דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליגת האלופות - סקירה כללית 

מאת    [ 13/10/2009 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2319 פעמים ]

אחרי סיום סוער לשלב הבתים במוקדמות המונדיאל, חוזרת ליגת האלופות למחזור השלישי המרתק, ומי שרוצה לטעום משחקים במפעל האירופי הבכיר יכול לבחור בין כמה אופציות לא רעות ברחבי אירופה.

מבחינת האוהדים הישראלים, במוקד יעמוד נסיונה של מכבי חיפה לצבור נקודות ראשונות, או לפחות להבקיע שער בכורה בליגת האלופות, נגד יובנטוס באיצטדיון האולימפי בטורינו ב-21 באוקטובר. האוהדים הירוקים שיצליחו להשיג כרטיס לאירוע יהיו ברי מזל - הרי כל האיצטדיון הזמני של הזברות מכיל 28 אלף מקומות בלבד. עבור יובה, שני המפגשים הקרובים נגד חיפה קריטיים. הגברת הזקנה סיימה בתיקו ביתי 1:1 מול בורדו במחזור הראשון, והיתה קרובה להפסד ב-0:0 במינכן לפני שבועיים. כעת, בונה המאמן הצעיר צ'ירו פרארה על 6 נקודות מול אלופת ישראל כדי לשפר את סיכוייה להפיל לשמינית-גמר ליגת האלופות. הקוסם הברזילאי דייגו כבר החלים מפציעתו, מה שהופך את המשימה של אלישע לוי לקשה יותר.

מי שלא נסע לעודד את חיפה בבורדו, יוכל להגיע לעיר היין גם הפעם כדי לחזות בבאיירן מינכן. מזג האויר בצרפת עדיין נוח לכדורגל, אך מצד שני קחו בחשבון שהכוכבים הגדולים משני הצדדים (האמנים הצרפתים פרנק ריברי ויואן גורקוף) נמצאים בספק גדול בגלל פציעות. אם אתם רוצים לראות אותם בוודאות, חכו למשחק אחר.
לישראלים שמתכננים נסיעה לאנגליה, יש שתי אופציות מעולות לראות את ליגת האלופות בפעולה. ביום שלישי, מארחת ליברפול את ליון, במשחק חשוב ביותר מבחינתה. האדומים הפסידו 2:0 לפיורנטינה במחזור הקודם, ואובדן נקודות מול הצרפתים שמובילים את הטבלה עם מאזן מושלם יגרום לאובדן הסיכוי לסיים במקום הראשון, וגם יעמיד בסכנה גדולה את ההעפלה לשמינית-גמר ליגת האלופות בכלל. יוסי בניון שזוכה לשבחים על יכולתו מאז תחילת העונה צפוי להיות בהרכב. אם אתם נמצאים דרומה יותר, ביום רביעי תוכלו ללכת לסטמפורד-ברידג' ולחזות בצ'לסי מנסה לעשות צחוק מההגנה העלובה של אתלטיקו מדריד. מצד שני, ההתקפה של אתלטיקו מסוכנת תמיד, גם אם הקבוצה במשבר מאז תחילת העונה. דייגו פורלאן וקון אגוארו מול דידייה דרוגבה ופרנק למפארד - לא כל יום אפשר לראות דברים כאלה בליגת האלופות.

ובכל זאת, המשחק המעניין ביותר של המחזור ייערך ביום רביעי בסנטיאגו ברנבאו במדריד. קאקה מארח את מילאן - מי צריך יותר מזה? לאונרדו המתנדנד עדיין יהיה כנראה מאמן מילאן, ומעניין יהיה לראות אם הוא יתן אשראי לרונאלדיניו בהרכב. הכוכב הברזילאי הדועך העניק לפני 4 שנים בדיוק את אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו באיצטדיון הזה, כשכבש צמד ופירק עם ברצלונה את ריאל 0:3. אוהדי ריאל, בצעד חריג ביותר, עמדו על רגליהם ומחאו לו כפיים. כעת כולם מדברים על סוף הקריירה המתקרב של הבחור עם התלתלים, אבל הוא כבש שער ראשון בליגה האיטלקית בתיקו 1:1 מול אטאלנטה, והחזרה לברנבאו מעניקה לו הזדמנות פז לזהור שוב על הבמה הגדולה ביותר - משחק ענק בליגת האלופות.

ויש גם אופציות נוספות לנסיעה. ברצלונה תמיד מעניינת, ואם עדיין לא שמעתם על אלופת רוסיה רובין קאזאן שמתארחת בקאמפ-נואו, זה פספוס לא קטן. אלקמאר היא עיר ציורית ביותר בהולנד, ואולי כדאי לנצל את ההזדמנות לראות אותה בפעולה לפני שהמאמן רונאלד קומאן הורס אותה לגמרי. אלופת הולנד מארחת את ארסנל במשחק הגדול ביותר מבחינתה בליגת האלופות, ואם לשפוט לפי המשחקים האחרונים של התותחנים, שערים לא יחסרו שם.

נכתב ע"י מיכאל יוכין
http://www.tiktik.co.il
info@tiktik.co.il
כרטיסים שמגשימים חלומות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב