דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למען השם הם ידעו ? מי גילה להם ? 

מאת    [ 06/10/2009 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 3862 פעמים ]

ישנו משפט חזק מאוד שאני מרבה לצטט בדיונים עמוקים על הקשר שבין מדע לחכמי הסוד שפרטו וכתבו על חוכמת הקבלה : "המדענים מנסים לגלות בכל פעם משהו חדש שעוד לא גילו , מנסים לייצר עוד מחקרים שיוכיחו מה שלא ידענו , הם מנסים לעלות על ההר הכי גבוה הכי מהר ואז – כשהם מגיעים לפסגה הם פוגשים ברב שישב שם כבר כמה אלפי שנים טובות ..." .


זה אכן כך . היום הקשר בין מדע לתנ"ך כל כך מתהדק עד שהם בעצם מגבים אחד את השני . עובדות מדעיות שהמדע הגיע להשגתן רק בשנים האחרונות היו כתובות שחור על גבי לבן במקורות שבתורה היהודית .


אתן מספר דוגמאות :


צביר הכוכבים כימה – גלילאו גלילאי המציא לפני מאות שנים טלסקופ שהצליח להבחין בצביר הכוכבים בשם כימה וגילה שהוא מכיל כמאה כוכבים על פי צפייה פשוטה בו שכל עין יכולה להבחין .


בתלמוד (ברכות נח ב') כתוב כך : "מאי כימה (מה יש בכימה?) – אמר שמואל – כמאה כוכבי " .


צורתו של כדור הארץ וכוח המשיכה  - כולנו יודעים שכדור הארץ הוא עגול ויש לו כוח משיכה . את זאת גילה קולומבוס כאשר רצה הפליג למערב והגיע להודו שבמזרח . את כוח המשיכה הבין ניוטון במאה ה- 17 .


בזוהר כתוב :"כל ישובא מתגלגלא בעיגולא ככדור (כל הישוב , העולם הוא ככדור) , אלין לתתא ואלין לעילא (חלק מתגוררים למטה וחלק למעלה) , וכל אלה הבריות המתגוריים בחלקים השונים של הכדור – שונים בחזותם , בצעם וכדומה , כאשר אור לאלה חושך לאלה , לאלה יום ולאלה לילה ..." .


חוק שימור האנרגיה – אלברט איינשטיין הוכיח שכל חומר הנראה לנו כנעלם רק מחליף את צורתו ובעצם ממשיך להתקיים במצב צבירה אחר . חוק טבע זה נקרא חוק שימור החומר .


סעדיה גאון כתב בספרו "האמונות והדעות" :"כי אין יכולת לגוף מן הברואים לכלות גוף אחד בשום עניין – אפילו אם ישרפוהו באש – לא יוכל להכילו לעולם " .


גיל העובר ברחם אימו ביום הארבעים – המדע הוכיח שבסביבות 40 יום להיווצרות העובר יש לראות את העובר כאדם לכל דבר - חי וחש כמו כל אחד מאיתנו . זאת כמובן על פי מחקרים רבים שנעשו בתחום ולא אפרט אותם כאן אך זוהי ללא ספק הצהרת המדע .


וכך כתוב :"המפלת ליום ארבעים אינה חוששת לולד , ליום ארבעים ואחד – תשב לזכר ולנקבה ולנדה" (כלומר – מיום הארבעים ואחת אם התינוק נפל באופן טבעי נחשב הדבר כנידה , כמחזור חודשי ).


כמובן שישנן עוד המון עובדות ולא אלאה אתכם בכך אך זוהי לא מטרת המאמר –


המדע מגלה את האמת שבתנ"ך ואפילו הגדיל לעשות לפני כ – 20 שנה והגדיר שיש חיים שאחרי החיים ויש מושג שנקרא נשמה שהוא היחיד שקיים – מה שהתורה מסבירה באדיקות כבר אלפי שנים .


כיצד ידעו חכמי הסוד עובדות אלו - מי גילה להם - הרי לא היו אז כלים מדעיים להוכיח עובדות אלו , לא הייתה הבנה כפי שיש כיום , המוח האנושי היום הרבה הרבה יותר מפותח מאז – כתשובה אתן משפט לסיכום המאמר שמצוטט ע"י פרופ' ולדימיר חבקין שהמציא את התרופה למחלות הדבר והכולירה בהודו (כפי שמצוטט בספרו של הרב זמיר כהן) :


"כאשר עוסק איש המדע לאט לאט ובהדרגה דרך נתיבות אין מספר בניתוח בעלי החיים והצומח , תופעות פיזיקליות יסודיות , חקר האסטרונומיה וכדומה הוא הולך ובא לידי הכרה כי יש בכל הבריאה כח אחד , בלי ראשית ובלי תכלית , אשר היה בטרם כל יציר נברא , ואשר יהיה אחרי ככלות הכל . הוא המקור והמוצא לכל יש , מעל לכל מושג...".


אם יש בורא שברא את כל מה שקיים הוא בוודאי יודע מה ברא ואיך ברא – וכל העובדות והתגליות המדעיות שציינתי כאן הרי נבראו אצלו – אם כך נסו להבין – מי שגילה לחכמי הקבלה ניסים ונפלאות אלו עוד בטרם הצליח המוח האנושי להבין אותם הוא : הבורא בעצמו !!!


איך הוא עשה זאת ואיך הם הבינו זאת - זאת במאמר הבא אודות תקשור וקשר בין עולמות עליוניים לעולם שלנו דרך צינורות קשר רוחניים שמשמשים להעברת מסרים .


נסו להתעמק בתורה – החוכמה שם תדהים אתכם בכל פעם מחדש בכל נושא שתחפצו לנבור בו – ממשמעות החיים ועד איך נוצר האטום הראשון ביקום ... אין סיכוי שבן אנוש יבין מה שהבינו חכמי התורה דאז רק ע"י מוחם ושכלם ...


אלעד .

אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב