דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן המדינות הפופולריות עבור אנשי עסקים ישראלים לפעילות בנקאית בחול? 

מאת    [ 08/09/2009 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2863 פעמים ]


ישראלים רבים פותחים חשבונות בנק בחו"ל למטרות רבות - עסקיות,פרטיות, נדל"ן, רילוקיישן ועוד. מגוון המדינות שבהן ניתן לפתוח חשבון בנק הוא רחב מאוד.
בכתבה זו ננסה לענות על השאלה- מהן המדינות הפופולריות והנוחות ביותר לפתיחת חשבון בנק פרטי ועסקי בחו"ל לישראלים?

ישנן מדינות רבות שאטרקטיביות לפעילות אופשור בנקאית ועסקית לישראלים. בחרתי להתמקד בשתי המדינות המוכרות יותר והמועדפות ביותר עבור ישראלים - קפריסין ושוויץ. כל מדינה מאופיינת במיקוד שונה של פעילות בנקאית ,באופי הבנקים ובשרותי הבנקים.


קפריסין
הבנקים בקפריסין מתמחים בעבודה בנקאית עסקית לצד בנקאות פרטית- פתיחת חשבון בנק פרטי.
פתיחה של חשבון בנק עסקי אפשרית ומומלצת בקפריסין. ניתן לפתוח חשבונות על שם חברה ישראלית או חברת אופשור מסוגים שונים כגון BVI, IBC וכמובן חברה קפריסאית. הבנקים בקפריסין מיומנים מאוד בניהול חשבונות בנק מסחריים.
קפריסין ביססה את מעמדה בשנים האחרונות כמובילה בתחום המסחרי,כאשר אנו רואים סוגים שונים של לקוחות ישראלים הפותחים חשבון בנק בקפריסין כגון: חברות יבוא/יצוא, חברות אינטרנט,פורקס, חברות נדל"ן, חברות מסחר וכדומה.
אינטרנט - גישה מלאה לביצוע פעולות בנקאיות דרך האינטרנט.אתרי האינטרנט מתקדמים ביותר ומאובטחים ברמה הגבוהה ביותר - לפחות עם הבנק שאנו עובדים איתו.
מיסוי - קפריסין מציעה מערכת מס נמוכה ביותר וכ-40 אמנות מס עם מדינות מובילות בעולם. ניתן לאמור שמשטר המס בקפריסין הוא אחד המקלים ביותר באירופה. אין גביית מס במקור.
שמירת סודיות - שמירת סודיות חזקה. פרטי החברות מפורסמים בפומבי ברשם החברות לכן ניתן למנות נאמנים עבור החברה כך ששמך לא יופיע פומבית.מעבר לזה,קפריסין לא מוסרת מידע למדינות שהיא לא חתומה איתן באמנות מס, כמו ישראל,לכן לגבי ישראלים-אין החלפת מידע בין הרשויות בישראל ובקפריסין.

שוויץ
שוויץ מהווה את מרכז הבנקאות הפרטית הגדול בעולם כאשר קרוב לשליש מההון בעולם יושב בבנקים בשוויץ.התחום הבנקאי המסחרי אינו בראש סדר העדיפות של הבנקים בשוויץ ורוב הבנקים אינם מעניקי שירותי בנקאות מסחרית.
הבנקים בשוויץ מתמחים בנקאות פרטית וחשבון בנק פרטי אבל ניתן לפתוח חשבון בנק על שם חברה עסקית פעילה או אופשור מסוג BVI או פנמה אבל ברוב המקרים החשבון לא ישמש למטרות מסחריות גרידא אלא לניהול כספי נוסטרו, אחזת נירות ערך, הלוואות לחשבונות אחרים או לשם שמירת סודיות בעל החברה. ניתן כן לבצע בנקאות מסחרית מסויימת אבל ברוב המקרים הבנקים בשוויץ ידרשו שבנוסף לחשבון החברה,הלקוח גם יפתח חשבון פרטי ויפקיד בחשבון זה כמה מאות אלפי דולר.
אינטרנט - גישה חלקית ביותר לחשבונך באינטרנט. רוב הבנקים בשוויץ לא מאפשרים ביצוע כל פעולה בנקאית בחשבונך דרך האינטרנט אלא רק אפשרות לקבלת מידע.ישנם בנקים שוויצרים רבים שאין בכלל אפשרות לקבל מידע דרך האינטרנט.
מיסוי - אין גביית מס במקור לאזרחים ישראלים לכן הבנקים אינן גובים כל מס מישראלים. ישנו מס של 35% על רווחים מריבית ,מס זה נגבה במקור, רוב הבנקים בשוויץ מצאו פטנט איך לא לשלם את המס-הם מוציאים את פקדונות הלקוחות מחוץ לשוויץ בד"כ ללוקסמבורג. פעולה זאת נקראת פידושרי. מס החברות נמוך יחסית בשוויץ ונקבע לפי הקנטון (האזור) שבו החברה ממקומת לפי מיבחנים שונים.
שמירת הסודיות - לאחרונה נראה כאילו שמירת הסודית הבנקאית השוויצרית נפגעה בעקבת הפרשה עם בנק UBS ושלטונות המס האמריקאים אבל בפועל ללקוחות ישראלים כרגע אין ממה לחשוש. שמירת הסודיות היא עדיין אחת החזקות בעולם,לצד סינגפור. אין ספק ששמירת הסודית הבנקאית של הבנקים על לקוחותיהם השתנה דרמטית וכיום אם אתה מעלים מיסים או לא מדווח על הכנסות (כסף שחור) יהיה לך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי לפתוח חשבון בנק בשוויץ. אם אתה עושה פעולות פליליות כנגד ממשלות-שוויץ היא לא הכתובת להסתרת הכספים.






גלובל בנקינג אופשור (Global Banking Offshore) הינו משרד מוביל המציעה פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל במגוון רחב של מדינות, כולל מדינות המשמשות כמקלטי מס. אנו מקימים סוגים שונים של חברות זרות בהתאם לצרכיך העסקיים והפרטיים, ומתאימים לכל חברה פתיחת חשבון בנק בחו"ל, בהתאם לצורך. אנו מתמחים בעיקר בפתיחת חשבון בנק בקפריסין, הונג קונג, שוויץ, ארה"ב, סינגפור, לוקסמבורג, אנגליה, ג'רסי ואיי קיימן. משרדינו עובד עם משרדים בעולם, המובילים בתחום. השירות הינו מקצועי, מהיר ודיסקרטי ומתבצע דרך משרדינו בהרצליה ללא כל צורך מצידך לצאת את גבולות ישראל.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת הכרות אישית ללא כל התחייבות בטלפון: 03-5114499 או באמצעות דוא"ל: info@global-banking-offshore.co.il

http://www.global-banking-offshore.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב