דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


NLP - טכניקות נגישות לשיפור עצמי 

מאת    [ 12/09/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 4830 פעמים ]

NLP - נל"פ - טכניקות נגישות לשיפור עצמי

מאת רות אהרוני

אנחנו מורכבים מגוף ונפש, ובמערכת מורכבת זו נאספות ונאגרות במשך השנים חוויות שונות - טובות, טובות פחות ואף טראומטיות. כל החוויות מאוחסנות בתת מודע שלנו ומשפיעות על אופן החשיבה שלנו, על דרך ההתנהלות היומיומית שלנו, ולמעשה על כל תחומי חיינו. שיטת NLP כוללת אוסף של טכניקות שונות שנועדו ליצור שינוי ארוך טווח בדפוסי החשיבה וההתנהגות. הנחת הבסיס של שיטת NLP היא שהמחשבות שלנו מייצרות התנהגויות והתנהלויות מסוימות אשר יוצרות את המציאות שלנו, ועל כן כאשר אנו משנים את מחשבותינו, אנו משנים את ההתנהגויות שלנו ואת הדרך שבה אנו מנהלים את חיינו.

באמצעות הטכניקות של ה-נל"פ אנחנו מתכנתים את מערכת הגוף-נפש שלנו, ויוצרים מצב שבו אנו מנהלים באופן פעיל את חיינו במקום שחוויות העבר והמחשבות המגבילות שלנו ינהלו אותם. ההבנה כיצד המוח האנושי ומערכת העצבים שלנו פועלים (Neuro) וכיצד ניתן להשתמש בשפה (Linguistic) בצורה מעצימה מאפשרת למטפל NLP להשפיע לטובה על האדם שבא לטיפול ע"י ניתוב המחשבות, הפעולות וההתנהגויות שלו (Programming) לעבר השגת המטרות שהוא מציב לעצמו.

שילוב כלי ה-NLP-נל"פ בחיי היומיום מתרחש באופן טבעי ויכול להביא לשיפור מיידי בכל תחומי החיים. על פי ה-נל"פ אם אדם מסוים יכול לעשות משהו, כל אחד יכול ללמוד איך לעשות זאת, ועל כן שיטת ה-NLP בנויה על מודלים של אנשים מצליחים שהגיעו להישגים יוצאי דופן בתחומי התמחות שונים. עיקרון מפתח נוסף ב-נל"פ אומר, שלכל אחד יש את כל המשאבים שהוא זקוק להם כדי להגשים כל מטרה שהוא רוצה להגשים. על כן, מטפל נל"פ מתאים את המודלים והטכניקות למפה האישית של כל אחד מכם, ומסייע לכם להתחבר באופן עוצמתי למשאבים הפנימיים שלכם.

בעזרת הטכניקות של שיטת ה-נל"פ היכולות הטבעיות שלכם נחשפות, וכאשר תהיו זקוקים להן, תוכלו להתחבר אליהן באופן מודע ולגייס אותן לתועלת שלכם. הטכניקות של ה-NLP הן פשוטות ונגישות לכל אחד, ובעזרתן תוכלו להתחבר למקורות הכוח הפנימיים שלכם, לעורר את הכישרונות החבויים בכם, להתגבר על קונפליקטים, לפתור ביתר קלות מצבים בעייתיים בחייכם, ולהגיע לתוצאות הרצויות לכם תוך זמן קצר.

רות אהרוני - מאמנת על פי שיטת ה-NLP, מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת בעזרת NLP, ריברסינג, שחזור גלגולים, מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב