דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיליתי מה מעכב אותי בהרזיה ! 

מאת    [ 08/10/2009 ]

מילים במאמר: 795   [ נצפה 12667 פעמים ]

שני מוצרי מזון, שאתם אוכלים בדיאטה גורמים לכם להשמין!
חברות המזון לא רוצות שתדעו את זה!
מרבית הדיאטניות לא יודעות את זה!
האם שמתם לב, שאנשים, שאוכלים מוצרים, שנחשבים "דיאטטיים", הם בדרך כלל שמנים, או עם מצבור שומנים "בינוני עד קל", שתקוע ולא יורד?
האם שמתם לב שהסופרים והמכולות הולכים ומתמלאים ביותר ויותר סוגים וכמויות של מוצרים "דיאטטיים"?
יש לכך סיבה...ואני גיליתי אותה ממש במקרה...

אתם יכולים להפסיק לצרוך מוצרים "דיאטטיים" ולאכול אוכל רגיל, וממש להתחיל לרזות, אם רק תדעו כמה כללים פשוטים ותלמדו כמה טריקים וטכניקות, שעובדות על הגוף שלנו כל פעם ולאורך זמן!
ותחסכו גם הרבה כסף, תוך כדי...
אלפי אנשים בכל העולם כבר גילו את הסודות, שאגלה לכם במאמר הזה וסודות נוספים, שאני חושפת בשמחה לכל מי שייצר עמי קשר, ויצאו סוף, סוף מה"תקיעות" במשקל, התחילו לרזות ולקבל תוצאות מדהימות, שמחזיקות לכל החיים! עלי זה עבד כמו קסם!
אחת לכל כמה שנים, יוצא לסופרים ולמכולות מוצר מזון פלאי, שאמור ל"הציל" את הדיאטה שלנו ולגרום לנו להיות רזים וחטובים. אנו רצים מיד לסופר ורוכשים מלאי מה"להיט" העונתי, הרי רשום עליו שהוא דל בקלוריות! מחומרים טבעיים בלבד! ודל בשומן!
ואלו הרי שלוש מילות הקסם, שהופכות כל דלעת לכרכרה רזה וחטובה! האמנם?
מי לא זוכר את היסטריית ה"פתית"? רק רבע מכמות הקלוריות של פרוסת לחם! כמעט ללא שומן! ללא כולסטרול! ללא סוכר!...באמת, זהו פלא פלאים! אוכל שאפשר לאכול במקום לחם, ללא הגבלה ולא להשמין!!! וזה לא חסה!!! גם אני רצתי לקנות והפכתי את הפתית, לנשנוש העיקרי בתפריט שלי..גם הדיאטניות מיהרו והכניסו את הפריט המבוקש לתפריטי הדיאטה שלהן..
והיצרנים כמובן חגגו!! כולם מרוצים...עכשיו, חשבתי, כל המדינה תהיה רזה!!!
אמנם, הטעם היה קצת טפל, והרגשתי שאני אוכלת קלקר..אבל מה לא עושים בשביל לרזות? בשביל לקבל את הגוף החטוב שנראה טוב בכל בגד...?
החודשים עברו..ואני עדיין עם פתית וירקות חתוכים..אבל המשקל- לו יש דיעה משלו..הוא תקוע! הייתי ממש מתוסכלת! הסתכלתי מסביבי בסופר...מענין, עדיין יש אותה כמות של שמנים סביבי, שקונים "פתית" ומוצרים דיאטטיים אחרים..נדמה אפילו שישנם יותר!
מכיון שאני אדם מלומד, רוקחת, לא עלינו.. החלטתי, שעלי לעשות תחקיר ולהבין מה קורה פה בדיוק.. (אגב, בבי"ס לרוקחות היה לנו קורס אחד בתזונה- קורס בחירה...)
התחלתי לחפש מאמרים, מחקרים אחרונים, מה אומרים אלו, שיושבים שנים במעבדות מחקר וחוקרים את המזון, ואת הגוף שלנו, בעגה המקצועית, קוראים לתחום הזה: "תזונת אנוש" או "תזונה תאית אנושית" HUMAN CELLULAR NUTRITION והתמונה החלה להתבהר..
במקרה, באותה תקופה, גם הגיעו לידי, מקולגה, מאמרים חדשניים וחומרים של סדנת תזונה חדשה, שרצה בארה"ב ושם מצאתי את הסוד הראשון, ששינה את חיי והוא: שאכילת מזונות המכילים מעט קלוריות לא מבטיחה הרזייה !!! וגיליתי, שאכילת לחם מקמח מלא, לדוגמא, עדיפה על אכילת "פתית" ודומים לה. למרות, שהוא מכיל יותר קלוריות. אז מדוע זה כך?
כשאנחנו אוכלים "פתית", או מזונות מעובדים דומים לה, הפתית מתפרקת בגוף במהירות לסוכר, היא "מעירה" ומעודדת תהליך של הפיכת סוכר לשומן ולצבירת שומן בגוף, כלומר, למרות שה"פתית" מספקת מעט קלוריות לגוף, כל הפחמימות, שבה, הופכים לסוכר, שהופך לשומן . מה שמדהים עוד יותר הוא, שכל הפחמימות שאוכלים יחד אתה, אפילו ירקות, יהפכו, עקב כך גם הן לשומן!
הפתית התמימה, לא רק שגרמה לי להשמין ממנה, היא גם "חיבלה" ב"אפקט ההרזיה של הירקות" (אותו אסביר במאמר אחר), שעל פי כל הדיעות והמחקרים, נהדרים לדיאטה!
הלהיט האחרון, שצרכתי בכמויות נכבדות ומילא את עגלת הסופר שלי בכל קנייה, היה פריכיות האורז המלא (ולפעמים גם פריכיות כוסמת).
והרי כל תזונאי, נטורופט ודיאטיקן מפארים את המרת האורז הלבן באורז מלא, בדיאטה ובאורח חיים בריא, מה זה לא אותו הדבר?
מסתבר שלא.
האורז המלא, בצורתו הטבעית, מתפרק לאט יותר לסוכר ולא מעלה מהר כל כך את הסוכר בדם. לעומתו, פריכיות האורז המלא, עברו תהליכי עיבוד והתפחה, שהפכו אותן לקלות ומהירות לעיכול ופירוק. ניתן להרגיש, שהן מתמוססות כבר בפה והופכות לסוכר!
וכאן אנחנו מגיעים לבעיה נוספת..הפריכיות ודומיהן, לא רק, שעודדו אצלי תהליך של השמנה, שעצר כל ניסיון שלי לרזות, הן גם גרמו לי להיות רעבה כל הזמן! כי כמו שרמת הסוכר עולה מהר, היא גם יורדת מהר וזה ישר מתבטא ברעב אדיר למתוק ולפחמימות, לעייפות ולפעמים אפילו לחולשה וחוסר ריכוז ואז ישר, המוח דורש סוכר ומיד!
מאוד קשה לעמוד בפיתויים, כשהגוף רוצה את מנת הסוכר שלו ואני בסוף נשברתי.
הייתי מתוסכלת, שאני לא מצליחה לעמוד בדיאטה לאורך זמן. יש כאלו שקוראים לזה- חוסר בכוח רצון. אני היום קוראת לזה- חוסר ביידע הכרחי !!!
לאחר שהבנתי, כמה חשוב, שהמזון שאני אוכלת לא יתפרק מהר ויהפוך מהר לסוכר, אלא להיפך, הורדתי לגמרי את הפתית ופריכיות האורז למיניהן מהתפריט שלי והתחלתי לאכול, כמו אדם נורמלי- לחם שיפון מלא, טעים ומשביע (הלחם של הסבתות מרוסיה...)
פרוסה אחת, משביעה אותי יותר מ4 פריכיות, או 4 פתית, שומרת על רמת סוכר סבירה בדם שלי ומונעת ממני את "נפילת המתח" באנרגיה וברעב. והכי חשוב, אני סוף, סוף מרזה בקלות ובכייף, בלי להרגיש, שאני בדיאטה! יותר מ30 ק"ג כבר מאחורי וזה ממש פשוט! כמעט ללא מאמץ!
בדיאטה שלי נעזרתי בעוד טריקים וסודות שגיליתי. אשמח לשתף אתכם בהם כבר היום!
אפרת מ.שרון
רוקחת.
מאמנת תזונה נכונה והרזייה ומנחת סדנאות.
050-2533647
03-5011306
רוקחת ומאמנת בתזונה,הרזיה ובריאות דרך תזונה מונעת למעלה מ15 שנה.
מנחת סדנאות תזונה נכונה וירידה במשקל.
התאמת תוספי מזון והנחיה באורח חיים בריא, כיצד לקנות מזון וכיצד להכין ולבשל מזון לחיים בריאים וארוכים, לגוף חטוב, כושר גופני, תזונת ספורט, תזונה להרזיה ותזונת ילדים.
רזתה בעצמה בתכנית טבעית מעל 30 ק"ג והשילה 9 מידות !
אימון אישי, אימון קבוצתי, סדנאות במקומות העבודה באזור המרכז, סדנאות הרזיה בכל הארץ. הנחייה בפגישות אישיות, טלפונית, ודרך האינטרנט. לייעוץ ופגישת הכרות חינם: 03-5011306 / 050-2533647
אפרת מישוריס-שרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב