דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ומתי לתת לבחורה להבין שאתה מעוניין בה 

מאת    [ 21/10/2009 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 6508 פעמים ]

אני הולך לדבר איתך על אחד הדברים החשובים ביותר בתחום הככרויות והדייטינג, שהרבה מאוד אנשים לוקחים אותו לכיוון הלא נכון, מה שעוזר להם בהתחלה אבל מאוד מפריע בהמשך. אל תיבהל אם זה נשמע מעורפל, עוד כמה שורות אתה תבין הכל.

אחד הדברים הראשונים שמלמדים את כל מי שנכנס לתחום אמנות הפיתוי, הוא להפסיק להראות עניין בבחורה בתחילת השיחה. זוהי עצה מאוד טובה, כיוון שאם אתה מראה על ההתחלה שאתה כבר דלוק על הבחורה וכבר החלטת שהיא מתאימה לך, אתה הופך בעיניה לכלבלב שמוכן לעשות כל דבר שהיא תבקש. זה בכלל לא מאתגר אותה, אלא להיפך, לחלוטין מוריד לה ממך. היא מוקפת בהמון "כלבלבים" כאלה, שכולם רוצים אותה. לכן, כאשר אתה לא מראה שאתה מעוניין בה על ההתחלה, אתה מייד שם את עצמך במצב שונה מרוב הגברים. זה מעלה אצלה שאלות "למה הוא לא רוצה אותי כמו כל השאר?", "אני לא מספיק טובה בשבילו?". ואם לזה אתה מוסיף אלמנטים של משיכה וגורם לה להימשך אליך, היא בכלל משתגעת ובעצמה מתחילה לרצות להשיג אותך.

עד כאן הכל טוב ויפה. זוהי אסטרטגיה שעובדת מצויין ואתה יכול להשתמש בה. הבעייה מתחילה בשלבים יותר מאוחרים. אנשים לוקחים את הרעיון של "לא להראות עניין" ומחזיקים בו לאורך כל הדרך, גם לאחר השיחה הראשונית. הבחורה מתחילה להימשך אליהם, הם מנסים לקדם את העניינים, אבל בשום שלב לא מראים שהבחורה מעניינת אותם באמת. כאן מגיעה ההפתעה. הבחורה פתאום מקבלת רגליים קרות, לא מוכנה לתת את מספר הטלפון שלה, לא מוכנה להיפגש או מסרבת להתנשק איתך. ואתה לא מבין מדוע זה קורה.

הסיבה היא מאוד פשוטה. לבחורה חשוב לדעת שגם אתה מעוניין בה. עד שהיא לא תרגיש את זה, ברוב המקרים היא תימנע מכל התקדמות איתך, עד שלא תקבל ממך את הסימנים שיגידו לה, שהיא חשובה לך. ואתה חייב לתת לה להבין את זה בשלב כלשהו.

אז זה בסדר להראות קור רוח ולא להתרגש ליד הבחורה בהתחלה, אבל אתה חייב לתת לה להבין שגם היא מעניינת אותך. היא צריכה להרגיש שאתה מעריך אותה, שהיא שווה בשבילך משהו, שהיא לא מקום ריק עבורך. אם לא תיתן לה את ההרגשה הזו, מבחינתה אתה הופך לשחקן, למישהו שישתמש בה ויזרוק אותה. בחורות, במיוחד המנוסות שבהן, מאוד נזהרות מדברים כאלה. מאותם הגברים המצ'ואים שיודעים לעשות את הרושם הנכון, אבל לא באמת מעוניינים בבחורה בתור בן אדם, אלא רוצים רק סקס איתה ואז לא לראות אותה יותר. כאשר אתה לא מראה שאתה מעוניין בה כבן אדם, זה בדיוק הרושם שאתה יוצר. מישהו שלא אכפת לו ממנה, שרוצה רק לנצל אותה. אז אל תופתע אם היא לא מסכימה להתקדם איתך במקרה כזה.
אמנם היא יכולה להימשך אליך, אבל היא גם צריכה לתת בך אמון, לראות שהרגשות הדדיים ושזו לא התאהבות חד צדדית שלה, שרק תגרום לה לסבל.

ברגע שאתה מראה לבחורה שכבר נמשכת אליך, שגם אתה מעוניין בה במידה מסויימת, אתה עושה לה את היום. אתה לא צריך להראות שאתה מאוהב בה מעל הראש, אתה בסך הכל צריך לתת לה להבין שיש בה דברים שמוצאים חן בעיניך. זה יהיה מספיק. אפשר לעשות את זה בהרבה מאוד דרכים. הדרך הפשוטה ביותר, זה לזרוק לה כמה הערות קטנות, שיהוו את אותם הסימנים עבורה, שהיא מוצאת חן בעיניך.

אתה יכול להגיד דברים כמו:
- היום את נראית ממש מצויין. מאוד מוצא חן בעייני.
- אני מת על החיוך שלך.
- את רוקדת בצורה מאוד סקסית.
- אני אוהב את האנרגיה שלך.

נסה לשלב דברים בסגנון הזה, בפעם הבאה שאתה מדבר עם מישהי, לאחר כמה דקות של שיחה שבהן הצלחת ליצור משיכה וכתוב לי, איך זה הלך לך ואילו תוצאות קיבלת.

שים לב, את הדברים האלה עליך להגיד לה לא מהמילים הראשונות, אלא לאחר שזיהית שהבחורה כבר מתחילה להימשך אליך ואפילו מנסה קצת לעשות עליך רושם. זה יכול לעבוד מצויין כחיזוק חיובי לניסיונות שלה להרשים אותך.

לסיכום, אני רוצה שתזכור שהכלל "לא להראות עניין", תקף רק לשלבים הראשונים של השיחה ומיועד לאנשים שכל כך משתדלים להראות שהם מעוניינים בבחורה, שהם מתחילים להיראות נואשים. לאחר שהבחורה כבר התעניינה בך בעצמה, אין שום סיבה שלא תראה לה שגם אתה מעוניין בה וזה הדדי. זה ימנע הרבה התנגדויות מיותרות, ויהפוך את קידום העניינים להרבה יותר פשוט ונעים עבור שניכם.

כדי ללמוד עוד, היכנס לאתר: המרכז לאמנות הפיתוי


http://www.mapi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב