דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בברצלונה 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 3983 פעמים ]

ברצלונה שלחוף הים התיכון היא מרכז כלכלי חשוב באירופה, ומוקד שמושך אליו המוני תיירים. אז אם גם אתם חולמים על שהות בברצלונה ולא בא לכם להיות תיירים או שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לתייר, הרי עבודה בברצלונה היא דרך נהדרת להעביר כמה חודשים בעיר הצבעונית שיש לה מה להציע לכל מי שמבקר בה.

היתרון במציאת עבודה במכירות כבר מהארץ מבטיחה קבלת פנים נוחה, בהנחה שהחברה בה בחרתם לעבוד אמינה. עבודה בספרד בברצלונה דורשת רכישה של השפה המקומית, וישנן חברות שיעזרו לכם גם בזה, וחברות אחרות יציעו לכם עבודה בעברית מול ישראלים בניכר. עבודה בברצלונה במכירות יכולה להיות מכירה פרונטאלית בעגלות בקניונים גדולים בעיר או עבודה בשיווק ישיר של מוצרים, שדורש עבודה ממוקדת וקביעת פגישות מראש.

במידה ויש לכם דרכון אירופאי או אזרחות ספרדית תוכלו למצוא עבודות בחו"ל חוקיות בברצלונה בעצמכם. עבודה כזאת תדרוש מכם ידיעה בסיסית של השפה הספרדית. מי ששולטים היטב באנגלית, יוכלו לנסות את מזלם בעבודה מול תיירים בהדרכת סיורם בעיר או במסעדות או בארים. דרך נוספת להתפרנס היא למצוא עבודה בברצלונה בה תלמדו אנגלית ספרדים שלא שולטים בשפה זו, או ללמד עברית במסגרות בהן יש דרישה לכך. הדבר דורש יצירה של קשרים מראש, שכן להגיע לעיר זרה בלי כיוון זה לא תמיד חוויה מהנה, וזה תלוי ביצר ההרפתקנות שלכן והכישורים שלכם ביצירת קשר.

סטודנטים שלומדים בברצלונה, ויש צעירים וצעירות רבים שיימשכו ללימודים בעיר זאת בתחומים כמו אמנות, אדריכלות, עיצוב אופנה או בישול עילי, יוכלו לשלב לימודים עם עבודה בחו"ל בברצלונה. סטודנטים  זרים יכולים לעבוד בספרד במהלך לימודיהם באופן חוקי בחצי משרה. אין ספק ששילוב של עבודה בברצלונה בתקופת הלימודים, מלבד שיפור המצב הכלכלי שלכם, תשפר את השליטה שלכם בשפה, וכך גם בלימודים.

יש מי שחושבים שהשילוב עבודה בברצלונה מכיל סתירה פנימית, כי הרי העיר ידועה בעיקר בחיי הלילה הבלתי מתפשרים שלה וכמויות האלכוהול שזורמות למבלים בה בדם. אבל אי אפשר לבלות כל הלילה ולישון כל היום, כי צריך כסף וכי מי שיצא להם לבלות את מרבית חייהם במסיבות יודעים שאין על בילוי לילי שמתגמל אותך על שבוע עבודה קשה. גם החוויה של להכיר את העיר דרך עבודה בברצלונה תאפשר לכם להכיר אנשים איתם תוכלו לבלות ולשמוע על מקומות הבילוי המקומיים העכשוויים. כך שמה שנראה בהתחלה כמו טעות או בדיה, הופך להיות אורח חיים בריא יותר.

לא רק בילויים קורצים למי שמעוניינים למצוא עבודה בברצלונה אלא גם שגרת החיים בעיר אירופאית גדולה, שכוללת ללכת לשוק ולבחור בית קפה קבוע, ובאר שיש בו את הטאפאס האהוב עליכם. תרבות הספורט המפותחת בעיר תפשר לכם גם ליהנות מצפייה במשחקי כדורגל וכדורסל מהטובים באירופה. ובכלל, דרך עבודה בברצלונה ושהות בה תוכלו להתנסות בחוויות מגוונות ובתקופה בלתי נשכחת בעיר שהיא מוקד תרבות ובילויים עוצמתי במיוחד.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב