דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריל קומרס פיתחה פורטל פיננסי לכלכליסט 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 3285 פעמים ]

חברת ריל קומרס וידיעות טכנולוגיות מעלות בימים אלה פורטל פיננסי חדש עבור אתר "כלכליסט". הפורטל כולל תכנים פיננסיים מגוונים בהם פירוט דפי מניות, מדדים וענפים מהארץ ומחו"ל והוא נועד לאפשר גם לאזרח שאינו בקיא בתהליכי מסחר בורסאיים, להתמצא בפרטים באופן יעיל ופשוט. חברת ריל קומרס פועלת בשוק הישראלי והבינ"ל ומתמחה באסטרטגיה ואינטגרציה של טכנולוגיות web וסלולר. הפרויקט הוא יוזמה של החברות "בדק" והעיתון "כלכליסט".

זירת המניות בפורטל שפותח כוללת נתונים מלאים על כל אחת מהמניות הרשומות למסחר בבורסה של תל אביב, את המניות הנכללות במדד דאו ג'ונס בבורסה של ניו יורק ואת 100 המניות הנכללות במדד "נאסד"ק 100" בבורסת נאסד"ק. בנוסף, מוצגים בפורטל, בפירוט רב, ציטוטים של כל מדדי הבורסה בתל אביב ומדדי הבורסות הגדולות בעולם - בארה"ב, אירופה ובאסיה.

על כל מניה ניתן למצוא מגוון רחב של מידע, המתעדכן באופן מקוון ומוצג בין היתר באמצעות גרפים דינאמיים להשוואה בין נתוני המסחר העדכניים והקודמים (רב שנתיים), החל מנתוני מסחר בעדכון שוטף, מידע על החברה ופעילותה, וכמובן נתונים פיננסים על ביצועי החברה הכוללים: מכפילים, נתוני רווח, נתוני צמיחה, נתונים סטטיסטיים, איתנות פיננסית, תשואות, דוחות כספיים השוואות מול מתחרים, מדדים מובילים ועוד.

כדי לשפר ולייעל את פיתוח הפרויקט בוצעו מספר אינטגרציות בטכנולוגיות שונות, לטובת העברת המידע, טיפול בשגיאות ושמירה על שלמות המידע. כמו כן שולבו מגוון טכנולוגיות קאשינג ו- CDN כדי לאפשר את מהירות התגובה לגולש הטובה ביותר בישראל.

מנכ"ל ריל קומרס, נאור מן: "בעולם האינטרנט המתקדם, גם לגולשים יש דעה ומקום לביטוי. בפורטל החדש, יכול כל גולש לקחת חלק בתוכן האתר הפיננסי באמצעות הבעת חוות דעת אישית והמלצה על מניות. כל גולש יכול לתת את תחזיותיו על המניות שהוא מכיר ומעדיף, ולראות גם מה כלל הגולשים חושבים על כל מניה.

מן הוסיף: "מעבר לייחודיות שבתחום מדדי הגולשים, כדי להתמודד עם האתגר שבפיתוח כלים ואפליקציות בתחום הפיננסי, הזהים כמעט בכל האתרים בתחום, בחרנו למקד את פיתוח השלב הראשון של הזירה ביעילות פעילות האתר ובשיפור חוויית המשתמש באמצעות זמינות גבוהה של התכנים, שיפור זמני התגובה ומגוון הפרמטרים המשולבים בתהליך. אנו מאמינים שהאיכות היא המפתח להצלחה וזו בדיוק החוויה שביקשנו להשיג".


אודות RealCommerce
חברת ריל קומרס (נוסדה ב- 1999, בבעלות פרטית, מנכ"לים משותפים: נאור מן ודרור יעקובסון), מתמחה באסטרטגיה אינטרנטית ואינטגרציה של טכנולוגיות web וסלולר בתחומי מערכות ניהול תוכן ומסחר אלקטרוני. בין לקוחות החברה: YNET, הדקה ה-90, סלקום, כלל ובנק לאומי. החברה פועלת מתל אביב ומעסיקה כ-120 עובדים, מרביתם מומחי טכנולוגיה.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב