דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים- אופנה שלא מתקררת 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3063 פעמים ]

רכישת טבעת יהלום היא בלי ספק אחת הרכישות המרגשות ביותר. רכישה מרגשת למישהו מרגש ברגע מרגש. רכישת טבעת יהלום היא גם רכישה יקרה ואחראית, אליה אנחנו צריכים להתכונן ובמהלכה עלינו להיות בדיוק על הקרקע. אז הנה מדריכון קצר העונה על כל השאלות. משהו שיעזור לכם לסיים את הרכישה לשלום ולמזל טוב.. איך נבחר טבעות יהלומים?

טבעות יהלומים- על היהלום עצמו

עיקרן של טבעות יהלומים הם כמובן היהלום. אז בו נתחיל איתו. איכותם של יהלומים, כמו גם מחירם, נקבעים על פי ארבעה פרמטרים. הראשון: הגודל, בקראט. השני: הצבע- רוב היהלומים הם בעלי צבע צהוב בהיר עד לבן בוהק וכמה שהצבע בהיר ובוהק יותר, כך מחירו גבוה יותר. הפרמטר השלישי הוא מידת ניקיונו הטבעי של היהלום. והפרמטר הרביעי- איכות הליטוש. לכל אחד מפרמטרים אלו דרגות המוגדרות באופן מקצועי, וע"י שקלולן הסופי נקבע מחיר היהלום. עליכם להחליט מבעוד מועד אילו פרמטרים חשובים לכם יותר, וכמה אתם מוכנים לשלם... כך תדעו באיזה יהלום לבחור. מכיוון שבעינכם הבלתי מקצועיות אינכם יכולים לבדוק את נכונות דברי המוכר, בקשו ממנו תעודה. חנויות טבעות יהלומים יכולות להציג בפני הלקוח תעודה עבור כל יהלום, תעודה של איגוד ה-GIA או ארגון אחר, כך שאתם יכולים לוודא בקלות שלא נפלתם בפח.

טבעות יהלומים- איך נרכוש בית ליהלום

ועכשיו לטבעת עצמה- טבעות יהלומים למזלנו אינן מורכבות רק מיהלומים.. הטבעת עצמה יכולה להיות עשויה זהב לבן או זהב צהוב, כאשר הזהב הלבן הוא אופנתי יותר. אם קשה לכם להחליט אפשר כמו בכל תכשיט לשלב את שני הגוונים. במחירים, על כל פנים, אין הבדל כך שאתם יכולים לבחור מה שאתם אוהבים. צורתה של הטבעת היא גם כן משהו שיכול לגרום לכם הרבה כאבי ראש. יש היום שפע חסר תקדים של עיצובים לטבעות יהלום. הצורה הסטנדרטית ביותר היא טבעת ובראשה גבוה ובולט היהלום, כאשר גם בצורה זו יש הרבה "תתי עיצובים", בנוסף לשלל העיצובים המקוריים שאינם בנויים בצורה קלאסית זו. אף אחד לא יכול לעזור לכם בנקודה הזו, היא נתונה לטעמכם האישי בלבד. אם אינכם מוצאים בכל חנויות התכשיטים משהו כלבבכם, תוכלו גם לפנות לצורף פרטי. הלזה יכול לעצב לכם בדיוק, אבל לפרטי פרטים, טבעות יהלומים כמו שעליהן חלמתם בלילה.

טבעות יהלומים ועוד כמה טיפים

זכרו כי טבעות יהלומים, בפרט אם הן טבעות אירוסין, הן לא יורדות מהאצבע. חוסו על מי שעתידה לענות אותן וודאו כי היא נוחה. היהלום לא יבלוט מידי, ובית היהלום לא יהיה בעל קודקודים משוננים. אם החלטתם לצפות גם את הטבעת עצמה ביהלומים, ודאו כי הם שקועים היטב בתור הזהב והם לא עתידים ליצור גירויים בעור האצבע. טבעות יהלומים הם לא משהו של כל יום. תשקיעו קצת ביהלום שאתם קונים, שווה לכם. השקעה ביהלום הזה היא השקעה ביהלום האמיתי שהוא המאושרת שלכם.. מה אתם לא עושים בשבילה?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב