דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בסקנדינביה 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2506 פעמים ]

המדינות הכלולות בממלכת סקנדינביה הן דנמרק, פינלנד, איסלנד, איי פארו, נורבגיה ושבדיה. עבודה בסקנדינביה הינה עבודה מבטיחה מבחינה כספית היות ומדינות האיחוד הסקנדיבי הן מן המתקדמות והעשירות בעולם. נוסף על כך תרבות המכירה הישירה היא דבר מקובל מבחינה תרבותית שם ואינו יוצר התנגדויות כלשהן והיות וחברות מקומיות רבות בוחרות לשווק את מוצריהן בדרך זו. בחלק נכבד מן השנה השמש איננה שוקעת כלל ומאפשרת שעות אור יום המבטיחות שעות עבודה בסקנדינביה יותר מבכל מקום אחר בעולם. מצד שני תקופת החורף היא התקופה חשוכה משום שקרני השמש כמעט אינן זורחות. אבל אפלוליות מסוג זה איננה דבר שתאורת הקניונים ואנרגיית המכירה של המוכרות בדוכנים ובעגלות לא תגבר עליה.

הצעירים נהנים מתרבות לילה מגוונת במועדונים ומוקדי תרבות ואומנות של כל הסוגים. החל מהופעות של מוזיקה פינית ועד ביקור במוזיאון הצנטריפוגה המפורסם שבנורבגיה. הפינים במיוחד הם אנשי העולם הגדול. גם מרוויחים משכורות עתק במונחים שלנו וגם חשופים ופתוחים מאוד לשימוש נרחב בכוח הקנייה שלהם. כאמור שיטת המכירה עובדת עליהם יופי ואין ספק שעבודה בסקנדינביה במכירות היא הדרך המושלמת לעבודה מכניסה שתוך זמן קצר עשויה לכסות על כל עלות הטיסה והמגורים - מה גם שחברות רבות ממנות לפחות חלקית את כרטיס הטיסה ודואגות לספק לעובדיהן וילות פאר בהן תנאי מחייה מהגבוהים שבעולם המוכר לנו. 

כאשר אתם מחפשים עבודה באירופה בסקנדינביה ודאו כי אתם עובדים עם חברה שמסייעת לכם או אפילו מסדרת את כל העניין הבירוקרטי של ויזת העבודה שבלעדיו אין לכם מה לחפש שם. עבודה בסקנדינביה היא עבודה בארצות מאוד מסודרות מבחינה חוקית ומבחינה מנהלתית ואין הרבה שטח אפור לשחק איתו בכל מה שנוגע לעבודה חוקית ומאושרת על פי קריטריונים של משרד הגירה שלהם ושל משרד העבודה של הסקנדינבים. 

אם אתם מחפשים עבודות בחו"ל באזור תרבותי ומסביר פנים לזרים, ארצות סקנדינביה מאופיינות בפתיחות אל האחר, דבר המתבטא בתרבותם הרבגונית ובכך שמכל כך הרבה מדינות בעולם, כולם באים לסקנדינביה בשביל לחיות, ללמוד או פשוט לעשות בוחטות של כסף. היתרון הספציפי של עבודה בסקנדינביה בעגלות הוא שמדובר בשוק בתולי שעדיין לא כולם שם מכירים אותו ולכן נחשב לחדש ומרענן, בניגוד לארצות כמו אירלנד ומדינות אחרות בהן כבר השוק רווי במוכרים בקניונים או מדלת אל דלת.                                     בקיצור, שוק העגלות יחד עם פוטנציאל המכירה שלו רחוקים מרחק של לפחות חמש שש שנים לפני שיתחיל להתקרב בכלל למיצוי, אם חושבים על זה שרק בשבדיה קרוב לעשרה מיליון איש בעלי תוחלת החיים הגבוהה בעולם ובעלי הכנסה שנתית מהגבוהות בעולם. 

לסיכומו של עניין, הדרך לכסף הגדול והמהיר עוברת דרך עבודה בחו"ל בסקנדינביה. אם אתם בעלי אוריינטציה של מכירות, בעלי משמעת ומסירות ולעבודה קשה, בעלי מוטיבציה גבוהה ותאווים להמון כסף קיימות בשטח חברות רבות שישמחו לקחת אתכם למסע שהוא הרפתקה מודרכת עם תוצאות ידועות מראש: הרווח כולו שלך. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב