דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרידה 

מאת    [ 22/09/2009 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2079 פעמים ]

פרידה
במהלך היום יום שלנו אנחנו חווים פרידה, אם מתוך בחירה שלנו או מתוך האין ברירה מאנשים ומחפצים. אנו ממשיכים לנהל את חיינו עם כל מה שנקרה בדרכנו, יש ואנו מרגישים ורוצים שחיינו יהיו אחרים, שהרגשות שלנו וההתנהלות שלנו תהייה קשה פחות ומלווה בשימחה, זה השלב בו אנו יכולים לבחור להיכנס למסע של חשבון נפש וחיטוט פנימי עמוק בתוככי נשמתנו בלי אותו שד קטן הטמון בתוכנו "אגו". יש ואנו נגלה את קשיי הפגישה עם עצמנו, אך אל לנו להישבר, חשוב ורצוי להמשיך במסע כי הוא מרתק. נכון, קשה להיפרד מהדפוסים המוכרים והידועים שלנו, הם הפכו להיות כבר חלק מזהותנו, קשה לנו להיפרד מדפוסי התנהגותנו, החפצים, המקומות, האנשים שמצויים בחיינו, ואיך לא? להיפרד מאנשים שעזבו את עולמנו הגשמי. הרי פרידה נראית לנו כמשהו סופי, בלתי הפיך, יש ואף נרגיש כי ננטשנו והבדיקות תהייה מאוד כואבת.
במהלך שכזה לא ניתן לחשוב ולהרגיש בבהירות כי כל אחיזה בחפץ, דבר או אדם מסויים מקבעת אותנו כשאנחנו ממשיכים ואוחזים. אין לנו את האפשרות להתקדמות, לזרימה וההתפתחות. החיים שלנו והיתנהלותנו בזמן זה היא מתוך איזה בועה חשוכה. אנחנו לא יכולים ולא מצליחים גם אם רוצים לראות האור ולאפשר כניסה של אנרגיה אחרת/חדשה. התוצאה של חיינו בהווה הינה: אנחנו לא חיים את החיים.

שאלות רבות עולות וצפות בתוכנו בזמן זה, האם אתמודד עם המצב החדש? עם הריקנות שבתוכי? הכעס שבליבי? הכאב הנורא הזה המחלחל בגופי? השאלות האין סופיות ששבות ופוקדות בכל זמן, התחושות ששבות ומציפות שחלק מאיתנו נקרע, נעלם, נלקח ולא ישוב עוד - כל זה רק מעצים את הכאב הזה. בכל זאת, אני חוזרת ואומרת: אל לנו להישבר, תוצאת הפגישה עם עצמנו בעצם מעצימה אותני, מרחיבה את ראייתנו, מאפשרת קבלת עצמנו באהבה וסליחה ללא שפיטה וביקורת עצמית מכאיבה - אותה אנחנו כל כך מכירים ועושים . אנחנו יכולים ומגלים עולם אחר, עולם יפה יותר וגם מתחברים לטוב ביותר.

בעת השלמה עם פרידה, מכל דבר ואדם, יש משהו מרפה ולא אוחז, אז מתעוררת בנו אותה אנרגיית חיים , הרצון והבחירה לחיות בעד עצמנו על אף הגעגועים שתמיד ילוו את חיינו במיוחד כשמדובר באנשים אהובים ויקרים. אפשר גם אפשר להמשיך לאהוב את אלה שאינם עוד בחיים.
כשאנחנו נפרדים בהשלמה מהישן, אם זה בן אנוש, חפץ או תבנית מחשבתית שליוותה אותנו במשך שנים - יש בתוכנו מקום רב להכיל את החדש.
באהבה בת שבע יעקובי - מטפלת
http://www.mevma.com/batsheva
050-6316312
בת שבע יעקובי
מטפלת גוף נפש
http://www.mevma.com/batsheva



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב