דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בבריטניה 

מאת    [ 07/10/2009 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3145 פעמים ]

בממלכה הבריטית, המהווה חלק מן האיחוד האירופי, יכולים עובדים צעירים ליהנות מאווירה צעירה ומלאת חיים, מחיי לילה עשירים וממשכורת המשולמת בפאונד, המטבע החזק בעולם. עבודה בבריטניה היא שם כולל להרבה תחומים וסוגי עבודות, ולכן כל אחד יכול למצוא את עצמו במסגרת שמתאימה לו.

אזורי עבודה בבריטניה:

ממלכת בריטניה מחולקת לארבע ארצות: אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד (החלק האחר של אירלנד מהווה רפובליקה עצמאית). עבודה באנגליה, הגדולה מבין המדינות, מהווה את המוקד הגדול ביותר של עבודה בבריטניה. בלונדון, עיר הבירה של אנגליה, יש ריכוז עצום של ישראלים ויהודים, שמקל מאוד על מי שמבקש למצוא עבודה בבריטניה באופן עצמאי. סקוטלנד וצפון אירלנד מהוות גם הן יעדי עבודה מבוקשים למדי, בעיקר בשל אופיין הייחודי. ווילס היא הקטנה והפחות ידועה מבין ארצות הממלכה, אולם גם בה פועלות כמה חברות המציעות עבודה בבריטניה.

סוגי עבודה בבריטניה:

כמו במרבית מדינות העולם, גם עבודה בבריטניה כוללת בעיקר ציורי שמן או מכירה בעגלות. שני התחומים נפוצים בבריטניה כמעט באותה מידה, אם כי לציורי השמן יש ותק מסוים על פני העגלות. מוצרי העגלות הנפוצים בבריטניה הם הקוסמטיקה של ים המלח, מוצרי איפור ואופנה וכריות חימום, והם נמכרים בעיקר בקניונים גדולים ברחבי הממלכה. עבודה בבריטניה במכירת ציורי שמן, לעומת זאת, כוללת שוטטות רגלית בשכונות עצמן, ולכן נחשבת קשה יותר מבחינה פיזית. עם זאת, לכל אחד מסוגי העבודות יש יתרונות וחסרונות, ובסופו של דבר כל סוג עבודה מתאים לאנשים אחרים.

עוד סוג עבודה בחו"ל בבריטניה, הרלוונטי בעיקר לבנות, הוא או-פר - אומנת החיה בבית המשפחה ואחראית על כל הקשור בילדים. עבודה זו פופולרית בעיקר באנגליה, שבה יש משפחות יהודיות רבות שמחפשים דווקא בנות ישראליות. בנים יכולים למצוא עבודה בתחומים אחרים כמו לימוד עברית, מלצרות במסעדות או ברים מקומיים ועוד. מרבית מחפשי העבודה בבריטניה סוגרים על משרה כבר מהארץ, אולם יש גם צעירים שמגיעים לערים ומחפשים עבודה מהמקום. כאמור, הקהילה הישראלית והיהודית של לונדון מהווה קרקע פורייה לחיפוש עבודה מהיום להיום. בדרך זו ניתן אמנם למצוא עבודה בבריטניה על סמך מראה עיניים, אולם חוסר הודאות והצורך לעמוד על הרגליים באופן עצמאי מרתיע צעירים רבים.

מה צריך לעשות לפני שמגיעים לעבודה בבריטניה:

קודם כל, צריך למצוא עבודה מתאימה עבורכם, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מלוח עבודות בחו"ל של אתר MAKA. בלוח תמצאו עשרות הצעות עבודה בבריטניה ומידע רב אודות אזורי העבודה. שימו לב כי לחברה המעסיקה יש חשיבות רבה בעיצוב חווית העבודה, לכן כדאי לבחור אותה בתשומת לב מספקת. הכניסה למדינות בריטניה אינה מחייבת ויזה, אולם כדי לקבל ויזת סטודנט או ויזת עבודה בבריטניה תצטרכו לעבור פרוצדורות מסוימות (אלא אם אתם אזרחי בריטניה, או אחת המדינות האחרות באיחוד האירופי). כדאי לזכור כי בחודשי החורף הטמפרטורה במדינות בריטניה צונחת אל מתחת לאפס, כך שאם אתם מגיעים לעבודה בבריטניה דווקא בחודשים אלו הקפידו לדאוג ללבוש חם במיוחד.


פרטים נוספים אודות עבודה באנגליה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב