דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבצע המס של בריטניה וליכטנשטיין יוצא לדרך 

מאת    [ 08/10/2009 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2228 פעמים ]

מבצע המס המשותף לבריטניה ולליכטנשטיין, שנועד לעודד תושבים בריטים בעלי חשבונות בנק בנסיכות לחשוף הכנסות שלא שולם עליהן מס, החל ב-1 בספטמבר. המבצע יסתיים ב-31 במארס 2015, ובמהלכו יוכלו בעלי החשבונות הזרים לחשוף את ההכנסות ולשלם עליהן שיעור קנס מופחת, ולא - חשבונותיהם ייסגרו.

המבצע, הנקרא Liechtenstein Disclosure Facility (LDF), נחתם על ידי שתי הממשלות ב-11 באוגוסט יחד עם הסכם מורחב לחילופי מידע בענייני מס. משלמי המסים שישתמשו בתכנית יוכלו לשלם קנס בשיעור של 10% מהמסים שהועלמו במהלך 10 השנים האחרונות, בתנאי שבעל החשבון ימסור ל-HMRC (רשות המכס והמסים הבריטית) את פרטי מלוא ההכנסות. מי שלא ישלים את תהליך הגילוי לפני סיום המבצע יגלה כי חשבון הבנק שלו בליכטנשטיין נסגר. כמו כן יוטלו עליו קנסות על כל מס שלא שולם בשיעור של עד 10% מגובה המס.

"ההסכמים הם חדשות טובות למשלמי המסים ולמשקיעים", אמר אז המזכיר לאוצר הבריטי סטפן טימס לאחר שחתם על ההסכמים עם ראש ממשלת ליכטנשטיין, קלאוס צ'אוצ'ר. "אני מודה לליכטנשטיין על רצונה הטוב, הנחישות והמקצועיות בניסיון להתקדם ביעילות בתחום כה קשה ומורכב", אמר. "ה-HMRC ובכירי ממשלת ליכטנשטיין עבדו קשה מאוד כדי להגיע להסכמים פורצי דרך אלה, כך שבעתיד יוכלו משקיעים לנצל את הכישורים והניסיון של שירותי ההשקעות והבנקאות של ליכטנשטיין".

במסגרת ההסכם יסקרו המוסדות בליכטנשטיין את כלל הלקוחות, יזהו את אלה שצריכים לאשר את מעמד המס שלהם עם ה-HMRC וייעצו להם לעשות זאת תוך פרק זמן מוגדר. לאחר שהמשקיע הבריטי יאשר כי הוא משתף פעולה עם ה-HMRC, יוכל המוסד להמשיך ולספק לו שירותים פיננסיים. כאשר המשקיע הבריטי לא יכול לאשר את שיתוף הפעולה עם ה-HMRC, יהיה חייב המוסד להפסיק את השירותים הפיננסיים המוענקים לו בליכטנשטיין או להפעיל נגדו סנקציות שונות.

ממשלת ליכטנשטיין עוד צפויה לחוקק חוקים חדשים שיסייעו בפיקוח על התהליך.

על מנת לקחת חלק במבצע יש להחזיק בהשקעות בליכטנשטיין נכון לתאריך ה-1 באוגוסט 2009, כך שניתן להשתתף החל מתחילת המבצע. אם ההשקעות או הנכסים הועברו לתוך ליכטנשטיין לאחר תאריך זה יוכל המשקיע להשתמש בתכנית החל מה-1 בדצמבר 2009, בסוף תקופת הרישום לתכנית גילוי חשבונות האופשור הבריטית הכללית (New Disclosure Opportunity).

ההחזר של הפסדי המס משנים קודמות יוגבל למקסימום 10 שנים עד ה-5 באפריל 2009. ההסכם יאפשר למשלם המסים לבחור האם לשלם שיעור מורכב של 40% כדי לכסות את כל המסים על בסיס שנתי, ללא הטבות או ניכויים.

הן ה-HMRC והן רשויות ליכטנשטיין מצפים כי עד סוף המבצע ימלאו את חובות המס שלהם כל משלמי המסים הבריטיים המחזיקים נכסים והשקעות בליכטנשטיין.
קונסטנטין לויטנסקי - מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס. חברת קומפני אקספרס ישראל בע"מ הינה סניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP. קומפני אקספרס מתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות ובהן שוויץ, פנמה, קפריסין, סינגפור, ארה"ב ועוד. בנוסף, קומפני אקספרס מספקת גם שירותים נלווים כגון שירותי נאמנות (דירקטור נאמן ובעל מניות נאמן), תמיכה משפטית מול הרשויות בחו"ל, שירותי דואר ושירותי משרד וירטואלי, וסיוע בפתיחת חשבונות בנק, לחברות ולאנשים פרטיים, מגוון בנקים ומדינות.
http://www.com-exp.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב