מה גורם לאנשים, שאנו חושפים לשיווק רשתי, להיבהל/להרפות/להרים ידיים/לעזוב?
כדי לענות על שאלה זו עלינו ללכת לאחור, להבין היכן נמצא השיווק הרשתי בעולם.
מטרת מאמר זה הוא להיכנס למקום שאנחנו יודעים שאנחנו לא יודעים.
הקושי בשיווק רשתי הוא שלאנשים הנפגשים עם השיווק הרשתי, אין מושג מה נדרש מהם.
אין דבר יותר מאיים ומבהיל משינוי תפיסת עולם.
שיווק רשתי = שינוי תפיסת עולם (זוהי אקסיומה)
שר"ש היא שיטה עסקית חכמה.
רשת= המפתח האמיתי להצלחה כלכלית בחיים.
כאשר אנו מדברים עם מועמד פוטנציאלי, אחרי כל המפגש, ההדגמות, המצגת... בסופו של דבר, תיווצר סיטואציה בה אנשים מצטרפים ותיווצר מערכת שיוצרת רשת: "ברוך הבא אלינו. הגעת למקום שמחזיק את מבנה הכלכלה הטוב ביותר בעולם. אנו מניחים שאין לך הכשרה לעבוד ברשת (כי מי שעובד ברשת לא חוזר לעבוד לבד, אחרי שזיהה את היכולת של המנוף הפיננסי) כאן תלמד איך לעשות את זה".
המבנה אומר: אנו מכינים עסק הפצה לצרכנים. זה יוצר מצב ב-צורך במקדמה להתחלה עסקית, (המצומצם): המקדמה אינה כסף אלא מבנה בסיסי של קשרים עם אנשים.
יש לכל אחד מאיתנו זיכיון להשתמש במוניטין של החברה.
התשלום על הזיכיון הוא בתשלום לסוחר שאין לו כסף.
אני משלם על הזיכיון בכך שצרפתי אנשים: עניינתי, הבאתי, צרפתי, הכשרתי, תמכתי, ליוויתי.. כל זה ללא תשלום וכאן זה רק מתחיל, כי אנחנו בונים רשת עסקית שלנו. התגמול הוא שזה נשאר שלנו (כל עוד אנחנו נשארים בחברה).
הקשר הוא קשר בלתי ניתק ככל שבנית את המערכת בצורה חכמה יותר, היא ממשיכה להפיק לך תמלוגים לאורך זמן.
זה שלך ואתה יכול אפילו להוריש אותה לדורות הבאים. ז"א: אתה מקבל זיכיון. לא משלם עבורו אבל צריך לעשות בנייה עסקית שהיא, עזרה לאנשים אחרים. זו העשייה בשיווק רשתי.
(זו הסיבה ששיווק רשתי אינו פירמידה. בפירמידה אין עזרה לאנשים אחרים כדי שיהיה להם עסק מצליח).
שינוי תפיסת עולם, כי המדיניות כאן היא מדיניות של דלת פתוחה. כל מי שרוצה להיכנס דרכה/ להצטרף- יכול. אנחנו לא שופטים/מבקרים אף אחד אבל צריך לדעת שקיימת התפלגות לשתי קבוצות של אנשים :
נסחבים חולמים,דוחפים, מנדנדים, רמאים, מפסידים, מחפשי התעשרות מהירה, גסי רוח , ביקורתיים, שיפוטיים, מחפשים מגרעות, מעלים חיכוכים, אנשים כנגד אנשים.
ומנהיגים אנשים שמתפתחים ל- משכילים, נדיבים, מוסריים, מחייכים תמיד, חיוביים, עוזרים לזולת מהלב, אתיים, מקצועיים, מתאפקים לא להתסיס, מפרגנים, עובדים בשיתוף.
המכנה המשותף המאפיין את האנשים המובילים בעולם: או שהם באו מנהיגים או שהם חנכו את עצמם למנהיגים (דבר שניתן ללמוד).
בד"כ אנשים שנכוו בשיווק רשתי, נפגשו עם אנשים מקבוצת ה"נסחבים". האנשים הנמצאים בחוד חברות השיווק הרשתי שייכים לקבוצת ה"מנהיגים".
השאלה היא: כשאני ניגש לשיווק רשתי, עד כמה אני מוכן לשים את עצמי בקבוצת ה"מנהיגים". עד כמה אני מביא איתי ציוד נכון ל"טיפוס על ההר".
הציוד הנדרש ל"טיפוס" זה, מה שקובע היכן תהיה- למידה וכושר השתנות.
וזה דבר שמאיים מהתחלה, כי האמת יוצאת לאור מהר מאוד.
כך, שאדם המצטרף לשר"ש, צריך להיות מוכן ללמוד פעמיים:
פעם ראשונה- ללמוד להקים עסק
פעם שנייה - ללמוד על עצמו.
מכאן שתוכנית ההדרכה היא איך לבנות רשת ואיך להביא את עצמך ל"מנהיגים".
בכדי להביא את עצמך למנהיגים בתחום שיווק רשתי - ניתן ללחוץ על הקישור שבחתימה ולקבל בחינם את הספר - כל האמת על כיצד לרשת - שמדריך צעד אחר צעד כיצד לעשות זאת !
כדי לענות על שאלה זו עלינו ללכת לאחור, להבין היכן נמצא השיווק הרשתי בעולם.
מטרת מאמר זה הוא להיכנס למקום שאנחנו יודעים שאנחנו לא יודעים.
הקושי בשיווק רשתי הוא שלאנשים הנפגשים עם השיווק הרשתי, אין מושג מה נדרש מהם.
אין דבר יותר מאיים ומבהיל משינוי תפיסת עולם.
שיווק רשתי = שינוי תפיסת עולם (זוהי אקסיומה)
שר"ש היא שיטה עסקית חכמה.
רשת= המפתח האמיתי להצלחה כלכלית בחיים.
כאשר אנו מדברים עם מועמד פוטנציאלי, אחרי כל המפגש, ההדגמות, המצגת... בסופו של דבר, תיווצר סיטואציה בה אנשים מצטרפים ותיווצר מערכת שיוצרת רשת: "ברוך הבא אלינו. הגעת למקום שמחזיק את מבנה הכלכלה הטוב ביותר בעולם. אנו מניחים שאין לך הכשרה לעבוד ברשת (כי מי שעובד ברשת לא חוזר לעבוד לבד, אחרי שזיהה את היכולת של המנוף הפיננסי) כאן תלמד איך לעשות את זה".
המבנה אומר: אנו מכינים עסק הפצה לצרכנים. זה יוצר מצב ב-צורך במקדמה להתחלה עסקית, (המצומצם): המקדמה אינה כסף אלא מבנה בסיסי של קשרים עם אנשים.
יש לכל אחד מאיתנו זיכיון להשתמש במוניטין של החברה.
התשלום על הזיכיון הוא בתשלום לסוחר שאין לו כסף.
אני משלם על הזיכיון בכך שצרפתי אנשים: עניינתי, הבאתי, צרפתי, הכשרתי, תמכתי, ליוויתי.. כל זה ללא תשלום וכאן זה רק מתחיל, כי אנחנו בונים רשת עסקית שלנו. התגמול הוא שזה נשאר שלנו (כל עוד אנחנו נשארים בחברה).
הקשר הוא קשר בלתי ניתק ככל שבנית את המערכת בצורה חכמה יותר, היא ממשיכה להפיק לך תמלוגים לאורך זמן.
זה שלך ואתה יכול אפילו להוריש אותה לדורות הבאים. ז"א: אתה מקבל זיכיון. לא משלם עבורו אבל צריך לעשות בנייה עסקית שהיא, עזרה לאנשים אחרים. זו העשייה בשיווק רשתי.
(זו הסיבה ששיווק רשתי אינו פירמידה. בפירמידה אין עזרה לאנשים אחרים כדי שיהיה להם עסק מצליח).
שינוי תפיסת עולם, כי המדיניות כאן היא מדיניות של דלת פתוחה. כל מי שרוצה להיכנס דרכה/ להצטרף- יכול. אנחנו לא שופטים/מבקרים אף אחד אבל צריך לדעת שקיימת התפלגות לשתי קבוצות של אנשים :
נסחבים חולמים,דוחפים, מנדנדים, רמאים, מפסידים, מחפשי התעשרות מהירה, גסי רוח , ביקורתיים, שיפוטיים, מחפשים מגרעות, מעלים חיכוכים, אנשים כנגד אנשים.
ומנהיגים אנשים שמתפתחים ל- משכילים, נדיבים, מוסריים, מחייכים תמיד, חיוביים, עוזרים לזולת מהלב, אתיים, מקצועיים, מתאפקים לא להתסיס, מפרגנים, עובדים בשיתוף.
המכנה המשותף המאפיין את האנשים המובילים בעולם: או שהם באו מנהיגים או שהם חנכו את עצמם למנהיגים (דבר שניתן ללמוד).
בד"כ אנשים שנכוו בשיווק רשתי, נפגשו עם אנשים מקבוצת ה"נסחבים". האנשים הנמצאים בחוד חברות השיווק הרשתי שייכים לקבוצת ה"מנהיגים".
השאלה היא: כשאני ניגש לשיווק רשתי, עד כמה אני מוכן לשים את עצמי בקבוצת ה"מנהיגים". עד כמה אני מביא איתי ציוד נכון ל"טיפוס על ההר".
הציוד הנדרש ל"טיפוס" זה, מה שקובע היכן תהיה- למידה וכושר השתנות.
וזה דבר שמאיים מהתחלה, כי האמת יוצאת לאור מהר מאוד.
כך, שאדם המצטרף לשר"ש, צריך להיות מוכן ללמוד פעמיים:
פעם ראשונה- ללמוד להקים עסק
פעם שנייה - ללמוד על עצמו.
מכאן שתוכנית ההדרכה היא איך לבנות רשת ואיך להביא את עצמך ל"מנהיגים".
בכדי להביא את עצמך למנהיגים בתחום שיווק רשתי - ניתן ללחוץ על הקישור שבחתימה ולקבל בחינם את הספר - כל האמת על כיצד לרשת - שמדריך צעד אחר צעד כיצד לעשות זאת !
אסף הנעמן-הלל
הקמת מערכי שיווק והפצה
לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא.
http://www.asafmmm.com
הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.
הקמת מערכי שיווק והפצה
לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא.
http://www.asafmmm.com
הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.