דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חינם-תחזית אסטרולוגית בעדכון שבועי, 20 עד 26 בספטמבר 09 מאת- מזל אהרוני 

מאת    [ 21/09/2009 ]

מילים במאמר: 941   [ נצפה 2867 פעמים ]

טלה

תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים. הפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. גם בני זוג עלולים לאכזב בתחום הכספי או אתם עשויים להתאכזב מהמקורות הפיננסיים עליהם בניתם. בהמשך השבוע זמן חיובי ומוצלח מחכה לכם, נצלו זאת. קשרים מפתיעים עם חו"ל עשויים להתחדש, תיתכן הזמנה לנסיעה חשובה. אתם בימים חשובים בנושא קידומכם. זמן טוב לחתום על חוזים ולטפל בנושאים משפטיים.

שור

ימים אלה טובים לכל מגע עם הציבור הרחב. אם העיסוק שלכם קשור בציבור, האהדה כלפיכם גוברת. זמן טוב לבניית מסגרת עבודה ועיסוק בתכנונים ארוכי טווח. ימים אלו חשובים לקריירה שלכם, מצבים שתיצרו כעת יקבעו את תוצאותיהם של תהליכים חשובים בתחום. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה. יש דגש על הקרובים אליכם והם חשובים לכם יותר מדברים אחרים. שימו לב עלולה להתפתח בעיה במערכת יחסים קרובה. קל לכם לריב השבוע וכדאי לנסות ולא להתפרץ. אתם עשויים להרגיש חולשה ועייפות, נסו להחזיק מעמד.

תאומים

התפתחויות יהיו בקצב מהיר עם צורך בהחלטות מהירות. ללומדים צפוי זמן טוב. בחינה שצריך להתמודד אתה תהיה קלה מהמשוער. יחד עם כל זה היו עם היד על הדופק. לא מומלץ להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. אתם בימים חשובים בנושא קידומכם. זמן טוב לחתום על חוזים ולטפל בנושאים משפטיים. מומלץ לשמור יותר על הבריאות כרגע, אם כי כדאי לשמור על קור רוח ולא להיגרר להיפוכונדרייה. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים עכשוו מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים.

סרטן

לפנויים עשוי להיווצר קשר באופן לא צפוי. ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. ימים של כיף ילדים עשויים להביא הרבה יותר נחת מהרגיל. השבוע פועל לטובתכם במישור הרומנטי. אתם יכולים להפעיל את המגנט הפנימי שלכם ולמשוך את בני המין השני.

אריה

שבוע טוב לעשות את הניקוי הרגשי ייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה, אתם תרגישו הרבה יותר טוב לאחר מכן. זמן טוב לעשות את השיחה החשובה שרציתם ליזום במקום העבודה. דווקא עכשוו זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. אך לעומת זאת לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים.

בתולה

אתם לא אובייקטיבים וכדאי לקחת זאת בחשבון. נסו לקבל גם את דעתם של אחרים. היזהרו מהנטייה להעיק על אחרים בגלל הצורך שלכם בתמיכה רגשית השבוע. זמן מצוין למילוי הסוללות הרגשיות שלכם, במיוחד אם הימים האחרונים היו מתישים. עכשוו זה בהחלט הזמן לשבת עם המשפחה ולבלות סוף סוף. אל תופתעו אם תקבלו מתנה השבוע מאחד מבני המשפחה ומתנה זו תשמח אתכם במיוחד ותגרום לכם נחת רב.

מאזניים

לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לשבועות הבאים. ייתכן שתאלצו להתמודד השבוע עם מישהו קרוב. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. אך לעומת זאת זמן מתאים לאירוע חברתי ולמפגש מהנה. תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם עכשוו וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים.

עקרב

סף הרגישות גבוה והדבר יכול לתת את ביטויו גם בפן הבריאותי. זמן עם מתחים הקשורים לדאגות ומועקות אותם טרם פתרתם. כדאי לשמור בסודיות על המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את כלפיכם.אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. שבוע טוב לפניכם וכדאי להיות ליהנות מכך. זמן עם מצבי רוח טוב הקשור לבשורה משמחת אותה פתרתם. אך שימו לב תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי היו רגישים וזהירים.

קשת

יש לכם רצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, להחביא את הרגשות שלכם. ניסיון לתקשר עם אנשים יכול לעזור לכם. התעסקות בדברים איזו טריים יכולה להיות מועילה מאוד. תוכלו כרגע גם להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וגם לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת דברים רוחניים. סף הרגישות גבוה והדבר יכול לתת את ביטויו גם בפן הבריאותי. במידה ואתם נבחנים ההצלחה תהיה גדולה מציפיותיכם. משעות הבוקר המוקדמות והלאה זמן נחמד פחות לפניכם בעל השפעות מכבידות. זמן עם החלטות לא פשוטות בתחום הקריירה. ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בירוקרטיה.

גדי

ייתכן ותאלצו לטפל בנושאי כספים המעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ ליזום התחלות חדשות משום סוג. הרגשות שלכם מוקצנים השבוע ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. אם לא מילאתם לוטו הרבה זמן, כדאי לכם לנסות. השבוע זה זמן עם אפשרויות טובות יותר מבחינתכם. שימו לב אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. מומלץ לשמור יותר על הבריאות כרגע, אם כי כדאי לשמור על קור רוח ולא להיגרר להיפוכונדרייה.

דלי

אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם השבוע וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. זה זמן טוב לבדיקה של המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים והאם הדברים עדיין רלוונטיים. יכול להיות שתאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים זרים. אך בכל אופן יהיה זמן מוצלח ומצפה לכם בשורה משמחת. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים.

דגים

בעיה אשר קשורה באנשים קרובים יכולה להיפתר השבוע על ידי שיחה. נסיעות ועוד נסיעות, השבוע תבלו יותר על הכבישים. נסו ליהנות מכך. דווקא עכשוו זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים, אנשים אשר הגיעו מרחוק או כאלה בעלי רקע שונה מאוד מכם. זמן טוב לחשיבה פילוסופית יותר או דתית יותר. יש לכם יכולת טובה כרגע להבין דברים מופשטים. במידה ואתם נבחנים ההצלחה תהיה גדולה מציפיותיכם.


בברכת שנה מתוקה וחג שמח,
מזל אהרוני
מזל אהרוני- לפגוש את המזל ולחולל שינוי
מאבחנת אישיות ואסטרולוגית פסיכו-דיאגנוסטית יועצת מוסמכת ומדריכה לחיים, לימודים ועסקים.מרצה בכירה ומורה בקורסים וסדנאות מנחה מוסמכת לקבוצות ולארגונים בארץ ובחו"ל.
מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית (קואוצי'נג) חוקרת ומומחית לבחירת והחלפת שמות.
להזמנת הרצאות, סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות:התקשרו נייד: 050-5422346
דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com אתר: www.mazalaharoni.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב