דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות נסתרות 

מאת    [ 29/09/2009 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2773 פעמים ]

מצלמות נסתרות - תיעוד סמוי

מצלמות נסתרות מתעדות אירועים באופן סמוי.
לעיתים, אפשר לגלות את פעולותיהם של אנשים רק כאשר הם אינם מודעים לכך שמצלמים אותם ולכן דברים מסוימים יכולים להיחשף רק בהתקנה ומעקב של מצלמות נסתרות.

ישנם מקרים רבים בהם בעל מגיע למשרד חקירות ומעלה חשש זה או אחר, הבעל זקוק להוכחה שאכן האישה עושה מעשים מאחורי גבו, לשם כך החוקר הפרטי מתקין מצלמות נסתרות במקומות אסטרטגיים ומצלם את מעשיה של האישה, מבלי שהיא תדע כי מצלמים אותה. מצלמות נסתרות הם אחד מכלי הנשק היעילים ביותר בכך שהיא חושפת ומתעדת את האמת.
ישנן מטרות נוספות שמצלמות נסתרות משרתות: פיקוח על אנשים, חשיפת גניבות ותיעוד של מיני פגישות המכילות דברים שרוצים לשמר אך לא רוצים שהאחר יידע שהמצלמה עובדת.


סוגי מצלמות נסתרות

משום טבעם של מצלמות נסתרות להיות חבויות מעיני המצולם, הומצאו סוגים רבים של מצלמות נסתרות.
חלק מאותם מצלמות הם: מצלמות נסתרות בגלאים, בשלטים, במשקפיים, בתאורת חירום, באהיל, בנגן, ב-MP5, במחזיק מפתחות ובעודנו כותבים את המאמר המסביר לכם אודות מצלמות נסתרות מומצאים עוד ועוד מצלמות נסתרות החבויים בחפצים שונים.


מצלמות נסתרות- יתרונות


    • צפייה ופיקוח בזמן אמת ע"י מצלמות נסתרות - על ידי התקנת מצלמות נסתרות תוכלו לפקח ולהשגיח על האירועים דרך האינטרנט בזמן אמת, מכל מקום שבו אתם נמצאים.

    • מצלמות נסתרות נותנות בטחון - על ידי התקנות מצלמות נסתרות אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים, כל פעולה של האדם המצולם תתועד.


מצלמות נסתרות- קהל היעד

 




    • מצלמות נסתרות עבור משרדי חקירות - אחד הקהלים אשר צורכים מצלמות נסתרות הם משרדי חקירות המפעילים בלשים פרטיים. תפקידו של חוקר פרטי הוא לרוב לצלם ולתעד את כל תהליך המעקב אחר המטרה. על מנת שהאובייקט לא יעלה על כך שעוקבים אחריו אך החוקר כן יצליח לתעד שיחות שלו וצילומים שלו במגוון מקומות, על החוקר הפרטי להצטייד במצלמה נסתרת. על ידי רכישת מצלמות נסתרות יוכל משרד החקירות לאפשר לחוקריו לצלם את האובייקט במגוון סוגי מצלמות אשר נטמעות בצורה טבעית במקום שבהם נלקחת התמונה.
    לדוגמא: כאשר החוקר יושב בבית קפה ומעוניין לצלם את האובייקט, הוא יכול להוציא מצלמה נסתרת בדמות שלט רחוק, משקפיים או עט ובכל לא לעשות שום פעולה חריגה, שתחשוף את מעשיו של החוקר.


    • מצלמות נסתרות עבור עסקים/חברות - בעלי עסקים רבים מעוניינים להתקין מצלמות נסתרות בחללי העסק או החברה שלהם וזאת על מנת לפקח על עובדיהם. רבים מהם מעדיפים למקם את המצלמות באופן סמוי, על מנת שהעובדים וקהל הקונים לא יידע על כך שמישהו משגיח ומפקח עליהם. התקנת מצלמות אלו המאפשרות גישה בזמן אמת אל האירועים הקורים בעסק דרך האינטרנט או דרך טלפון סלולארי חכם, מספקים לבעל העסק שקט נפשי ושליטה ובקרה על הנעשה. ישנם מקרים רבים בהם אירועים של פורצים, נתפסים בזמן אמת. המשטרה נקראת למקום בו בעת שהפורצים מבצעים את השוד והנאשמים נתפסים.


    • מצלמות נסתרות עבור שימוש אישי - אנשים רבים חייבים לנהל חיים המכילים כמה אירועים בו זמנית. לדוגמא: ישנם אנשים, שמביאים מטפל סיעודי לאחד ההורים שלהם ובגלל שרוב היום הם בעבודה ובעיסוקים מחייבים אחרים, הם מעוניינים לפקח על המתרחש- האם המטפל מתייחס בצורה טובה להורה, האם הוא שם לעזרתו כאשר ההורה זקוק לעזרה. הפתרון לסיטואציות אלו הם בהתקנת מצלמות נסתרות המתעדות כל פעולה ללא ידיעת האדם שאחריו רוצים לעקוב.


    • מלבד זאת יש אופציה להתקין גם בבית מצלמה נסתרת המחוברת למערכת האזעקה ובשעות שבהם האנשים ישנים, המצלמה תתעד כל דבר המתרחש בבית, כולל פעולה של גנבים.
כ.ש. מערכות אבטחה
C.S.Security Systems
http://www.csss.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב