דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירות פרטיות בחול - ביצוע מעקבים והשגת ראיות 

מאת    [ 23/09/2009 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 2653 פעמים ]

הלקוח שפנה אלי היה גבר נאה מאד ממוצא רוסי, השעון שענד על ידו השמאלית היה שווה עשרות אלפי שקלים, ענב עניבה ולבש חליפה מהודרת. שמי אלכס (שם בדוי), אני פונה אלייך ממש בדקה התשעים, מחר בבוקר רעייתי סטפנה (שם בדוי) יוצאת לפריז לכנס רופאים, לפני שעתיים התקשרה אלי משהיא אלמונית שמסרה לי כי אשתי נוסעת לבילוי עם המאהב שלה, אני רוצה מעקב אחריה מרגע שאקח אותה מחר בצהרים לנמל תעופה, אל תדאג לגבי התשלום, אני אשלם עבור כל הוצאה ואתגמל אותך בהתאם, כי גם לי יש משהיא, ואם רעייתי בוגדת לפחות אדע יהיה לי מצפון שקט.

סיכמנו כי אני אוציא חוקר פרטי אחד ואסתייע במשרד חקירות בצרפת. בתקופה הזאת לא היה אינטרנט לא פלאפונים וגם לא חוקק חוק האזנות סתר. הצלחתי ליצור קשר עם חוקר צרפתי, וגייסתי חוקר דובר צרפתית לנסיעה. על פי יעד הטיסה ושעת ההמראה הצלחתי למצוא מקום לחוקר שלי לטיסה.

במקביל בקשתי מהחוקר הצרפתי לשריין מקומות לינה בבית המלון שאליו הייתה סטפנה אמורה להגיע ושהיא השאירה ללקוח שלי במידה ויחפש אותה. המעקב החל למחרת ממקום מגורי הגברת, צוות של המשרד נצמד אליה עד הגיעה לנמל תעופה, שם בוצע חילוף וה"צל" שלה נכנס עמה למטוס, הגברת ישבה לבדה, אשה חטובה מאד גבוהה יפה עדינה עם עיני תכלת מהממות, ושיער ארוך בלונדיני.

היא ישבה בגפה במטוס וקראה ירחון נשים, כאשר המטוס נחת בנמל תעופה אורלי הצטרף לחוקר הפרטי אשר היה עם סטפנה במטוס, צוות של חוקרים פרטיים מקומיים, הגברת הגיעה למלון בפריז אולם לא עלתה לחדרה בקומה שישית אלא המתינה בלובי לאחר מספר דקות הגיע למלון גבר גבוה לבוש בהידור אשר נישק את סטפנה על שפתיה, בעת שניגש עמה לקבלה נשמע פקיד הקבלה אומר את שמו ד"ר גורדון (שם בדוי) יש לך הודעה, השניים עלו לחדרה של הגברת ולא יצאו עד למחרת.

בקשתי מהחוקר שנשלח על ידי שיפתח את התמונות וישלח לי עם חבר קב"ט בחברת אל על אשר היה אמור לטוס לארץ באותו יום. בנתיים נעשה מעקב אחרי הזוג ושניהם נראו מגיעים בגפם לכנס הרופאים אשר התקיים בפריז בבית מלון אחר. התמונות נשלחו אלי על פי בקשת הלקוח שלי אשר היה חסר סבלנות ורצה לראות מי זה אותו גבר? כי היה לו חשד שזה חבר משותף,

כאשר פתחתי את המעטפה חשכו עיני, חברי הטוב מהילדות ניבט אלי במלא הדרו כאשר הוא מחבק את סטפנה, האמת כי אחרי התיכון נפרדו דרכנו ורק שמעתי כי למד רפואה באיטליה, אולם לראותו בנסיבות אלו היה די מביך. הלקוח שלי שראה כי אני מזהה את הגבר ביקש אותי בקשה מוזרה, מסור לו ד"ש באמצעות החוקר שלך. בין כך יש לך את הכל ביד. לאחר מספר שעות התקשרה אלי אשה שסרבה למסור שמה, רק ביקשה להיפגש אתי בדחיפות, אמרה כי זה דחוף ורק לפני כמה דקות קבלה טלפון שבעלה נמצא בחו"ל עם מאהבת.

אכן אלכס איתר את גברת גורדון ודווח לה על בעלה. הוא ביקש כי תפנה אלי וכי הם יתחלקו בהוצאות החקירה או שהיא תרכוש ממנו את המידע. ואכן החוקר הפרטי מטעמי ניצל כמה דקות כאשר ד"ר גורדון היה לבדו למסור לו ד"ש ממני ומאשתו. הראיות שנאספו הספיקו לצרכיו של הלקוח שלי, וד"ר גורדון התקשר אלי מייד כאשר הגיע לארץ וביקש להפגש. לא הופתעתי כאשר הציג בפני את תמונתה של אשתו, וביקש מעקב אחריה בעת שהוא יוצא לחו"ל. בציינו כי הוא חושד באלכס. כמובן שלא הסכמתי לקבל את התיק מאחר וזה בניגוד לאתיקה המקצועית. וכל סכום לא היה משכנע אותי לפעול באותו עניין נגד לקוח שלי.

ד"ר גורדון כיבד זאת ופנה לעמית במקצוע העובד מאזור המרכז. הוא לא ציין כי אני הפניתי אותו, ולתדהמתי התקשר אלי אותו עמית וביקש שאטפל בתיק כי זה יחסוך לו נסיעות וזמן מהמרכז לבאר שבע. כאן נוכחתי כמה שהעולם קטן.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב