דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיאום פגישות 

מאת    [ 19/10/2009 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3729 פעמים ]

הלקוח הישראלי הינו לקוח מורכב שצריך לדעת כיצד לפנות אליו כדי להגיע לתוצאות איכות.
שרותי הטלמיטינג בישראל הינם שרותים המעניקים לעסקים שקט נפשי, ויכולת שיווקית רחבה ואיכותית, רבות החברות הקיימות בתחום וחשוב, רצוי ומומלץ לעבוד מול עסקים קטנים ואיכותיים בתחום, מהסיבה שעסק קטן המספק שרותי טלמיטינג "מרגיש" אותך כלקוח יותר מאשר חברה המעסיקה מאות עובדים, הגישה האישית לצורך תיאום פגישות, הינה גישה איכותית ונכונה לעסקים שזקוקים לפגישות, ושיווק.

טלמיטינג איכותי הוא טלמיטינג שמתבצע תוך הבנה מלאה של "חוקי המשחק":
1. מחסום מזכירה
2. ידיעת שמות בעלי התפקידים
3. תסריט שונה וייחודי המאפשר להגיע מיד בשיחה לליבו של כל מנכ"ל.
4. התחשבות בזמנו של המנכל עימו אנו משוחחים
5. הבנה של התהליך מבחינה מעשית ולא רק מבחינה ניהולית
6. מעקב לקוחות איכותי
7. הבנה תוך כדי שיחה והחלטה כיצד והאם צריך להמשיך את השיחה או לפנות ללקוח הבא.
8. חלוקה נכונה של זמן העבודה.
9. פילוח איכותי של העסקים אליהם אנו פונים.
10. טלפנית איכותית, בעלת יכולות להגעה לכל לקוח מבוקש, יצירתיות, ועקשנות
נסיון, והבנה מלאה בתחום השיווק.

תסריט שיחה
כול כך חשוב להבין מה לא להגיד בשיחת הטלפון, הרתיעה היא מיידית מצד הלקוח אליו אנו פונים ולכן חשוב להבין כל משפט היוצר רתיעה מהמשך שיחה.
לדוגמא: לומר בשיחת טלפון סוכן ביטוח- בעיה גדולה מאד, טריקת הטלפון תגיע מהר!
לכן המומחים שיודעים לנסח תסריט שיחה מיד "ילבישו" את המושג סוכן ביטוח, בתתלבושת אחרת, כאשר בסופו של דבר אנו אומרים בדיוק את אותו דבר רק באופן אחר, הגורם ללקוח להבין מה הוא יקבל עוד לפני שהוא מבין ממי.

על מנת ליצור עניין מול הלקוח שאליו אנו פונים, חשוב לשאול שאלות, שאלה שלנו ומתן תשובה של הלקוח יחוללו פלאים בשיחה.

נקודת החיזוק היא בעצם אותו רגע שהלקוח מאותת לנו על הסכמתו, וזאת לאחר שהלקוח קיבלת את כל הפרטים, שאל את כל השאלות, והוא מוכן לפעולה הבאה של הטלפן.
שאלת סגירה טובה היא- ביום ג' בשעה 15:00 נוח לך? ומשם ממשיכים הלאה.

תיאום פגישה באופן האיכותי ביותר:

1. פתיחה טובה, ייחודית ומעניינת.
2. שפת גוף של הטלפן- כן, כן גם בטלפון יש שפת גוף.
2. תסריט הצופה מראש שאלות, התנגדויות של לקוח.
3. לדבר באופן החיובי ביותר- לא לומר ללקוח "לא הבנת אותי" אלא "כנראה שלא הייתי ברור".
4. להקשיב ללקוח- הקשבה ללקוח תוביל לתיאום איכותי של פגישה.
5. אנרגיות חיוביות- גם אם לא הולך לך פתאום, גם אם זה מתיש, להיות חזקים ולחשוב על הסגירה הבאה, כל מחשבה עוברת ללקוח דרך האינטונציה שלך.

חברה חיצונית או מערך פנימי?

היתרון הגדול בשכירת חברה המתמחה בטלמיטינג הוא החסכון במשאבים רבים!
יש חשיבות לגודל החברה אותה רוצים לשכור, ככל שמדובר בחברה בוטיקית כך התוצאות יהיו בהתאם, ככל שמנהל העסק מעורב בכל התהליכים שלך כלקוח, התוצאות יהיו בהתאם.
יש להבין שלאף חברה אין אבקות קסמים, ניסים, וכשפים, כל הפגישות המתואמות מגיעות לאחר מאמץ עיקש, התמדה, תסריט איכותי, פילוח, ושיתוף פעולה מלא עם רוכש השירות לספק השירות.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב