דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בסן פרנסיסקו 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3214 פעמים ]

האטרקטיביות של סן פרנסיסקו היא גם בתרבותה הצבעונית והליברלית, הידועה באהדתה כלפי הקהילה הגאה וכוללת גם אטרקציות בדמות מבנים מפורסמים כמו כלא אלקטרז השוכן על אי במרחק מה מחופי סן פרנסיסקו. כמו כן, סן פרנסיסקו ידועה בגשר שער הזהב שלה שמיליוני רכבים בשנה עוברים מעליו, וכמו בשירו הנודע של אריק איינשטיין, גשר הזהב יפה כמו בסרט. וזה לא מקרי, סרטים רבים צולמו בסן פרנסיסקו המציעה שפע של נופים יפים של החוף, גנים ציבוריים ומתווה עירוני ייחודי בו ידוע במיוחד רחוב לומברד, הרחוב המפותל ביותר בעולם.

עבודה בסן פרנסיסקו בעמק הסיליקון

רבים מכלילים כחלק מחלופות עבודה בסן פרנסיסקו עבודה בעמק הסיליקון הסמוך אליה. עמק הסיליקון המצוי בחלקו הצפוני של מפרץ סן פרנסיסקו מתייחס בשמו לריכוז גדול של יצרניות שבבי סיליקון, וידוע כמרכז של עסקים לטכנולוגיה עילית. מהנדסים רבים מפנטזים על עבודה בעמק הסיליקון, וחלק גדול משווקי עבודה בסן פרנסיסקו רבתי מרוכזים שם בחברות אלה ובשירותים סביב החברות, כמו שירותי מזון, חדרי כושר ועוד. אזור זה מרכז את בסיסי האם של חברות טכנולוגיה ידועות כמו אינטל, גוגל, אפל, יאהו! ואדובי מערכות. יש לא מעט מהנדסים ומהנדסות ישראלים המוצאים עבודה בארה"ב באזור זה, אם באופן עצמאי ואם בשליחות סניף החברה בישראל. לעיתים הנסיעה היא לצורך פרויקטים הקשורים בתעשייה צבאית ודורשים סיווג בטחוני שרק ישראלים עומדים, לעיתים הנסיעה מיועדת לצורך השתלמות וקידום. עמק הסיליקון מהווה יעד אטרקטיבי מאד להתמקצע ואף לגרוף סכומי כסף גדולים אצל ענקיות התוכנה והחומרה.

עבודה בסן פרנסיסקו במכירות

צעירים רבים, המגלים עניין בחיי התרבות האורבאנית השוקקת בסן פרנסיסקו העיר, יבחרו בה כיעד לנסיעה לעבודה במכירות, אחרי הוצאת ויזה לארה"ב. עבודה בסן פרנסיסקו במכירות מציעה עבודה בדוכנים בקניונים גדולים ברחבי העיר הנהנים מתנועה גדולה של תיירים הנמשכים אל העיר. חברות רבות המגייסות צעירים לעבודה עוסקות בתחום מכירות של מוצרי ים המלח, מיישרי שיער ומגוון מוצרי קוסמטיקה, פטנטים וצעצועים.

צעירים וצעירות הנמשכים לעולם האמנות והמוסיקה האלטרנטיביים יוכלו לעבוד במגוון עבודות בחו"ל בעיר ובימי החופש שלהם להעמיק את ההכרות שלהם עם ההיצע התרבותי והאנושי הייחודי. תמהיל של מהגרים ממדינות שונות, צעירים אמריקאיים שמהגרים אל העיר הגדולה ומוסדות ויוזמות תרבותיות רבות הן מה שהופכות את סן פרנסיסקו לעיר חד פעמית וייחודית כל כך. סטודנטים וסטודנטיות ישראלים רבים ישמחו לנצל אשרות עבודה בסן פרנסיסקו לסטודנטים למשך זמן מוגבל, ויוכלו לקיים בה הפוגה רווחית ומעניינת במהלך חופשה מהלימודים.

עבודה בסן פרנסיסקו במהלך לימודים אקדמיים

אזור סן פרנסיסקו מרכז כמה מן המוסדות האקדמיים הידועים ביותר בארצות הברית כולה, כמו אוניברסיטת ברקלי, הנחשבת לאוניברסיטה הציבורית הטובה ביותר בכל ארצות הברית. ניתן ללמוד שם לימודים אקדמיים בתחומים רבים ברמה גבוהה, ולהצטרף לרשימת הבוגרים המכובדת הכוללת את סופר המדע בדיוני הנודע פיליפ ק. דיק, וכן את מנכ"ל גוגל אריק א' שמידט ומנכ"ל אינטל גורדון מור. ניתן לשלב עבודה בסן פרנסיסקו עם לימודים אקדמיים בה, וכך לקבל גם אשרת עבודה בחו"ל לסטודנט בארצות הברית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב