה "ג'נין ג'נין" הלך לבג"ץ נגד הפסילה, ראשי מערכת הבטחון התחמקו מלהגן בבית המשפט על חיילי המילואים שהשתתפו בקרב ושמם הוכתם בעלילת דם.

האינך יודע שהכרוז הסוציאליסטי הראשון בשפה העברית נוסח בשנת 1876 ונאמר בו ש- "אנחנו היהודים אשמים" בפוגרומים ובאנטישמיות. האם אתה יותר גרוע מהקלגסים ההם? אולי כן ואולי לא, אף אחד לא שקל את מעשיכם על משקל.


לפחות אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה אהוב יותר מנועם פדרמן מחברון, הרי כל הממסד המשפטי והמשטרה ניסו במשך שנים להלביש עליו עלילות דם וכאשר לא עלה הדבר בידם, שמו אותו במעצר מינהלי, ללא משפט במשך חודשים רבים ואילו אותך שאפשר להאשים בקלות בבגידה, אותך שחרר מיד שופט שלום לאחר שלוש שעות והפרקליטות כמובן לא ערערה על כך, העובדים שם אינם רואים בך אויב.


אז מה פתאום שתקבל מעצר מינהלי, או מאסר בפועל? להזכירך שילדות בנות 13,14, ישבו חודשים במאסר בבית כלא ישראלי כאשר נעצרו בגין התנגדות לעקירת גוש קטיף, הפרקליטות והממסד המשפטי ראו בהם אויב...

אז מה הפלא שאתה יושב לך על ההר ומתפוצץ מצחוק, גם סגרת ליהודים את ההר, גם האשמת אותם ברצון להשתלט וקראת להמונים לבוא להגן בגופם על מסגד אל אקצא, רצית דם, רצית פרעות, ומי אם לא קול ישראל התנדב לסייע לך ופרסם את הקריאה שלך שוב ושוב, אפילו לא היית צריך לשלם על זה, הם עשו בשבילך הכל בחינם.

הצליח לך שבדיוק תפסת כאלה המוכנים לוותר על שרידי המקדש שלהם, שמחלקים פרסים ליוצרי עלילות דם נגדם, שמוחלים על הכחשת השואה ואפילו מחזקים ובונים ללא הרף את שריריו של מי שעשה את הדוקטורט שלו על כך, וזאת אחרי שרצחתם והטלתם מומים באלפים מהאזרחים, פוצצתם אוטובוסים, גנבתם מכוניות, בצעתם לינץ, יריתם, בעצם מה לא?

ואחרי כל זה עוד מוחלים לך ומתחננים שכבר תסכימו לקחת את ארצנו 98%, או 95% או 105% רק תסכימו...

הייתכן שיש כאלה שהם אפילו יותר מטורללים ממך?
אסתר שניאורסון גרי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב