מוקד הפרסום הארצי מבין עד כמה חשוב לייצר ללקוח עלון או בשמו הלועזי והפופולרי פלייר, שיתאים לפרופיל החברה שלו ולצרכיו.
עלון היינו דף תמציתי בגודל משתנה על פי רצון הלקוח.ניתן להדפיס את העלון חד צדדי או דו צדדי,על סוגי נייר משתנים ושוב הכל על פי צורכי הלקוח.
עלונים נחשבים ככלים יעילים לשיווק מוצרים ושירותים.יעילותם נובעת מכך שניתן לתאר ולהדגיש בהם פרטים הקשורים לעסק.העלון מציג את השירותים ותמונות העסק של הלקוח.הדפסת עלונים חיונית לעסקים והיינה חלק חשוב בפרסום.קהל היעד הוא נרחב והעלונים יכולים להיות משווקים בכל מיני דרכים.אם בתיבות הדואר ואם על גבי רכבים, מסעדות,ברחוב על ידי אנשי חלוקה או אף רעיון שנלקח מניו יורק והוא זריקת העלונים מהחלון בקומה גבוהה.
מאחר והמטרה היא ליצור תחושת שייכות ושמירה על קשר, יש צורך בעלון שיעניין אנשים ויגרום להם לקרוא את החומר הכתוב.ישנם עלונים שמודפסים בשחור לבן וישנם עלונים המודפסים בצבע.תוכן העלון צריך להיות תמציתי ומעניין.
המסר המועבר חייב להיות מודגש.
לרוב , עסקים קטנים משתמשים בכלי פרסום זה מאחר והפקת פליירים זולה יחסית ביחס לקמפיין פרסומי אחר.
במוקד הפרסום הארצי עובד צוות מיומן ומקצועי שיכול להפוך רעיון לעלון מוחשי.
גרפיקאים שמעצבים את הפליירים, קופירייטירים שמנסחים את תוכן העלון, דפסים, תקציבאים, פרסומאים וכדומה.זמן החיים של עלונים שלא כמו קטלוגים מאוד קצר.אדם ממוצע משקיע כ -30 שניות לקריאת העלון ובדרך כלל זורק אותו.
ב-30 שניות הללו עליו להבין ולהפנים את המסר, כך שסוג הנייר לדוגמה חסר משמעות ותוכן המודעה וניסוחה הם אלו שיקבעו באם הלקוח קרא את העלון.
עלון היינו דף תמציתי בגודל משתנה על פי רצון הלקוח.ניתן להדפיס את העלון חד צדדי או דו צדדי,על סוגי נייר משתנים ושוב הכל על פי צורכי הלקוח.
עלונים נחשבים ככלים יעילים לשיווק מוצרים ושירותים.יעילותם נובעת מכך שניתן לתאר ולהדגיש בהם פרטים הקשורים לעסק.העלון מציג את השירותים ותמונות העסק של הלקוח.הדפסת עלונים חיונית לעסקים והיינה חלק חשוב בפרסום.קהל היעד הוא נרחב והעלונים יכולים להיות משווקים בכל מיני דרכים.אם בתיבות הדואר ואם על גבי רכבים, מסעדות,ברחוב על ידי אנשי חלוקה או אף רעיון שנלקח מניו יורק והוא זריקת העלונים מהחלון בקומה גבוהה.
מאחר והמטרה היא ליצור תחושת שייכות ושמירה על קשר, יש צורך בעלון שיעניין אנשים ויגרום להם לקרוא את החומר הכתוב.ישנם עלונים שמודפסים בשחור לבן וישנם עלונים המודפסים בצבע.תוכן העלון צריך להיות תמציתי ומעניין.
המסר המועבר חייב להיות מודגש.
לרוב , עסקים קטנים משתמשים בכלי פרסום זה מאחר והפקת פליירים זולה יחסית ביחס לקמפיין פרסומי אחר.
במוקד הפרסום הארצי עובד צוות מיומן ומקצועי שיכול להפוך רעיון לעלון מוחשי.
גרפיקאים שמעצבים את הפליירים, קופירייטירים שמנסחים את תוכן העלון, דפסים, תקציבאים, פרסומאים וכדומה.זמן החיים של עלונים שלא כמו קטלוגים מאוד קצר.אדם ממוצע משקיע כ -30 שניות לקריאת העלון ובדרך כלל זורק אותו.
ב-30 שניות הללו עליו להבין ולהפנים את המסר, כך שסוג הנייר לדוגמה חסר משמעות ותוכן המודעה וניסוחה הם אלו שיקבעו באם הלקוח קרא את העלון.
סיגל שפטר , משרד פרסום "מוקד הפרסום הארצי" מתמחה במגוון אפיקי פרסום : מודעות לוח בעיתונים, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, מודעות דרושים וגיוס עובדים ופרסום בכל אמצעי המדיה.
http://333.co.il/
http://333.co.il/