דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת ציורי שמן בחול למי זה מתאים 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 3835 פעמים ]

רוצים לעבוד בחו"ל במכירת ציורי שמן אבל לא בטוחים זה מתאים לכם? כאן תמצאו את כל התשובות!
מי בא לעבוד אצלנו?
העבודה במכירת תמונות שמן מדלת לדלת מתאימה לכל אחד. אנחנו מחפשים מועמדים בני 18-26, שרוצים לעבדה בחו"ל ומוכנים להתמיד ולהשקיע. המוכרים שיוצאים לעבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן לא זקוקים לניסיון קודם במכירות. ב"קופר-ארט" כל עובד מקבל הדרכה מקצועית, טיפים למכירת ציורי שמן, הדרכה אודות אמנות וליווי פרטי ואישי, והעיקר - נקלט בצוות תומך, מגובש, כיפי והכי חשוב - שוויוני. רק אצלנו כל עובד צוות מקבל הזדמנות שווה להרוויח. הכסף שלכם לא יגיע לידיים של עובד אחר!

למכור ציורי שמן - מתאים לכם!
אם יש לכם פלפל, אתם שאפתניים, חרוצים ודוברי אנגלית בסיסית - אתכם אנחנו מחפשים! אנחנו נעזור לכם לחדד את הכישורים שלכם: איך לדבר, איך להסביר ואיך לשכנע לקוחות לקנות ציורי שמן. כל עובד שמגיע אלינו עובר שבוע הכשרה שבו מלווה אותו תותח מכירות שילמד אותו את העבודה בשטח. אל תשכחו שציורי השמן מוכרים את עצמם. אנחנו מוכרים תמונות איכותיות המודפסות על בדי קנווס משובחים. התמונות שאנו מוכרים הן רפרודוקציות של עבודות של אמנים מפורסמים או שחזור תמונות פופולאריות שהוכיחו את עצמן. כולם אוהבים אמנות ובכל בית בארצות הברית, בקנדה ובאוסטרליה מתנוססות תמונות רבות. ציורי השמן שאנחנו מוכרים הם יפים ומרהיבים. לא קשה לשכנע את הלקוחות להתאהב בהם!

מכירת ציורי שמן - עבודה לכל השנה
מכירת תמונות שמן בחו"ל היא עבודה שנעשית במשך כל השנה, בניגוד לעבודה בעגלות ובקניונים שהיא עונתית. לכן מכירת ציורי שמן מתאימה לסוגים רבים של צעירים שמחפשים עבודה בחו"ל. עבודה במכירת ציורי שמן מתאימה מאוד למשל לסטודנטים, שמחפשים דרך להרוויח כסף בזמן חופשות הסמסטר והקיץ, במקום לעבוד קשה בזמן הלימודים. סטודנטים יכולים לצאת לתקופות קצרות לעבודה בארה"ב, עבודה בקנדה או עבודה באוסטרליה - למכור ציורי שמן בערב ולהמשיך בלימודים בשעות היום - ולממן את הלימודים באמצעות העבודה במכירת ציורי שמן.

עבודה בחו"ל לסטודנטים
אתם יכולים גם ללמוד קורסים מוכרים לאוניברסיטאות בישראל בזמן שתעבדו במכירת תמונות בחו"ל, וכך להרוויח פעמיים ולנצל כל רגע! סטודנטים בחופשת קיץ אפילו יקבלו אצלנו מענק לימודים מיוחד. כי אכפת לנו מהעובדים שלנו!

עבודה בחו"ל למטיילים
עבודה בארה"ב במכירת ציורי שמן יכולה להתאים מאוד לצעירים שנמצאים בטיול ארוך בדרום אמריקה, או באוסטרליה ורוצים דרך קלה לממן אותו. מטיילים רבים לא רוצים לחזור לארץ ולעבוד ורוצים להמשיך בטיול בחו"ל. עבודה במכירת ציורי שמן בארצות הברית היא פתרון מצוין. אתם יכולים לטייל בדרום אמריקה או בארצות הברית בלי חשבון, וכשאוזל לכם הכסף, לקפוץ לארצות הברית לתקופה קצרה, להרוויח כסף טוב ממכירת תמונות שמן אצלנו ולחזור לטייל. אם אתם חיילים משוחררים, עבודה במכירת תמונות שמן בחו"ל יכולה להתאים לכם מאוד. ואפשר אפילו לקבל באמצעותנו מענק לחיילים משוחררים, תוספת חשובה, לא?

מכירת תמונות - חוויה לחיים
חוץ מהכסף שאפשר להרוויח ממכירת תמונות שמן, עבודה בחו"ל היא גם חוויה מדהימה. כשתעבדו אתנו תחיו עם חבר'ה צעירים בגילכם, תסתובבו במקומות הכי יפים ועשירים בעולם, ויהיו לכם המון שעות פנויות כדי לחוות את הקסם של המקום. בשום דרך אחרת לא תוכלו לחוות את החיים בחו"ל בצורה כל כך מהנה, ולשלב את זה עם עבודה בחו"ל, וחסכון כספי עצום.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו! העבודה בחו"ל והכסף הגדול מחכים לכם!
www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב