דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה במדריד 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2783 פעמים ]

ראית כל החיים טלנובלות ספרדיות ותוך כדי למדת ספרדית בסיסית? טיילת בדרום אמריקה ואתה מדבר חופשי בספרדית? אתה ממשפחה ממקור ספרדי או דרום אמריקאי ורוצה לתת פוש לשליטה שלך בספרדית? אם אחת מהקטגוריות האלה מתארת אתכם היטב, התאהבתם בשפה ובמנטאליות הלטינית, אז עבודה במדריד היא בדיוק ההתנסות שמתאימה לכם.

סוגי עבודה במדריד

חברות ישראליות רבות מחפשות צעירים וצעירות ישראלים עם שליטה בסיסית בספרדית למגוון משרות במכירה. ישראלים רבים משתלבים במכירות של מוצרי קוסמטיקה, ביניהם שוק מוצרי ים המלח זוכה לפופולאריות רבה בקרב הספרדיות והספרדים שמתים על מוצרי טיפוח ובעלי מודעות רבה לטיפוח המראה החיצוני. תחומי מכירות נוספים שאפשר להשתלב בהם הם מכירות של מוצרים ליישור שיער, צעצועים ופטנטים.

מדריד היא עיר עם חיי לילה מדהימים, ואורח החיים הספרדי לא שם את העבודה במרכז החיים, אלא כמה שתומך כספית בחיים הטובים. גם עבודה בספרד במדריד במכירות איננה דומה לעבודה בתחום זה במקומות אחרים, האווירה הנינוחה בבירתם של הספרדים המקפידים על הסיאסטה היומית הופכת גם את העבודה לדרך נחמדה להכיר אנשים ולדבר איתם, וכן, גם למכור להם מוצרים.

כמו ערים גדולות אחרות, מדריד מציעה שפע של משרות מקצועיות בתחומים שונים, ויש בה מהגרים רבים שמתאהבים באורח החיים המקומי. כדאי למי שכבר רכש מקצוע, לחפש עבודה במדריד במקצועות נדרשים. אתם יכולים לבדוק את רשימת המקצועות הנדרשים של לשכת התעסוקה הספרדית, ואז תוכלו להוציא אישור עבודה במידה ויש דרישה לבעלי הכשרה וניסיון כמו שלכם.

אישור עבודה במדריד

למי שאינם בעלי מקצוע נדרש, יש דרכים נוספות להשיג אישור עבודה במדריד. אם אתם נוסעים לעבוד במכירות בקניונים, הרי שהחברה שמעסיקה אתכם, גם תטפל באישור העבודה, מה גם שלכניסה ראשונית לספרד אין צורך בויזה. מי שמעוניינים לשלב עבודות בחו"ל עם לימודים, יוכלו במסגרת אשרת השהייה של סטודנט גם לעבוד בחצי משרה בזמן הלימודים.

החיים אחרי שעות העבודה במדריד

סמלה של מדריד, דב שאוכל מעץ תות, מייצג נאמנה את הווי החיים הנהנתני בעיר. באלפי הטאפאס-בארים שפזורים ברחבי העיר תוכלו להתענג על טאפאסים כמו דג ממולא בשום ובהאם, נתחי עוף מתובלים או דיונונים קטנים. במדריד יש גם שפע של בתי קפה עם אווירה שקטה ומעימה.  העיר מציעה גם חווה מקומית למרות שפה התיירים הנמצאים בה. זה נהדר להיות בעיר עם הרבה תיירים בזמן עבודה בחו"ל במדריד, אבל מה שמיוחד במדריד שדי בקלות אפשר להשתלב בהוואי המקומי שלה בלי להרגיש כמו תיירים או מוקפים בתיירים. במועדונים במדריד יוקרתיים ומציעים שילוב בין מבנים מרשימים, תרבות הפלמנקו המקומית והטרדנים המעודכנים ביותר בתחום המוסיקה והאירוח באירופה.

שהות בעיר המדהימה הזאת, בשילוב עם עבודה במדריד היא דרך נהדרת לחיות חיים נינוחים, ללמוד או לשפר את הספרדית שלכם, להכיר אנשים מרחבי העולם וגם להרוויח כסף. עבודה במדריד היא תחום שצובר תאוצה בקרב ישראלים, בגלל העיר המיוחדת הזאת שלא מקדשת את העבודה, אלא את הבילויים שהעבודה מאפשרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב