דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דרכים בהן רזיתי עם דיאטת פרי האסאי 

מאת    [ 30/09/2009 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 4989 פעמים ]

1.אני השתמשתי בטבליות: מצאתי שהדרך הטובה ביותר, להשיל את משקלי העודף, היא על ידי שימוש בתוסף תזונה העשוי מאסאי. מומחי בריאות טוענים כי תוספי תזונה המיוצרים מאסאי, הינם דרך אפקטיבית ובריאה לשרוף את השומן העודף בגופנו. תוסף התזונה אסאי Select נחשב כסוג מתקדם של מוצרים העשויים מפרי האסאי.

2.אני הקפדתי לקחת את המינונים הדרושים ומציע גם לכם: קחו את המנונים הדרושים של התוסף בזמנים המצוינים לכך. אם אתם רוצים להשתמש בתוסף פרי האסאי בכדי לרזות, קריטי להבין, כי לקיחת המנה הדרושה, המדויקת, היא בגדר חשיבות עליונה. הרבה אנשים לאחר שראו תוצאות מהירות מורידים מהמינון של המנה, דבר שגוי ביותר. ההרזיה שקורית מיד לאחר תחילת השימוש בתוסף פרי האסאי, הינה טבעית לגמרי, משחק עם גודל המנה יכול לסכל את תהליך הדיאטה וההרזיה.

3.דאגתי לשתות הרבה ולאכול בריא: גיליתי שחשוב לי לאכול אוכל בריא, כמו ירקות טריים, פירות, דגנים, כרוב ניצנים ולשתות הרבה נוזלים כמו מים ומיצי פירות. אוכל המכיל סיבים כמו שעועית וכרוב נחשבים כאוכל בריא גם הם. אכילת אוכל בריא משפרת את המטבוליזם (קצב חילוף החומרים) של הגוף והוא מעוכל בצורה טובה יותר. הדבר עוזר בתהליך ההרזיה. מלבד הרכיבים הטבעיים, תוסף התזונה העשוי מפרי האסאי מכיל גם ויטמינים ומינרלים, אשר חיוניים בכדי לספק הזנה נכונה לגוף בזמן תהליך ההרזיה. אני דבקתי בדיאטה דלת-פחמימות, כדי שרמת הסוכר בדם לא תעלה ותגרום להיווצרות צבירי שומן. אכלתי במנות קצובות. והקטנתי למינימום אכילת ג'אנק פוד דוגמת עוגות ועוגיות. שינויים קטנים לדיאטה שלי גרמו להרזיה משמעותית.

4.הרגשתי שאני חייב להתחיל להתאמן בכדי לשמור על הגוף, כללתי תרגילי סיבולת לב-ריאה, הליכות וריצות קלות (ג'וגינג) בלוח הזמנים שלי. תוכנית אימונים עבדה טוב עבורי כאשר לקחתי תוסף תזונה מפרי האסאי במטרה לרדת במשקל. אימונים עזרו לי לשמור על גוף בריא וחטוב גם לאחר סיום השימוש בתוסף התזונה מפרי האסאי.

5.נקודת מבט חיובית: בכלליות, הינכם צריכים לשמור על הלך רוח חיובי לגבי ההרזיה. דיאטת פרי האסאי יכולה רק לעזור לכם להשיל משקל, אבל הדרייב לשמור על הגוף בא מחשיבה חיובית. לכן, חשיבה חיובית היא גורם קריטי בהרזיה. בכל אופן, זה עבד עבורי!
עכשו בישראל
Acai Berry Select



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב