דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים ליום הולדת 

מאת    [ 06/09/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2815 פעמים ]

הפקת אירועים היא ההבדל בין מסיבה לילדים שכולם יזכרו לבין עוד מסיבה שתישכח בין כל שאר המסיבות שמתרחשות מדי שנה. מדוע? הבא נבחן מקרה קלאסי של סיבה למסיבה – יום הולדת. הרי יום הולדת יש לכל אחד. כמעט כל אחד עושה מסיבת יום הולדת. אבל מבין כל מסיבות היום הולדת שהשתתפתם בהן כשהייתם קטנים, כמה מהן אתם באמת זוכרים? כנראה שרק מסיבות מעטות – אלו עם ההפעלות הכי מדליקות, ההופעות הכי מיוחדות, הגימיקים הכי מדליקים.


הפקת אירועים היא הדרך בה ניתן ליצור מסיבת יום הולדת (או בעצם כל מסיבה!) שתהפוך לזיכרון מיוחד שילווה את הילדים למשך כל חייהם – אתם מעניקים את מושכות המסיבה למקצוענים אשר עוסקים מדי יום ביצירת מסיבות ואירועים לילדים, ויכולים להיות בטוחים שהם ידעו בדיוק מה צריך לעשות על מנת ליצור אירוע שהילדים יהנו בו, ידברו עליו ימים לאחר שיסתיים ויזכרו בו בחום כאשר הם עצמם ישלחו את ילדיהם למסיבות יום הולדת. במילים אחרות – הפקת אירועים היא הסוד להצלחה כבירה של המסיבה!


הפקת אירועים – לפני שהופכים מסיבה להפקה


כיום קיימות חברות רבות של הפקת אירועים. אם החלטתם לשכור חברה שכזו על מנת להפיק את המסיבה של ילדיכם, עליכם להיות בטוחים כי מדובר בחברה אשר קיימים לה האמצעים והקשרים להפקת אירוע שיהיה גדול מהחיים.


כך למשל אם אתם עורכים מסיבה לילדים קטנים מומלץ בחום לשכור חברת הפקת אירועים אשר יש לה גישה למתנפחים (טרמפולינות מתנפחות בצורות שונות), ואם אתם עורכים מסיבה לילדים קצת יותר גדולים מומלץ לוודא כי חברת ההפקה יכולה לספק תקליטנים או די ג'יי מקצועיים. כך או כך מומלץ להיות מעורבים בנעשה על ידי חברת ההפקה, שכן בסופו של דבר מטרתה של הפקת אירועים היא לענות על בקשותיו של מזמין ההפקה. כיצד עושים זאת?


הפקת אירועים – הדבר היחיד שאי אפשר הוא להגיד "אי אפשר"


מומלץ ביותר לגבש תמונה כללית של המסיבה לפני שניגשים אל חברת הפקת אירועים. באופן זה חברת ההפקה והמפיקים יודעים יתר טוב לאיזה כיוון לתעל את המסיבה. כך למשל אם האירוע הוא לכבוד ילד אשר מתעניין במזרח הרחוק וסין מומלץ ליידע את חברת ההפקה בעניין זה ולהעלות רעיונות משותפים כמו הבאת זיקוקים, מציאת לוליינים סיניים, הגשת מזון במסורת המטבח הסיני ואולי אפילו סדנת קונג פו.


כמובן שאין גבול לרעיונות ולהפעלות אותם ניתן להעלות והכל בהתאם לנושאי העניין והגיל של חתן/כלת המסיבה והמוזמנים אליה. כך למשל הפקת אירועים לילדות בבית ספר יסודי עשויה להיות בנושא פיות ונסיכות ולכלול הפעלות והופעות בתחום זה (מתנפחים בצורת טירת נסיכה, הצגה של קוסמת, דוכני צמר מתוק ועוד), ובאותו אופן הפקת אירועים לילדים גדולים יותר עשויה להיות בנושאי סופר גיבורים (ולפיכך לכלול הפעלות כמו סדנת אמנות לחימה או השרדות ועוגות מעוצבות באותו קונספט). כך או כך, מתן מושכות הפקת המסיבה לחברת הפקת אירועים מבטיחה שהאירוע יהיה בלתי נשכח. ואם במקרה תשכחו, למרבה המזל יהיה צלם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב