דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת רכב - כלים למוכר 

מאת    [ 13/10/2009 ]

מילים במאמר: 649   [ נצפה 4110 פעמים ]

מכירת רכב הינה עניין פשוט באופן עקרוני אולם ראשית ולפני הכול חשוב שתבקש ליצר רושם ראשוני. זהו אחד הדברים החשובים ביותר.

שטוף את רכבך ופנק אותו בכל תכשירי הניקוי, הדבר החשוב ביותר כאשר הקונה מגיע להסתכל על מכוניתך וניקיון המכונית עושה רושם ראשוני טוב. אל תשכחו לנקות את הגלגל מכסה ושטיפת הצמיגים. לנקות את החלונות וכל המראות והמשטחים.
יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהמכונית שלך תעשה רושם טוב על הקונה פוטנציאלי צילום תמונה אמיתית של הרכב שלך מבחוץ ומבפנים ולוודא שהתמונות מספקות את המוצר בצורה טובה שהייתה גורמת גם לכם להרים טלפון.

בדיקה של מכונאי שבדק את הרכב ואיבחן את מצבו באופן כללי וזאת בנוסף לרשומות של המוסך / מכונאי מטפל. מומלץ להציג ספר רכב בו קיימת כל רשומת הטיפולים ופירוט הפרטים שתוקנו/הוחלפו ברכב. לשקול ביצוע תיקונים מינורים בעלות נמוכה של דברים כמו שקעים, dings ושריטות, כמו גם בעיות מכאניות קטנות ולא למכור את המכונית "כפי שהיא".

הוציאו את כל הפריטים האישיים מהרכב. הקונה רוצה ללכת לבדיקת הרכב וכדאי שהרכב יהיה נקי וריק מחפצים אישיים ופריטים אותם אתם לא מעוניינים להעביר לקונה עם הרכב. אתה יכול לצפות שהקונה הפוטנציאלי יבדוק את המכונית במכון בדיקה בצורה מדוקדקת ופרטנית לחלוטין. אם המכונית שלך במצב הטוב ביותר האפשרי, יהיה לך סיכוי טוב לגרום לקונים פוטנציאלים להגיע לראות את הרכב ולהניע אותם לפעולה של בדיקה ורכישת הרכב. עכשיו, שהמכונית שלך כבר נבדקה ונקייה מלמעלה למטה, אתה צריך להגיע אל קונים פוטנציאליים.

להפיץ את השמועה

יש אנשים המעוניינים לקנות את רכבך ואשר נמצאים במעגל החברים הקרוב שלך או אפילו בני משפחה קרובים ורחוקים אבל לא תמיד יש לנו כאלה וטוב שכך. במכירות בתוך מעגל החברים והמשפחה יכולים להיווצר מחלוקות וחוסר הבנה שיביאו לתוצאות לא רצויות ולכן עדיף להימנע מכך. מסיבה זאת בדיוק אתה צריך לפרסם. יש מגוון מקומות בהם אתה יכול לפרסם את המכונית שלך. זכור כי מודעות מסוימות, כגון אלה בעיתון, עולות כסף, ואילו אחרים עשויים להיות בחינם. הנה כמה שווקים עבור פרסום המכונית שלך: Yad2.co.il, winwin.co.il, homeless.co.il פלטפורמות בהן אתה יכול להגיע לאזור גיאוגרפי גדול של קונים פוטנציאלים.

מודעות בעיתון מקומי למכירת רכב

עיתונים חינם, לעתים קרובות למצוא סופרמרקטים. לוחות מודעות ליד סופרמרקטים, ספריות בקמפוסים ומכללות. שלט "למכירה" בחלון הרכב עם פרטי ההתקשרות שלך.

סביר להניח שיהיה לך יעיל יותר לפרסם מכירת רכב ביותר ממקום אחד. זכור כי לאחר העלאתם ופרסומם של המודעות, אנשים יתחילו להתקשר ולשאול שאלות על המכונית. אנשים רבים מהססים להשאיר הודעות, כדאי לך מאוד להיות זמין לכל שיחות הטלפון הנכנסות.

ההחלטה איפה אתה רוצה לפרסם מכירת רכב היא חתיכה אחת בפאזל. החתיכות האחרות כמובן מבוססות על הדברים שתאמר על המכונית שלך כדי למשוך קונים פוטנציאלים המגיעים בעקבות הפרסום. חשוב לכלול מאפיינים של המכונית שלך; אלה כוללים את דגם הרכב, מודל, שנה, צבע ותכונות מיוחדות. אתה יכול לבדוק מודעות אחרות ולהשתמש בתוכנם ובסגבון הכתיבה כמודל למודעה שלך. ניסוח המודעה והתכנים הכתובים בה הינם פרמטרים חשובים ביותר. המודעה שלך צריכה להדגיש את הפרטים החשובים ביותר לקונה המכונית. לדוגמה, קילומטראז'. השתמש בנקודות בחוזקה שישנן לרכב כך שימשוך את האנשים הנכונים לקנות את הרכב. האם הרכב אמין? האם צריכת הדלק חסכונית? יתרונות אלו בדיוק הם אלו שתרצה להדגיש במודעה שלך, אבל רק אם הם אמת. הימנע מהגזמה.

סיים את כתיבת מודעת מכירת הרכב על ידי הוספת מחיר מבוקש. (כאשר אתה לא מציין כמה אתה רוצה עבור המכונית עלול הדבר להוביל להרבה שיחות טלפון לא ממוקדות מאנשים המעוניינים במידע זה, פשוט וקל יותר לפרסם מחיר במודעה.) כלול את פרטי הקשר שלך וחכה לקורא הפוטנציאלי. אסור לכתוב, מוכרח למכור - בדרך כלל במצב זה המוכר להוט להיפטר המכונית ומודעה זאת תרמז על כך שאתה עשוי להיות מוכן לקבל מחיר נמוך יותר.

המשמעות "או ההצעה הטובה ביותר," אומרת לקונה הפוטנציאלי לרכב שאתה מוכן לשקול הצעות מתחת למחיר אותו אתה מציע. מחיר מבוקש - מונח זה נותן את ההרגשה שאתה מוכן לנהל משא ומתן, אבל לא להוט למכור לכל מציע בכל מחיר. "לרציניים בלבד" - מונח זה משמש בדרך כלל לציין שאתה לא פתוח למו"מ - לפחות לא מקונים אשר אינם יכולים להעריך את השווי האמיתי של הרכב.

המאמר בחסות תמיר מכירת רכב, חברת בת לתמיר השכרת רכב. לפני שאתה חושב על קניית רכב משומש - כנס אלינו ותראה מה יש לנו להציע לך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב