דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחול במכירת ציורי שמן אופי העבודה 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 2362 פעמים ]

מכירת ציורי שמן - עבודה בחו"ל זו אומנות
רוצים לחסוך כסף? לראות עולם? לטייל, לבלות ולעבוד? הגעתם למקום הנכון. חברת "קופר-ארט" מציעה לכם הזדמנות מדהימה: עבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן
מכירה מדלת לדלת היא שיטה נפוצה מאוד ברחבי העולם בתחומים רבים, וגם אלנו. זו שיטה משתלמת מאוד: הלקוח מקבל מוצר במחיר זול בהרבה מאשר בחנות, המוכר מרוויח שכר מצוין, וכולם יוצאים מרוצים מהעסקה.

עבודה בחו"ל אתנו - הכי משתלמת!
מכירת תמונות בחו"ל אתנו היא הכי משתלמת. למה? כי אצלנו אין ראשי צוותים וממסגרים שיגזרו קופון מהעבודה שלכם ויקחו חלק מהרווחים שלכם. מכירת התמונות אצלנו מתבצעת במודל מיוחד של עבודה בצוותים קטנים בהם האחריות מתחלפת לפי תורנות. בניגוד לחברות אחרות, אצלנו כולם עובדים מדי יום ואין אוכלי חינם. בנוסף, אנו מעניקים בונוסים למצטיינים, אחוזי רווח גבוהים יוותר לוותיקים, בונוסים למי שמגייסים אלינו חברים ובונוסים לסטודנטים. בעזרת כל אלו תוכלו להרוויח אצלנו סכומי עתק של עד עשרת אלפים דולר לחודש! בנוסף, תוכלו לקבל על העבודה מענק עבודה מועדפת - ממש כמו בארץ. אנו גם עוזרים לכם במציאת מגורים במחירים מגוחכים. בקיצור - לכם רק נותר לעבוד בחו"ל, להנות ולהרוויח כסף גדול.

ציורי שמן - מה זה?
ציורי שמן הם אמנות נפוצה ביותר ופופולארית בכל העולם מזה אלפי שנים. אין כמעט בית ברחבי העולם שלא תמצאו בו תמונות שמן על הקירות. גם במשרדים ובתי מלון תוכלו למצוא תמונות שמן לרוב. מכירת תמונות שמן כעבודה בחו"ל הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד בקרב ישראלים. הישראלים גילו את ההזדמנות העסקית במכירת תמונות שמן, ואלפי ישראלים שמחפשים עבודות לסטודנטים, עבודות למטייליים וכו', עוסקים בה.

למכור תמונות בחו"ל - האמנות שלהם, הכסף שלכם
תמונות שמן יכולות להיות יקרות מאוד. במדינות מערביות שבהן יש רמת חיים גבוהה כמו אוסטרליה, ארצות הברית וקנדה - מחיר של ציורי שמן יכול להגיע למאות ואף אלפי דולרים. כאשר הלקוח קונה את ציורי השמן ממוכר שמגיע לביתו, הוא מקבל מחיר זול בהרבה מאשר אם היה קונה את תמונות השמן בחנות או גלריה. תמונות השמן שאנו מוכרים הן באיכות הגבוהה ביותר ומצוירות על ידי ציירים מעולים. תמונות השמן שלנו יפות ואיכותיות, ולא קשה לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים לרכוש אותן. אנו מקפידים לשלוח את העובדים שלנו לשכונות חדשות ועשירות שתושביהן מחפשים ציורים לקישוט בתיהם ומוכנית לשלם תמורתן בנדיבות.

למכור ציורי שמן באיכות הגבוהה ביותר
תמונות השמן יכולות להיות מקוריות, ויכולות להיות רפרודוקציות של תמונות ידועות של ציירים מפורסמים. ציירי תמונות השמן הם אמנים ברמה הגבוהה ביותר. התוצאה היא ציורים יפהפיים וכל בית או משרד יכולים להתגאות בהם.

מכירת תמונות - עבודה לכל השנה
מכירת תמונות שמן היא עבודה שאפשר להתפרנס ממנה כל השנה. עבודות אחרות בחו"ל, למשל, מכירה בקניונים, הן עונתיות, ומתמקדות בעיקר בתקופה החגים. מכירת תמונות שמן נעשית כל השנה, ולכן אתם יכולים להתאים אותה ללוח הזמנים שלכם.

תהליך הכניסה לעבודה
אנחנו ב"קופר-ארט" מתייחסים לעובדים שלנו כאל משפחה. מרגע שתצרו עמנו קשר נעשה את כל שביכלותנו כדי ללוות אתכם, לעזור לכם, לתמוך בכם ולרכך את הנחיתה. אנו נאסוף אתכם משדה התעופה, נסדר לכם דירה במחיר נמוך מאוד בקומפלקס יוקרתי עם בריכה וחדר כושר, לאחר שתגיעו ותנוחו מהטיסה, תתחילו לעבוד בצמוד למוכר תמונות מנוסה במשך שבוע שלם ותעברו חניכה צמודה. אנחנו נלמד אתכם את כל רזי מקצוע מכירת התמונות כדי שתרוויחו כמה שיותר. לאחר מכך תשתלבו בצוות קטן, מגובש ומנוסה איתו תעבדו. הצוותים שלנו נוסעים לעבודה ברכב צמוד ובנוחות. אנחנו נדאג לשלוח אתכם לשכונות עשירות וחדשות שתושביהן ישמחו לרכוש מכם תמונות לביתיהם. לאחר ארבעה חודשי עבודה נשמח להעניק לכם את מחיר כרטיס הטיסה שלכם בחזרה. עובדים מצטיינים, מתמידים, סטודנטים וכאלו שיביאו חברים - יזכו מאתנו למענקים נוספים.

אם אתם מחפשים עבודה לסטודנטים, עבודה למטיילים, עבודה לחיילים משוחררים - שתכניס לכם כסף רב, תאפשר לכם לחסוך, להנות ולבלות - צרו איתנו קשר בהקדם. תוך זמן קצר תוכלו כבר להתחיל לעבוד ולהרוויח.
www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב