דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל-החלפת קישורים 

מאת    [ 21/10/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2904 פעמים ]

החלפת קישורים הוא מונח מוכר מאוד בקרב מקדמי האתרים ואפילו בעלי האתרים.

אומנם האלגוריתם של גוגל, זה הקובע את הרלוונטיות של אתר מסויים למילת מפתח מסויימת ומציג אותה במיקום המתאים, נשאר סודי ומעטים יודעים בדיוק מה הוא כולל, מקדמי אתרים רבים מציגים ספקולציות רבות.

אומנם יש חילוקי דעות רבים בין מקדמי אתרים שונים, אך כולם מסכימים לגבי המשקל של קישורים נכנסים לאתרכם. קישורים נכנסים, קישורים המקשרים לאתרכם מאתרים אחרים, הם הדבר החשוב ביותר לכל מקדם אתרים. המונח "החלפת קישורים" מתייחס לרוב להחלפה הדדית ודו כיוונית, של קישור בין 2 אתרים, ולמרות שהחלפה כזאת אפקטיבית, החלפה יותר אפקטיבית לקידום אתרים בגוגל תהיה לקבל קישור נכנס לאתרכם ללא צורך להוציא קישור בחזרה.

הנה כמה טיפים איך להשיג זאת:

1)תוכן איכותי-לתוכן איכותי, ערך גדול בדיוק כמו קישורים נכנסים לקידום אתרים. הקפידו לטפח תוכן איכותי ומקורי, והפכו להיות אתר מומחה בתחומכם. כאשר תעדכנו את אתרכם תכופות בתוכן איכותי, אתם תוכלו לראות שאנשים מקשרים אל אתרכם בלי לבקש משהו בתמורה, רק כי התוכן איכותי והאתר באמת שווה הצצה.

2)כתוב מאמרים בנושא אתרך ופרסמו אותם באתרי מאמרים ברשת. ברוב רובם של אתרים אלו, יאפשרו לכם להוסיף קישורים נכנסים אל אתרכם בתוך המאמר. שימו לב שהמאמר יהיה על נושא שאתרכם מתעסק בו, וכך גם תשיגו כניסות איכותיות לאתרכם דרך הקישורים שבמאמר.

3)שלחו את אתרכם לתיקיות ואינדקסים. חלקם יאפשרו לכם להירשם בחינם, אך חלקם, כדוגמת יהאו ידרשו תשלום, חד פעמי לרוב. שימו לב לאתר dmoz-הערך שגוגל נותן לו(אינדקס אתרים ידני שנערך על ידי בני אדם, וקידום אתרים בגוגל, לפחות בחו"ל, לא שלם בלעדיו), הוא גדול מאוד ויעזור לקידום אתרכם. *שימו לב שכרגע dmoz הישראלי לא מתעדכן הרבה מאוד זמן ברוב הקטגוריות ולא רלוונטי. אל תנסו לשלוח אתר בעברית לdmoz האנגלי מפני שהוא לא יאושר, כמו כן אל תשלחו בקשה יותר מפעם אחת. טיפול בבקשה יכולה לקחת ימים עד שבועות וחודשים בdmoz האנגלי, וכמו שזה נראה כרגע, 10 שנים בישראלי.

4)כתוב בפורומים בנושא אתרך. פורומים רבים, מאפשרים כחלק מחתימתך, לתת קישור יוצא אל אתרך. שים לב שחלקם הגדול ידרוש ממך לכתוב מספר מסויים של הודעות לפני שתוכל לתת קישור בחתימתך. כתיבה בפורומים מתאימים גם תוכל למשוך לקוחות פוטנציאלים. 5

5)פתח בלוג, אם זה בתפוז בנענע או אפילו בבלוגספוט(blogspot) כתוב פוסטים על הנושא וקשר אל אתרך מתוך פוסטים אלה. שים לב-כאשר תגיב לבלוגים אחרים ותצרף קישור אל אתרך, כנראה שהערך של הקישור למנוע החיפוש יהיה קטן.(בגלל משהו שנקרא nofollow שגורם לכך שגוגל לא יעקוב אחרי הלינק או לפחות לא יתן לו ערך) למרות זאת, על ידי תגובות ענייניות אפשר לקבל כניסות ישירות מתוך הבלוג ולכן גם לאלה יש ערך.

6)החלפת קישורים-לבסוף, תוכל גם להחליף קישורים דו כיווניים עם אתרים רלוונטיים לתחומך. בקש מהם להציג קישור לאתרך ובתמורה תציג לאתרם. שים לב שה anchor text יהיה רלוונטי למילה שאותה אתה רוצה לקדם.

אילן שוורץ, מקדם אתרים מקצועי בעל ניסיון רב בנושאי קידום אתרים.
קידום אתרים
קידום אתרים בגוגל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב