דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוסט אישי שנכתב עבור חבריי במדיה החברתית קפה דה מרקר, הפוסט מדבר על אהבה ברשת, מדיה חברתית, רשתות חברתיות ותקשורת חברתית בעידן החדש. 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 2393 פעמים ]

 

זוכרים את הספר מי הזיז את הגבינה, יופי, עכשיו היא זזה, מדיה חברתית, אנחנו בעצמנו מזיזים אותה, אנחנו במדיה החברתית מעצבים ובונים את פני העתיד החדש, הכול קורה ממש עכשיו, מתהווה וישפיע באופן מאוד משמעותי על כללי המשחק החברתיים והתקשורת החברתית והעסקית בכלל. 

פני החברה ישתנו, אנו נהיה מותגים אנושיים, נתרום מידע רב ויקר אחד לשני ונעשיר את עצמנו בתוכן והתפתחות. בעידן החדש לא נשמור עוד על סודותינו העסקיים רק לעצמנו, אנו נפיץ אותם לכל, זהו עידן של שיתוף, תוכן איכותי ולימוד, עידן של התפתחות אישית וחברתית. 

השיתוף יוביל אותנו להצלחה משותפת, לכוח רב ולהשפעה חברתית עצומה. 

אני אשתף אתכם בכל הסודות שלי, אפרוס בפניכם הכול ואספר לכם מהוא הכוח האמיתי שלנו ברשת, 99% מהאוכלוסייה ככל אינם מודעים לכוח רב השפעה זה. 

אתם החברים שלי אינם הלקוחות הפוטנציאלים שלי, אתם החברים שלי ונותנים לי את הכוח להפיץ את המסר שלי לעולם ואל מחוץ לגבולות הקפה. את הכוח אני שואב מכם, ברגע שאתם קוראים את הפוסטים שלי ומגלים עניין, מנוע החיפוש גוגל מבין שאלו תכנים איכותיים ומעלה אותם למקום הראשון במילות החיפוש שאבחר, באופן זה אנחנו יכולים למקם פוסטים במילות חיפוש רלוונטיות ובעלות נפח רב ולזכות בחשיפה רבה בחינם, הלקוחות שלי הם בגוגל, פה בקפה אני שמח להעניק שירות אישי אבל זו לא כוונתי. 

כיוון שגוגל הוא מנוע חכם ומתוחכם אנו נדרשים לתוכן איכותי על מנת להעביר את המסר שלנו באופן ברור ומוצלח לעולם, כך לדוגמא בפוסט על אורי, תודות לכם חבריי בקפה הפוסט שלי יושב במקום הראשון בגוגל עבור מילות החיפוש "אלופציה אראטה" "אלופציה" ועוד מילים נוספות, חלקכם שאלתם אותי בכנות מדוע אינני חושף את הקוסם, אינני איש חוק וסדר אני איש שלום ואהבה, אני העלתי את המסר והוא מופיע סנטימטרים ספורים מהפרסום של הקוסם בגוגל והוא ישב שם לנצח. כל ההורים והאנשים שיתקלו בבעיה יכנסו לאינטרנט ויחפשו את המילה "אלופציה אראטה" , הם ימצאו את המאמר שלי בין המקומות הראשונים, יוכלו לקבל אינפורמציה מדוייקת, ליד יבצבץ הקוסם, עינהם יבחנו וליבם יחליט, לאחרונה הם מתקשרים אליי, אני מסביר להם הכול ומחזק אותם והם מצטרפים אלינו לרשת החברתית בקפה, יש לי כבר מספר חברים וחברות יקרים שהכרתי בעקבות הפוסט על אורי. זה בזכותכם!  זהו הכוח שלנו בעידן החדש. 

באופן זה נוכל לבחור לכתוב על נושאים בעלי מילות מפתח חזקות, כאלה שמחפשים אותם הרבה, מאות ואלפים ביום, כך ניתן לקבל חשיפה לגמרי בחינם. למדיה החברתית כוח רב במנועי החיפוש, כיוון שכך זה עובד אנו תמיד נדרשים לתוכן איכותי, זוהי היכרות וחברות לאורך זמן... 

כדי לכוון פוסט עלינו לבצע מספר פעולות פשוטות 

לכתוב את מילות המפתח שאליהם נרצה לכוון לפחות פעם פעמיים בכותרת הפוסט.

לחזור את אותן מילות מפתח לפחות פעמיים בשתי השורות הראשונות של הפוסט או התוכן שהעלנו(גוגל יחפש בשורות אלו ובכותרת את ההתאמה)

במהלך הפוסט יש להשתמש באותן מילות החיפוש מספר פעמים נוספות.

להוסיף את מילות המפתח שאליהם אנו מכוונים כמילות המפתח של הפוסט ולהפיץ לחברים

תוכן איכותי שיקרא בעיון על ידי הרבה חברים יזכה בחשיפה עצומה בחינם בהרבה מקומות הרחק מגבולות הקפה, בהמשך אלמד אתכם כיצד נוכל להגדיל את כוחנו על ידי שיתוף תכנים ושיתוף פעולה בייננו ואינטגרציה של כל מערכות המדיה החברתיות והבלוגים, זה יוצר כוח עצום, ניתן להיחשף לאלפים ביום. 

לכל אחד מאיתנו יש רצון להתקדם ולהצליח אם בתחום האישי או העסקי, כולנו רוצים ללמוד ולהפיץ אהבה ומסר חיובי, זו ההזדמנות שלנו, אנו מעצבים את פני העתיד. אני ממליץ וקורא לכולכם להיפתח לכולם, לא לשפוט, לא להיסגר, ללמוד מכולם, ממעט חברים נוכל ללמוד מעט, מרבים נוכל ללמוד הרבה יותר, היו פתוחים, קבלו את כולם, כולם יחד אנחנו כוח עצום. האהבה שאנו מפיצים במדיה היא אהבה ללא תנאי, אל תתנו את אהבתכם, אתם תזכו לשפע של אהבה בתמורה מכולם, אהבה ללא תנאי. 

אני עובר שינויי משמעותי בחיי, אני זוכה להמון אהבה מחבריי במדיה החברתית, אני בוחר לא להגיב בפוסטים שאני כותב כיוון שיש לי הרבה חברים ואני כותב לרבים, אינני רוצה להתייחס לחלק ולאחרים לא, אני מתמלא מהתגובות שלכם והם נותנות לי כוח רב ומוציאות ממני אהבה רבה לכולם ותכנים איכותיים עבורכם, אשמח להמשיך לקבל מכם תגובות אוהבות וחמות ולכתוב לכם על הכול, אספר סודות, אשתף בכל. אני תמיד נהנה לבקר אצלכם ולהגיב אצלכם. 

אם מי מכם מעוניין לשאול אותי או להתייעץ, אתם מוזמנים לכתוב לי הודעה אישית ואחזור אילכם בהקדם. 

תודה לכולכם, אהבה רבה לכולם... 

 

שי כהן מדיקל ביוטי התעש 20 כפר סבא 09-7947129 052-4543059 email: shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il blog: http://medicalbeauty.cafe.themarker.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב