דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הטיפים לעבודה בחול במכירת ציורי שמן 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 764   [ נצפה 2835 פעמים ]

מכירת תמונות שמן ומכירת ציורי שמן בחו"ל - נשמע מסובך? זה דווקא פשוט! קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל לחסוך כסף גדול בעבודה בחו"ל
מכירת ציורי שמן היא עבודה שכל אחד יכול להצליח בה, עם קצת מאמץ וקצת רצון טוב. בישראל אנחנו לא כל כך מכירים את שיטת מכירת תמונות מבית לבית, אך בעולם זו שיטה נפוצה מאוד ומי שעובד בחו"ל מתרגל אליה בקלות. כדי להצליח במכירת תמונות שמן כעבודה בחו"ל נדרש לימוד קצר ומהיר של השיטה. את הלימוד הזה אנו מספקים לכם עם תחילת העבודה בחו"ל, בשבוע חניכה צמוד עם מוכר תמונות ותיק ומנוסה מטעמנו. אנחנו נלמד אתכם להשתמש בניסיון שצברו אלפי עובדים בחו"ל במכירת תמונות שמן לפניכם. רוצים לקבל טעימה? לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם בעבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן:

חיוך: אל תשכחו שאתם עובדים מול אנשים. אם תבואו בגישה אגרסיבית למכירת תמונות שמן, תרתיעו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. לעומת זאת, אם תיגשו עם חיוך ותייצרו אצלם תחושה נעימה, תגדילו את הסיכויים למכור תמונות שמן ולהרוויח בגדול מעבודה בחו"ל.

אל תתייאשו: כשתעבדו בחו"ל במכירת תמונות שמן תשמעו הרבה פעמים את המילה "לא". ככה זה במכירות בכלל, ובפרט במכירת ציורי שמן. למזלכם - כל מה שאתם צריכים כדי להרוויח טוב זה לשמוע "כן" אחד ביום. אז גם אם אמרו לכם "לא" - אל תשברו! המשיכו לעבור לבית הבא ולנצל את כל הכישורים שלכם למכירת התמונות הבאה.

השקיעו בעצמכם: אף אחד לא רוצה לקנות תמונת שמן ממוכר מוזנח ומבולבל. יצאתם לעבודה בחו"ל? כדאי שתקפידו! קומו בזמן, תתקלחו, תתגלחו, שימו אפטרשייב או בושם, תתלבשו יפה - ותגיעו ערניים ונמרצים לעבודה. לא פחות חשוב - שמרו על ריח פה טוב - סוכרית מנטה היא החברה הטובה ביותר של כך מוכר, ובוודאי של מי שמבצע מכירת תמונות שמן מדלת לדלת. לא משנה כמה נחמדים ויפים תהיו, אם ניחוחות השום והבצל מארוחת הצהריים ילוו אתכם, אף אחד לא ירצה לדבר אתכם לאורך זמן...

הכינו תשובות מראש: רוב הלקוחות שתפגשו יפנו אליכם באותן קושיות. אין סיבה שלא מכינו מראש את התשובות. אם תצליחו לכוון את השיחה למקום הרצוי לכם - אין סיבה שלא תצליחו במכירת תמונות שמן!

סבלנות ואדיבות: לקראת עבודה בחו"ל כדאי שתדעו שהמנטליות בארה"ב, באוסטרליה ובקנדה שונה מהמנטליות בישראל. אם בישראל מקובל להחליט מהר, ולא נורא אם מוכר מבקש מקונה להזדרז, בעבודה בחו"ל זה ממש לא מקובל. אם תבצעו עבודה בחו"ל: עבודה בארה"ב, עבודה בקנדה או עבודה באוסטרליה במכירת ציורי שמן, כדאי שתנהגו בלקוחות בסבלנות ובאדיבות אין קץ. כל לקוח צריך להרגיש שאתם מוכנים להקדיש לו את כל הזמן שבעולם. מלות נימוס הן חיוניות, אל תשכחו להגיד: תודה, בבקשה וסליחה.

חפשו זווית אישית: הגעתם ללקוח הביתה או למשרד? נסו להתחבר איתו על בסיס אישי. העירו על התמונה היפה של הבת שלו, בקשו ממנו עצה כלשהי. ברגע שתתחברו ללקוח - תוכלו להבין יותר טוב את הצרכים שלו, וזה המפתח למכירה מוצלחת בכלל - ומכירת ציורי שמן בפרט.

הקשיבו לעצות: אל תחשבו שאתם יודעים הכל ושאתם מומחים במכירת תמונות לחו"ל. הקשיבו לחבריכם לצוות. יש להם ניסיון אישי רב והם יודעים דבר או שניים בנוגע למכירת ציורי שמן. אין סיבה שלא להיעזר בהם!

כל לקוח - הוא לקוח חדש: לקוח עצבן אתכם? הרגיז אתכם? אל תוציאו את זה על הלקוח הבא. לפני כל פגישה עם לקוח קחו חצי דקה נשימה. תשכחו את הלקוח הקודם ותתחילו מחדש.

למדו את השטח: אף אחד לא מצפה מכם להיות מומחים לאמנות פוסט מודרניסטית, אך הקונים ישתכעו ביתר קלות לקנות תמונות ממוכר שמגלה "בקיאות בחומר". מוכר שידע להסביר על התמונה, לספר עליה, שיגלה התמצאות בטכניקות ציור שמן, שיגלה הבנה בתחום עיצוב הבית ויוכל ליעץ על התאמת תמונות שמן לבית, יתפש כאמין יותר ולקוחות ישתכנעו לרכוש ממנו תמונות שמן בקלות רבה יותר.

עבודה בשכונות חדשות: אנחנו ב"קופר-ארט" נדאג לשלוח אתכם לשכונות חדשות. תושבי שכונות אלו נמצאים בתהליך ריהוט ועיצוב הבית ומחפשים תמונות לבתיהם, לכן הם ישתכנעו לרכוש ציורי שמן ביתר קלות ואף יודו לכם, שכן אתם תעניקו להם שירות חשוב ותחסכו להם התרוצצות בין חנויות וסחיבת תמונות שמן.

עבודה בשכונות ממעמד בינוני-גבוה: "צריך לדעת למי למכור" אומר פתגם עממי ידוע, והצדק עמו. גם במכירת תמונות שמן מדלת לדלת יש לדעת לאלו דלתות להגיע ולבחור בלקוחות מחתך חברתי וכלכלי מתאים לרכישה מסוג זה. תושבי שכונות מצוקה לא ירבו, מן הסתם, להוציא כסף רב על תמונות שמן. גם תושבי השכונות העשירות ביותר לא ישמחו לפתוח את דלתם לזרים ונוהגים לפנות למותגי-על. שכונות ממעמד בינוני-גבוה הן הקהל המתאים. אל דאגה, אנחנו נפנה אתם אל השכונות המתאימות למכירת תמונות שמן.

מכירת מסגרת עם התמונה: מי שמתחיל למכור ציורי שמן אתנו מוכר מסגרות יחד עם התמונות התוצאה: יותר כסף לכיס שלכם לצד חסכון ללקוח. אתם חוסכים ללקוח התרוצצות לחנויות מסגרות של ציורי שמן, מספקים לו את המסגרת עד הבית ובזול. הלקוח יודה לכם ואתם תתוגמלו בהתאם!

הפנמתם? אתם מוכנים לטוס לעבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן. צרו קשר, אנחנו מחכים לכם!
www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב