דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרומתו של קופירייטר לאתרי אינטרנט מצליחים 

מאת    [ 23/09/2009 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2212 פעמים ]

אתרי אינטרנט מהווים את אחד הכלים העיקריים לפרסום בתי עסק וחברות למיניהם, בייחוד במציאות המודרנית של היום. אמנם אתר אינטרנט נבנה ומורכב באמצעות מספר אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו מתכנתים ומעצבים אך הצטרפותו של קופירייטר לצוות ההקמה של האתר ובהמשך דרכו היא בעלת חשיבות עצומה. הסיבה העיקרית לכך היא שבאמצעותו של קופירייטר נקבע הקשר בין אתר האינטרנט לבין הגולשים הנכנסים אליו, המהווים לקוחות פוטנציאליים.

מה זה בעצם קופירייטר?

מקורו של המונח קופירייטר בשפה האנגלית, ומשמעותו היא רעיונאי. באופן כללי תפקידו של הקופירייטר בתחום הפרסום הוא להיות אחראי על הצד המילולי ועל הרעיונות השיווקיים עליהם מתבססים קמפיינים פרסומיים. עם זאת, בתחום האינטרנט תפקידו של הקופירייטר הינו שונה במקצת. קופירייטר באתרי אינטרנט אחראי על התאמת התוכן של האתר אל קהל הגולשים. כמו שמוצרים שונים מתאימים לקהלים שונים, גם באתרי אינטרנט יש להתאים את התוכן המפורסם בהם אל קהל היעד בצורה הטובה ביותר. באופן זה, תפקידו של קופירייטר הוא לעצב את התוכן באתר האינטרנט, כך שימשוך גולשים רבים ככל האפשר, שיגרום להם להישאר ולשוטט בדפי האתר ושיהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים, שירכשו את המוצרים אותם בית העסק מייצר ומשווק.

קופירייטר כאחראי על קידום האתר

מאחר וכיום קיים מבחר עצום של אתרי אינטרנט, ולעיתים אף כאלה המציעים את אותו המוצר, קופירייטר אחראי גם על נושא קידום האתר במנועי החיפוש השונים בכלל ובמנוע החיפוש גוגל בפרט. כיום גולש ממוצע אינו מחפש את מבוקשו מעבר לשלושת הדפים הראשונים של דפי התוצאות. לכן, אתר אינטרנט שאינו ממוקם בדפים הראשונים של מנועי החיפוש כמעט ואינו קיים, מאחר וגולשים רבים אינם יודעים על קיומו. קופירייטר אחראי על התאמת התוכן השיווקי של האתר, תוך התמקדות במילות מפתח מסוימות אשר יסייעו בקידום האתר. עם זאת, עליו לעשות זאת באופן המאזן בין תוכן איכותי לבין תוכן אשר מסייע בקידום האתר במנועים השונים. לכן, עליו לכמת באופן מדויק את שיבוץ מילות המפתח בתוכן השיווקי של האתר.

קופירייטר מקצועי מועיל יותר לאתרי אינטרנט

ניתן אמנם באופן תיאורטי לבצע את פעולות הקופירייטינג באופן עצמאי. עם זאת, בכדי ליצור ולהחזיק אתר אינטרנט מצליח אשר מושך גולשים רבים, כדאי להשתמש בשירותיו של קופירייטר מקצועי. תפקידו של קופירייטר מכיל אלמנטים רבים כמו תחקיר הסביבה העסקית של הלקוח, בדיקת האתרים המתחרים בו, עיצוב התוכן השיווקי וקביעת מילות מפתח יעילות. אלמנטים רבים אלו דורשים השקעת זמן מרובה, אשר לרוב הלקוח אינו יכול להרשות לעצמו להשקיע, בייחוד אם מדובר בעסק מתחיל. בנוסף לכך, קופירייטר מספק נקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית על המוצר ועל הדרכים לשיווקו.

לסיכום, ניתן לראות כי קופירייטר מקצועי תורם בדרכים רבות לאתרי אינטרנט. באמצעות שירותיו של קופירייטר ניתן לעצב ולהחזיק באתרי אינטרנט מצליחים, שמושכים גולשים רבים אשר מתעניינים במוצרי בית העסק ורוכשים אותם. 

איי וי טקסט בע"מ
http://www.ivtext.co.il
קופירייטר
תוכן
חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב