דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז בשביל מה צריך יועץ נדלן מקצועי ? - מאמר 11 מתוך 11 

מאת    [ 10/09/2009 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 4186 פעמים ]

עסקת נדל"ן אין היא דבר של מה בכך. רבים מגלים זאת רק לאחר שביצעו לא מעט טעויות במהלך העסקה, עובדה שעולה בסופו של דבר לא מעט כסף, עצבים וזמן מיותר למבצעי העסקה. לא פעם אנו נתקלים באנשים מהישוב שמעוניינים למכור או לרכוש נכס, ומאמינים באמונה שלמה שהם יכולים לבצע מהלך עסקי נבון ללא תמיכה ועזרה של מתווכים מקצועים ומיומנים , כל זאת על מנת לחסוך את עמלת התיווך. בדיעבד, לאחר השלמת העסקה, או במקרים קשים- אי ביצוע העסקה מודים הצדדים שהיו שמחים שבעל מקצוע מיומן, אמין, ונטרלי היה מנתב את העסקה באופן יעיל, אפקטיבי ורווחי יותר לצדדים.

לעיתים לא מעט אנשים מוכרים את הנכס שברשותם במחיר נמוך משמעותית ממחירי השוק האמיתיים. מתווך מקצועי מכיר היטב את מחירי השוק בכל רחבי העיר וזאת מתוך הכרת כל הפרמטרים המשפיעים על רמות המחירים ומתוך ניצול כלים מקצועיים העומדים לרשותו לניתוח מחירי נכסים. עובדה זו מאפשרת למתווך הנדל"ן לייעץ לרוכש או למוכר הנכס לקבוע מחיר נכון לנכס המוצע ובכך לחסוך עוגמת נפש למבצע העסקה.


שיווק הנכס- בעלי נכסים רבים מאמינים שפרסום דירתם באתר אינטרנט כזה או אחר יביא למכירת הדירה באופן מיידי. לצערם המציאות טופחת על פניהם והם נתקלים בקשיים רבים במכירת הנכס. מתווך מקצועי ובעל ניסיון יודע לבצע מספר מאמצים שיווקים נוספים על מנת לשפר את סיכוי מכירת הדירה. למתווך יש מאגר לקוחות גדול אשר אותן הוא יכול לנתב לדירה עפ"י צרכי הלקוח.

ניהול מו"מ אפקטיבי- לא מעט צדדים אשר מעוניינים לבצע את עסקת הנדל"ן לא מצליחים להגיע לשלבי מו"מ מתקדמים או לסגירת העסקה וזאת בגלל חוסר ידיעה והבנה בתחום הנדל"ן. מתווך מקצועי יכול לתרום מקישוריו לסגירת העסקה תוך מתן פתרונות ניטרליים שיהיו לשביעות רצון כל הצדדים.


בעיות שמאות מימון ומשכנתאות- רוכשים פוטנציאלים לא מצליחים להשלים את עסקת הנדל"ן עקב שמאות נמוכה ובעיות מימון או אי יכולת לקבל משכנתאות בתנאים ובאחוזי מימון כפי שחשבו בתחילת הדרך. לעיתים עזרת המתווך אינה מסתיימת רק בעזרה בבחירת הנכס המתאים אלה גם עוברת לעזרה בקבלת משכנתא בתנאים מועדפים ובאחוזי מימון גבוהים יותר, וזאת מתוך הכרות וקשרי עבודה שוטפים עם הבנקים למשכנתאות.


באנגלו סכסון אנו מקפידים על רמת שרות ומקצועיות גבוהה ביותר אשר מעניקה לקהל לקוחותינו שרות אמין ומהיר תוך מתן דגש למציאת הפתרונות המתאימים בדיוק לצרכי הלקוח. באנגלו סכסון אנו מעניקים "סל פתרונות" מקיף ללקוח הן במכירת הדירה, רכישת הדירה, פתרונות מימון ומשכנתאות, הכוונה מקצועית, הפנייה לייעוץ משפטי ועוד .
http://www.anglo-saxon.co.il
אורן מזרחי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב