דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי אנגלית - 9 סיבות לקחת קורס אנגלית 

מאת    [ 15/10/2009 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3052 פעמים ]

לימודי אנגלית כדי להבין טוב יותר העולם - כדוברי עברית אנחנו מתבוננים בעולם דרך חריץ צר המאפשר לנו לצפות במתרחש מנקודת מבט אחת. קורס אנגלית יקנה לכם נקודות מבט נוספות. תפיסת העולם של האדם המודרני מתגבשת בעיקר על ידי אמצעי התקשורת. ידיעתה של שפה נוספת מאפשרת לקבל מידע שלא עבר את סינון העורכים הישראליים דוברי העברית. חשבו על מהדורת חדשות שמדווחת על אירוע שהתרחש במדינה זרה - אפשר רק לדמיין כמה מידע אבד תוך כדי תרגום ועריכת הידיעה.

קורס אנגלית עסקית להרחבת אפשרויות התעסוקה שלכם - בעולם גלובלי שבו הכלכלה מדלגת מעל לגבולות המדיניים יש יתרון רב למי ששולט בשפה נוספת. מקומות עבודה המכוונים לשווקים בינלאומיים עטים על דוברי שפה זרה והם ישמחו להעסיק אותם ובלבד שיציעו את מרכולתם במדינות חדשות.

לימודי שפה זרה ישפרו לכם את העברית - לא, אין טעות בכותרת הזאת. מחקרים מוכיחים כי תלמידים שלמדו שפה זרה שיפרו את המיומנות הלשונית שלהם בכלל ואת שליטתם בשפת האם שלהם בפרט. הבנת הנקרא שלהם טובה יותר, יכולת הניסוח טובה יותר, והם גם העשירו את אוצר המילים.

קורסי אנגלית הם חדר כושר למוח - לא רק שתדברו בשפה חדשה, גם תהיו חכמים יותר. ראו בלימודי השפה חדר כושר קוגניטיבי, הלמידה והשינון הם תרגילי הריצה והמשקולות של המוח. בנוסף ליכולות הקוגניטיביות תשפרו גם מיומנויות חיים אחרות. מחקרים מלמדים כי אנשים שהשתתפו בלימודי שפה זרה הבינו טוב יותר תרבויות זרות, הסתגלו בקלות לשינויים בחיים והפגינו יכולת מרשימה בהתמודדות עם מצבים חדשים.

תגדילו את הסיכוי להצליח בלימודים מתקדמים - לימודים אקדמיים כרוכים תמיד בקריאה והבנה של חומר באנגלית. נוסף לכך מי ששולט בשפה זרה יוצר לעצמו הזדמנויות ללימודים במוסדות מחוץ לישראל.

קורס אנגלית יעשיר את העולם התרבותי שלכם - מי שיודע שפה זרה יכול ליהנות ממנעמי התרבויות שדוברות את השפה הזאת. ידיעת השפה תאפשר לכם להיחשף לעולם חדש ונפלא של ספרות, קולנוע ומוזיקה.

ליהנות יותר בטיולים - טיול בארץ זרה שבה המקומיים לא מבינים אותך הוא קשה. וגם אם הם מבינים אותך, הרי ששליטה בשפה שלהם תאפשר לך לנהל שיחות מעמיקות ולהיחשף למראות וחוויות אליהם לא נחשף כל תייר מזדמן.

להבין טוב יותר את עצמך ואת המדינה - לימודי שפה יוצרים הזדמנות להבין כיצד אנו נראים בעיני תושבים של מדינות אחרות. נקודת מבט חדשה מאפשרת להבין טוב יותר את המצב ואולי תאפשר לפתור את מה שנראה היום חסר פתרון.

לרכוש חברים - לימודי שפה הם הזדמנות מצוינת לרכוש חברים חדשים. במסגרות של לימודים נוצרת אינטראקציה בין התלמידים שעשויים להפוך לחברים. עם סיום הלימודים ולאחר שרכשתם מיומנויות בשפה זרה, תוכלו באמצעות האינטרנט או בטיול להיפגש ולשוחח עם אנשים ממדינות אחרות, ומי יודע, אולי הם יהפכו לחברים שלכם.

לימודי אנגלית חשובים לא רק כדי לעבור מבחן ולהצליח בלימודים, הם פותחים בפני הלומד הזדמנויות וחוויות רבות. ידיעת שפה מעשירה את החוויה התרבותית, את הזדמנויות התעסוקה ואולי אף את מאגר החברים.
וולסטריט - בית הספר המוביל בארץ ללימודי אנגלית, מציע מגוון קורסי אנגלית לכל רמה ולכל צורך: קורס אנגלית למתחילים, למתקדמים, קורס אנגלית עסקית ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב