דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בהוואי 

מאת    [ 07/10/2009 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2302 פעמים ]

כן, הוואי המקסימה הזכורה לכולנו מסדרת הטלוויזיה ספינת האהבה, אותה הוואי שמקשטת גלויות נופש רבות פשוט מפני שהיא מייצגת בעיני רוב העולם את גן העדן האבוד. את חווית השקט האקזוטי, את הנשים היפות ומזג האוויר הטרופי. עבודה בהוואי היא חוויה לכל החושים ונותנת המון תענוג מעבר לקנה המידה של המשכורות שניתן להרוויח שם כפי שתבינו בהמשך. הוואי היא בעצם שם כולל שהוענק לקבוצת איים מדרומה של ארצות הברית שנוצרו כתוצאה מהתפרצויות געשיות תת ימיות.

הוואי ידועה כארץ החופים המוזהבים, אתרי גלישת גלים וסקי מים מושלמים ונוף של עצי דקל וצמחיית ג'ונגל ירוקה ועשירה. עבודה בהוואי לרוב מתמקדת בתחום המכירות ומן הסיבה הברורה שמקום אטרקטיבי כל כך למיליוני תיירים בשנה אכן הופך לשוק מרשים ופזרני במיוחד. וכמובן שלא כדאי לתת להזדמנות כזאת לחמוק ממחפשי העבודה ההרפתקניים והאמביציוזיים ביותר בעולם. עבודה בארה"ב בהוואי אפשרית כמעט אך ורק דרך חברה מסודרת שמטפלת בכל הסדרי הלינה ודואגת לענייני הניירת וכל שאר צרכי העובדים המוטסים. מתוך אלה שבאים באופן זה להשתכר דרך עבודה בהוואי חלקן עוזבים (נושרים) בחודש הראשון ובדרך כלל בגלל שלא התכוננו לבאות, מקבלים הלם או שפשוט אינן מתאימות, ואילו חלק מתברגים מיידית לעבודה ומתחברים לצוות המכירה שלהם וישר נכנסים לעניינים עם מטרה אחרת בוערת: "למכור, למכור, למכור".

לא ניתן לדעת מראש הכל, אבל רצוי שתדעו - עבודה בחו"ל בתחום המכירות היא לרוב שישה ימים בשבוע וכמו שאפשר להרוויח בה הרבה ואפילו הרבה מאוד כך נדרש מאמץ מתמיד וחיוביות לאורך זמן שכן, גם תותחי המכירות המנוסים ייאלצו להסתגל לתנאים החדשים, גם אם הם נעימים ומרעננים במיוחד. קשה בהתחלה אך לאחר טבילת האש ובליווי מסור של ראשי הצוותים, שממש חונכים אתכם כמו הורה לילד בצעדיו הראשונים, המתאימים שביניכן כבר ימצאו עצמן שוחות בים של תיירים להוטים לבזבז ומקומיים מסבירי פנים כראוי למסורת הכנסת האורחים ההוואיית. עבודה בהוואי יכולה להוות עבור אחדים מכם צעד עוצמתי וקרש קפיצה לקראת השגת הון עצמי ראשוני להירשמות ללימודים או התחלת עסק קטן בהמשך. בהוואי האווירה היא של כריסטמס לאורך כל אחד מימות השנה. מיליוני תיירים שורצים על החופים ובאים ליהנות בכל העונות, שהן אגב רק שתיים (היבשה והרטובה), רבים מסתובבים שעות על גבי שעות בקניונים הקולוסאליים שנבנו בהוואי בכדי להכיל את הכמות התיירותית הזאת, ואתם תמצאו את עצמכם שעות רבות מוכרים לתיירים מכל רחבי העולם, באנגלית בדרך כלל, גם בקניונים אך גם באזורי סחר פתוחים ולא מקורים.

הדבר המרענן הוא שיש עבודה בהוואי לאורך החוף הידוע ווייקיקי ביץ', ואכן נחמד לשנות אוירה ולזכות להגיע עד לנופשים ולנופשות, כמעט עד הים עצמו ושם להציע להם את מרכולתכן. עבודה בהוואי נחשבת ליוקרתית ואיכותית יותר מאשר עבודות בחו"ל במדינות אחרות, שלא נזכיר בשביל לא לפגוע בכבודן, אבל אכן הוואי היא אזור עשיר במיוחד והדבר משפיע ישירות על רמת האנשים שתעבדו איתם וגם על תנאי מגוריכן שם. חברות רבות דואגות לשכן את עובדיהן בוילה מפוארת עם בריכה פרטית, חדר ספא, שמירה 24 שעות ביממה ושיחת טלפון חינם, דבר שירגיע גם את המתגעגעים וגם את המתפנקות למיניהן. צאו לאתר נופש שהוא גם עבודה בהוואי ותיהנו כפי שגם תרוויחו!

למידע נוסף על עבודה בהוואי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב