דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי ביקור בחינם ! 

מאת    [ 09/10/2009 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3178 פעמים ]

כרטיסי ביקור בחינם


אני יודע ... אני יודע ... כולם אוהבים דברים בחינם. אבל בחייך,  כרטיס ביקור יעיל זה לא כרטיס ביקור שיש בו פרסום של המנפיק. מה אתה חושב שנראה לאותו לקוח פוטנציאלי כשהוא רואה פרסום של גורם חיצוני?
לדוגמה:

דני: היי יניב אני באמת יהיה מעוניין לדבר איתך על ההצעות היום. הנה כרטיס הביקור שלי כך תוכל ליצור איתי קשר שוב.

יניב: יופי! (מסתכל על הכרטיס ביקור והופך אותו, מבט מבולבל עולה על פניו) ושואל, תגיד כמה זמן אתה כבר עוסק בעסקיך?

דני: במשך שנתיים עד עכשיו. למה אתה שואל?

יניב: טוב אם אתה בעסק כבר זמן רב, יש לך למעשה תפוקת מכירות לא רעה?

דני: אה, כן! יש לי עשרות לקוחות.

יניב: אה, אז למה אתה צריך לפרסם את העסק של מישהו אחר על הכרטיס שלך?

מסקנה: אם אתה חוסך לעסק שלך כמה אגורות כדי להדפיס כרטיסי ביקור
אתה עלול להפסיד יותר מהעלות של כרטיסי ביקור אישיים ובנוסף זה מעלה סימני שאלה
אצל הלקוח, למה עסק מצליח לא יכול להפיק לעצמו כרטיסי ביקור ללא חסות?

חשוב לפני שאתה נופל להצעות שנראות משתלמות!!
 

משמעות כרטיסי הביקור:

לכרטיסי הביקור יש משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיסי הביקור שלך משפיעים באופן ישיר על הרושם שאתה והעסק שלך מותירים בעיני הלקוח הפוטנציאלי,הרושם הראשוני שכרטיסי הביקור יוצרים הם מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.בכרטיסי הביקור לא להתפשר על איכות הגימור של כרטיסי הביקור ! תוספת למינציה (ציפוי ניילון), תוספות של כסף או זהב משדרת יוקרה ואיכות ומושכת את תשומת הלב של הלקוח.

טיפים בעיצוב כרטיסי ביקור:

כרטיסי הביקור יהיו עם דגש על ההשלכות של הצבעים בכרטיסי הביקור, לפני השימוש תחשוב אם המסר היועבר מעצם השימוש באותו צבע הוא המסר אותו תרצה להעביר.שימוש נכון בצבע של כרטיסי ביקור עשוי לעזור לבנות מותג ולהעביר את הרושם הנכון. כרטיסי ביקור יהיו קריאים, בולטים, לא יותר מידי בולטים יכול להיווצר רושם הפוך רושם מרתיע, מרשימים ומקוריים. כרטיסי ביקור צריכים להכיל את התוכן המתאים כדי להיות הפקטיביים ובעלי עיצוב מושך,מקורי ומעניין עיצוב שמשאיר רושם של סקרנות כרטיסי ביקור נחשבים לנציגים שלכם לאחר שהמפגש בין אנשי עסקים ויזמיים מסתיים,לכן לפני שנישלח את כרטיס הביקור שלנו להדפסה כדאי שנוודא האם הכרטיסי הביקור שלנו אכן מייצגים אותנו ואת החברה בכבוד. כרטיסי הביקור צריכים להיות קומפקטיים וזאת על מנת שיכנס בנוחות לארנקו של המקבל. הגודל הסטנדרטי לכרטיסי ביקור הוא 5X 9 ס"מ יש להימנע מלהדפיס כרטיסי ביקור גדולים יותר הנתקעים או נכנסים כשהם מקופלים לארנק או להפך כרטיסי ביקור קטנים יותר שיש קושי להוציאם מהארנק.

http://www.costs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב