דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום - טיפים שימושיים למשתמש 

מאת    [ 30/09/2009 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 2210 פעמים ]

פשוט פשוט פשוט.

פריטים ומוצרי פרסום לקידום מכירות כבר הוכחו כמביאים תוצאה מוצלחת מאד של הצלחה בשיווק העסק וקידומו.

ישנם אלפי מוצרי פרסום עסקיים ושימושיים לקידום העסק. לדוגמה : פרסום על גבי עטים לקידום מכירות עבור פרסום יום-יום. הפרסום זול מאד ועם זאת הוא מאד אפקטיבי. כולנו משתמשים בעטים..כל הזמן. גם אם שכחת את העט שלך במקום מסויים..אולי זה רק לטובה..לך תדע לאן העט שלך יגיע...

ללא מעט מוצרי פרסום יש שימוש כפול בקידום מכירות ובשיווק. קוביות ממו, מזכרות לאירועים, מחשבונים, מחזיקי מפתחות ופותחי עגלות, מתנות ממותגות לקיץ כשמשיות או כובעים או מטריות ומחממי צואר לחורף, מגבות חוף עם רקמה, שקיות בד לשימוש חוזר, ספלים ממותגים , עטים , מוצרי פרסום לרכב ועוד. שים לב כי עלות המתנה אינה חשובה כאן. מבין כל המוצרים המצויינים להעיל, העלות מסתכמת בכמה שקלים בודדים למוצר. הדואליות במוצר פרסומי, זה או אחר, באה לידי ביטוי בצריכתו היומיומית ובאפקט שהוא משאיר בשימושו. הנוסחה היא למצוא את המוצר הפרסומי שיבטא בצורה בטובה ביותר את העסק שלך ואת מהותו.

חברות ביטוח, מוסכים וכל העוסקים בענף הרכב ינצלו מוצרי קידום מכירות כגון : מגן שמש לרכב, צילונים, אוחזי משקפיים, מחזיקי עט או בקבוק לרכב, דפי ממו הנצמדים לשמשה, אפוד זוהר או עץ ריח. מכללות ובתי ספר יעניקו פולדרים מושקעים, עטים, מרקרים בצורות שונות או תיקים. רשתות שיווק נהנות כבר זמן רב משקיות על-בד ממותגות מחזיקי מפתחות כמשחררי עגלות. חברות ביטוח או פיננסים יעניקו מוצרי USB שונים וכל מיני גימיקים לסביבת המחשב. מסעדות ושירותי קייטרינג מעניקות מוצרי פרסום מתחום האוכל והאירוח כגון : ספלים, ספלי אספרסו, מאגים, ערכות ליין, קעריות ועוד. שירותי רפואה כגון קופות חולים או מרפאות פרטיות מעניקות ערכת עזרה ראשונה, קוביות ממו, מחשבונים ואבזרי משרד שונים.

השאר בתקציב שלך.

ראשית, בחר את המוצר שהכי מתאים לך. גם אם נראה לך, בתחילה, כי אתה יודע מה אתה רוצה, תן ליועצים של אמייז לסייע לך לבחור את המוצר אשר יבטא בצורה הטובה ביותר את מהות העסק שלך. לא כל מוצר פרסומי מתאים לכולם. שנית, שמור על עלות הדפסה נמוכה. כל שההדפסה מורכבת מיותר צבעים, כך עלותה גדלה. אנו מפרידים בין עלות המוצר ובין עלות ההדפסה.

לרוב, נמליץ לכם להסתפק בעלות הדפסה בצבע אחד או שניים. במידה והלוגו שלך מורכב מיותר צבעים, נשמח לבצע זאת עבורך. ככלל, כל צבע נוסף מכפיל את עלות ההדפסה. שלישית, תכנן מראש את רכישותיך. יתכן כי ישתלם לך יותר להזמין כמות רבה של מוצרי פרסום לכל השנה ולא לחכות לרגע האחרון. בכך ניתן לחסוך חלק מעלויות ההדפסה, עלות המוצר ליחידה נמוך משמועתית ודמי המשלוח זולים יותר.

משמעות הדפסת הלוגו שלך על מוצרי פרסום.

כאן זה המקום שלך להרגיש ממוסחר. בין אם אתה מטביע את הלוגו שלך על מחשבון, זיכרון נייד או שימשיה..הלוגו שלך זה הפנים שלך. הלוגו שלך (הסמל שלך) מייצג את החברה שלך יותר מכל. ודאי השקעת שעות לא מעטות בפיתוחו של הלוגו, בעיצוב שלו, בצבעים שבו. זה המקום בו תוכל להטביע את חותמך יותר מכל. אנו נעשה עבורך הדמייה ממוחשבת בה נראה לך את המקום הטוב ביותר על המוצר בו תוכל להדפיס את הלוגו שלך. בין אם תבחר בעט יוקרתי או מחזיק מפתחות, הלוגו שלך יתנוסס בגאווה על המוצר אותו תבחר.

ישנם מוצרי פרסום עליהם לא ניתן להדפיס. אם המוצר קטן מדי או צר מדי ואין לו שטח פנים מספיק להדפסה, לא נוכל להדפיס עליו. במקרה כזו נוכל להדביק מדבקה עם הלוגו שלך או כל כתובת אחרת. ישנם מקרים כמו בעטים יוקרתיים אשר נעדיף לחרוט עליהם ולא להדפיס. החריטה מרשימה יותר ואינה ניתנת להסרה בשום מצב.

הפצת המוצר הפרסומי.

הפצת מוצרי קידום מכירות שלך צריכה להיות מהנה ודרך טובה להכיר טוב יותר את לקוחותייך. לקוח שבע רצון שמקבל מוצר פרסומי שימושי, ייטה לזכור אותך ואת העסק שלך טוב יותר. אותו לקוח גם יחזור אליך שוב לקבלת שירות. אותו לקוח ימליץ עליך בפני מכריו. כאשר הענקת מוצר פרסומי שימושי ללקוח , נוצר בינך ובינו מצב של בניית אמון. וכך הפכת עוד לקוח ללקוח מרוצה. ולקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר ומביא חברים. פנק את לקוחותייך במוצר פרסומי. זה מצב שבו כולם זוכים.

הנכם מוזמנים לבקר באתר שלנו :
http://www.amaze.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב