דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך להוצאת ויזה לארצות הברית 

מאת    [ 14/09/2009 ]

מילים במאמר: 797   [ נצפה 7909 פעמים ]

רוצים לטוס לעבודה בחו"ל ובחרתם בעבודה בארה"ב? אתם צריכים ויזה לארה"ב. מה היא ויזה לארה"ב ואיך משיגים אותה? לפניכם כל התשובות
לפני שאתם טסים לארה"ב, אתם נדרשים להוציא ויזה. מה היא הוויזה הזו שכולם מדברים עליה? ויזה היא אשרה שמאפשרת לאזרח מדינה אחת - כלומר, לכם, להיכנס למדינה אחרת. במקרה של עבודה בארצות הברית, ויזה לארה"ב תאפשר לכם להגיע לפתח ארה"ב ולהגיש בקשת כניסה. ויזה לא מבטיחה שכניסתכם לארה"ב אכן תאושר, אך בלעדיה לא תוכלו לעבוד בארה"ב.

ויזה לארה"ב - לעבוד בחו"ל לפי חוקי המשחק
לפני שאתם מגיעים לעבודה בארה"ב כדאי שתדעו שהמדינה העצומה הזו מקפידה מאוד על הליכי כניסה חוקיים אליה, בעיקר מאז פיגועי ה-11 בספטמבר. אזרחים ישראלים נדרשים להוציא ויזה לפני הגעתם לארה"ב. בלי ויזה - לא תוכלו לבוא לעבוד בארה"ב, אלא אם כן יש לכם דרכון זר, אבל על כך נדון במאמר אחר.
לפני שאתם מגיעים לעבודה בארה"ב, כדאי שתדעו שהאמריקאים הם קפדנים ונוקשים מאד בכל מה שקשור להליכים הביורוקרטים שלהם. קשרים או פרוטקציה לא עוזרים אצלם, ואי אפשר להגיד לאף פקיד אצלם "בחייך אחי, עשה טובה". המנטאליות הישראלית שלכם תעזור לכם פעמים רבות במהלך העבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן ובמכירת תמונות שמן - אך זוהי לא אחת מהפעמים האלו.

להוציא ויזה לארה"ב - איך עושים את זה?
אז מה עושים? קודם כל חשוב להתחיל מתהליך הוצאת ויזה לארה"ב מוקדם. אל תחכו לרגע האחרון. תהליך של הוצאת ויזה לארה"ב יכול לקחת כמה חודשים טובים, ורצוי להתחיל בו מוקדם ככל האפשר, במיוחד אם אתם מתכננים טיסה בזמני העומס כמו הקיץ או החגים.

1.ראיון אישי בשגרירות: לא, אף אחד לא רוצה לראיין אתכם לערוץ E, אבל אי אפשר לקבל ויזה לארה"ב בלי לעבור ראיון אישי אצל פקיד בשגרירות. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לקבוע ראיון אישי בשגרירות ארה"ב, שנמצאת ברחוב הירקון בתל אביב. אי אפשר פשוט להגיע לשגרירות, אף אחד לא יכניס אתכם. כדי לקבוע תור אתם יכולים להיכנס לאתר הבא ולהירשם http://visainfo.us-visaservices.com/

שימו לב, לפעמים ייקח זמן רב בין הפניה לתור, הכל תלוי בעומס, וכן בחגים האמריקנים שבהם השגרירות סגורה.
2.להתכונן לראיון ויזה לארה"ב: אמנם לא מדובר, למרבה השמחה, במבחן בגרות או בפסיכומטרי, אבל גם לראיון בשגרירות ארה"ב צריך להתכונן. אחרי שקבעתם ראיון בשגרירות, חשוב להגיע אליו מוכנים לגמרי, להביא מראש את כל המסמכים הנדרשים, להתלבש כמו שצריך, לא יזיק להתגלח, לשים אפרטשייב, ובקיצור, לחשוב על זה כמו על ראיון עבודה.
3.מה חשוב להבהיר בראיון לקראת ויזה לארה"ב: בראיון לוויזה בארה"ב יש לכם משימה אחת: לשכנע את הפקיד שכדאי להכניס אתכם לארה"ב. איך עושים את זה? הדבר החשוב ביותר מבחינת האמריקנים זה להבטיח שאתם לא מהגרים לא חוקיים שרוצים להגר לתמיד לארה"ב. חשוב שתשכנעו את הפקיד שאתם נוסעים לזמן קצר ומתכננים לחזור. כדאי שתתכוננו עם כמה פרטים ותשובות:

?איך אתם מתכננים לבלות את הזמן שלכם בארה"ב (טיולים, חברים וכו').
?מכתב מחברים, מכרים וכו' שגרים בארה"ב ויספרו שאתם נוסעים לבקר אותם יעזור מאוד.
?מסמכים שמעידים על התוכניות שלכם לחזור לארץ יעזרו מאוד: רישום ללימודים, תעודת סטודנט, חוזה שכר דירה, אישור מהמעסיק שלכם בארץ על נייר רשמי של החברה, חשבונות בנק, מסמכים מרואה חשבון לעצמאים וכו'. אם אתם צעירים אחרי צבא, מכתב מההורים שמסביר שהם עוזרים לכם לממן את הטיול יעזור גם הוא. גם מסמכים שמעידים על רכוש שיש לכם בארץ כמו רכב יכולים לעזור כדי לשכנע את הפקיד לתת לכם ויזה לארה"ב.
4.מסמכים שחובה להביא לראיון לוויזה לארה"ב: לראיון בשגרירות יש כמה מסמכים שחובה עליכם להביא אתכם: דרכון ישראלי בתוקף לפחות לחצי שנה, תמונה שלכם לוויזה אמריקנית (היא שונה מהגודל הרגיל, בחנויות צילום ידעו למה אתם מתכוונים, ויש גם חנות צמודה לשגרירות), אגרה משולמת שקונים בסניפי הדואר, טופס תיאום ראיון שמאשר את הפגישה שלכם ושתקבלו באתר. במקום תקבלו עוד שני טפסים למלא. ישנם מספר סוכני נסיעות ואתרי אינטרנט מתמחים שיעשו עבורכם את עבודת הרישום במלואה מראש תמורת תשלום ואתם יכולים להיעזר בהם.
5.לא לאחר: עם כל הכבוד לחתולה שישבה על השעון המעורר שלכם, החברים בשגרירות ארה"ב לא ישתכנעו מתירוצים ולא מתים על איחורים. חשוב מאוד להגיע בזמן, ורצוי אפילו שעה וחצי לפני. מי שיאחר ייאלץ לקבוע פגישה מחדש. אל תביאו אתכם שום דבר חוץ מארנק, מסמכים ועט, כי לא תורשו להכניס אותם לשגרירות.
6.תהיו קול: התכוננתם והגעתם לראיון בזמן? כל הכבוד. בזמן הראיון חשוב שתהיו רגועים, שקטים ובטוחים בעצמכם. היו מוכנים לספר לפקיד איפה אתם מתכננים לטייל ואיפה אתם מתכננים לשהות בזמן הטיול. בשום פנים ואופן אל תתעצבנו, לא משנה מה קורה. ההערכות הן ש-5% מהבקשות של הישראלים נדחות, ואף אחד לא חייב לספר לכם למה. זה פשוט קורה, אז אם זה קורה לכם, קבלו את זה ברגיעה ותבקשו אחרי כמה חודשים שוב. הראיון ימשך כמה דקות בדרך כלל, ובסופו תקבלו את תשובת הפקיד.
7.ויזת תייר וויזת עבודה: שימו לב - אם אתם נוסעים עם ויזת תייר - זה לא אומר שלא תקבלו רישיון עבודה. עם זאת, ויזת עבודה דורשת אישורים שונים ומורכבים בהרבה. בקישור זה תוכלו למצוא מידע על כל סוגי הויזות
יש לכם עוד שאלות בקשר ויזה לארה"ב, עבודה בארה"ב ועבודה באוסטרליה במכירת ציורי שמן? צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה!
http://www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב