דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלות גלידה לאירועים 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 3543 פעמים ]

כל אירוע וכל פגישה יתקיימו בכלל ויסתיימו בפרט בטעם מתוק כאשר המשתתפים יטעמו מבחר של גלידות. גלידות לאירועים  מותירות טעם שלא נשכח.  מתחתנים? חוגגים יום נישואין? יום הולדת? מסיבות רווקים/ רווקות? כנס מחזורים? מפגש משפחתי? מסיבת הפתעה? עורכים פתיחה חגיגית של משרד? מתכנסים לסדנה או לכנס מקצועי – עגלת גלידה לאירועים פותרים לכם את "בעיית" הכיבוד.

חברות שונות, מהן כאלה שיש להם עשרות סניפים בכל רחבי הארץ מציעות, בין השאר, דוכני גלידה לאירועים. המקצועיות שלהם באה לידי ביטוי לא רק בעשרות הטעמים שניתנים לבחירה (אי אפשר שלא לקנא במי שעורכים מבחן טעימה), אלא באופן ההגשה האסתטי, המוקפד, במרקם מדויק ומידת הקור המבוקשת, עם צוות עובדים מקצועי שהופכים גם את ההגשה לחלק מהחוויה.

עגלות גלידה לאירועים היא פתרון  מעולה לא רק בקיץ. חובבי הגלידה (בינינו: מי מאתנו אינו נמנה עמם?) ישמחו ללקקה בכל עונה, בכל שעה. לא נדרשת סיבה לאכילת גלידה אבל אירועים הם בוודאי סיבה מוצדקת ומספיקה כשלעצמה לגלידה.

עגלות גלידה לאירועים נוסכת נופך של מתיקות כאשר רואים את עגלת הגלידה או הדוכן מקושטים, מוארים, כאשר מי שמגישות את הגלידה הן מלצריות חביבות שימלאו את מבוקשכם.

לא רבים מסוגלים לעמוד בפיתוי שמהוות גלידות שמנת איכותיות, המיוצרות ללא צבעי מאכל ובלי שימוש בחומרים משמרים, המוצעות במגוון טעמים עשיר: קרמל, אגוזים, פצפוצי-שוקולד, מוקה, עוגיות, וניל, שוקו ועוד.

גלידות לאירועים לא מותירים מי שאוהבים טעמי-סורבה חמצמצים מקופחים. גם הם ייהנו משירותי גלידות לאירועים עם מבחר טעמי פירות.  גם מי שבשל מגבלות בריאותיות מנועים מלאכול גלידות עם סוכר – יקבלו את מבוקשם. גלידות לאירועים כוללות כיום גם גלידות ללא סוכר.

אין איש או אישה – יהיה גילם אשר יהיה -  שכאשר הם  מלקקים גלידה הם אינם חשים יחד עם טעמה של הגלידה ותוך כדי ליקוקה את טעם ילדותם חוזר אליהם.  יצרני גלידות לאירועים ומי שאמונים על  הגשתם משולים למי שמובילים אותנו יד ביד אל מחוזות ילדותנו הרחוקים והמתוקים, שבהם  היו רק טעמים אחדים בלבד, אבל כל אחד מהם היה כטעם גן עדן.

המלצה: אך שסביר להניח שטעימה מוקדמת של גלידות פחות חשובה מטעימת המאכלים השונים שאמורים להיות מוגשים לאורחים באירוע, מי שמתכננים אותו בקפידה – טוב ונכון יעשו אם לא יתעצלו לטעום  גם את  מגוון הגלידות. שום מאמץ לא נדרש וההנאה מובטחת!

דוכני גלידה / עגלות גלידה
גלידה אלדו תל אביב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב