דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחול דווקא עכשיו מכירת ציורי שמן 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2035 פעמים ]

לא קל להרוויח כסף בישראל, כפי שיודע כל צעיר שמחפש דרך לחסוך. צעירים שמחפשים עבודה לחיילים משחוררים או עבודה לסטודנטים, צריכים לעבוד הרבה וקשה כדי להרוויח מעט. אין ספק שמבחר אפשרויות העבודה בחו"ל גדול לאין שיעור מאשר בארץ. הסיבה פשוטה: ישראל קטנה וצפופה, בעוד שהעולם גדול.

מליון ישראלים מצאו עבודה בחו"ל
לפי ההערכות, יותר ממיליון ישראלים יצאו לעבודה בחו"ל מאז קום המדינה. מספר עצום לכל הדעות. חלקם נשארו במדינות אליהן טסו. אנחנו ב"קופר-ארט" מתמקדים בעבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה ועבודה בקנדה. בעבודה בחו"ל אתנו תזכו לעבוד עם חבר'ה ישראלים צעירים ואיכותיים כמוכם. להרוויח, להכיר וליהנות.

עבודה בחו"ל - בערים השוות בעולם
רוב הישראלים שטסו לעבוד בחו"ל מתרכזים בכמה ערים בעולם. ערים אלו הפכו לכה פופולאריות לעבודה בחו"ל לישראלים, עד שהתגבשה בהן קהילה ישראלית תוססת. רבים מהישראלים שטסים לעבודה בחו"ל בוחרים לחפש עבודה בארה"ב ומתמקדים בעבודה בניו יורק, עבודה בלוס אנג'לס, עבודה בפילדלפיה, עבודה בפלורידה - ובערים נוספות. אתנו תוכלו לעבוד בחו"ל בערים היפות בעולם.

עבודה בחו"ל - כל התחומים
ישנן אפשרויות עבודה רבות לישראלים שמחפשים עבודה בחו"ל. העבודות הנפוצות לצעירים הן בתחום המכירות: מכירת ציורי שמן ועבודה בעגלות בקניונים. ישנם גם צעירים העובדים במקצועות שירות כמו מובינג או מלצרות. אתנו ב"קופר-ארט" תוכלו לעבוד במכירת ציורי שמן עם צוות קטן, שוויוני ומגובש. עבודה בחו"ל אתנו במכירת ציורי שמן של שעות בודדות ביום תאפשר לכם ולהרוויח אלפי דולרים בחודש.

עבודה בחו"ל - היתרונות
?בעבודה בחו"ל מרוויחים בגדול: ברבות מהמדינות המטבע המקומי שווה יותר מהשקל ורמת החיים גבוהה מבישראל. כך ניתן לחסוך כסף רב מאד תוך זמן קצר.
?עבודה בחו"ל - חוויה: עבודה בחו"ל מאפשרת לחוות חוויות תרבותיות, ולהיחשף לאנשים ומקומות חדשים, בדרך עמוקה ואמיתית הרבה יותר מאשר החשיפה כתיירים.
?עבודה בחו"ל - יתרונות מקצועיים: בעבודה בחו"ל תחשפו לשיטות חדשות, תצרו קשרים מקצועיים ותרכשו כישורים חדשים. במהלך עבודה בחו"ל תוכלו לרכוש שפות זרות ולהתאמן עליהן. שום קורס בבית ספר לא ישפר את האנגלית שלכם כמו טיסה לעבודה בחו"ל.
?ויזות ואשרות לעבודה בחו"ל: למדינות בעולם יש חוקים שונים בנוגע לקבלת עובדים זרים. רוב המדינות במערב זקוקות לעובדים זרים במגוון גדול של מקצועות, החל ממקצועות כמו בניה, הובלה וחקלאות, ועד למקצועות יוקרתיים כמו רופאים. לפני שיוצאים לעבודה בחו"ל כדאי לברר היטב את החוקים באותה מדינה, כדי לוודא שאינכם עלולים להסתכן שלא לצורך. לישראלים רבים יש דרכונים זרים, מה שמקל מאוד על קבלת אישורי עבודה בחו"ל. אם ישלכם אפשרות להוציא דרכון זר, זה יסייע לכם מאוד במהלך העבודה בחו"ל. רוצים לדעת עוד? קראו על ויזות ואשרות עבודה (כאן יהיה קישור למאמר שכתבנו בנושא).
אם עבודה בחו"ל נשמעת לכם כמו חוויה שלא תרצו לפספס, אתם צודקים. עבודה בחו"ל תתרום לכם המון חוויות, ולא פחות חשוב - כסף. כאן בקופר-ארט אנחנו מציעים לכם להתנסות בעבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן, במדינות כמו ארה"ב, קנדה ואוסטרליה. צרו קשר ולא תתחרטו!
www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב