דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות הצלחה, להיות מספר 1 

מאת    [ 06/09/2009 ]

מילים במאמר: 585   [ נצפה 2676 פעמים ]

‏יום חמישי 06 אוגוסט 2009


להיות הצלחה, להיות מספר 1


אם יש לך תשוקה בוערת להיות הצלחה, להיות הכי טוב שיש, להיות מספר 1 בתחומך, להיות "סופרסטאר", המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילך! רוצה לדעת מה נדרש בשביל להיות מספר 1 בתחום שלך? רוצה לדעת מה נדרש בשביל להיות הכי טוב שאתה יכול להיות? אם כך, השאלה הראשונה שלי אלייך היא כזאת...


האם אתה רואה את עצמך שם? האם אתה רואה הצלחה? זה פשוט מאוד: אם אתה לא יכול לראות את זה בחלומות הכי פרועים שלך, מה גורם לך לחשוב שתראה את זה במציאות? לראות את עצמך שם, זהו השלב הראשון. אתה חייב להבין שיש הבדל גדול בין לרצות משהו לבין להיות מוכן לקבלו ואתה לא מוכן לקבל משהו עד שאתה לא מאמין שתקבל אותו.


כדי לפתח אמונה בזה, אתה חייב להתחיל לראות את זה בעיני רוחך שוב ושוב, אתה חייב להגיד את זה לעצמך שוב ושוב, להשמיע את זה, לחוש את זה , לראות את זה , להרגיש את זה, להריח את זה, לחוות הצלחה מנטאלית לפני שתחווה הצלחה פיזית. אני מזמין אותך להשתמש בחושים הכי דומיננטיים שלך ובכל האמצעים העומדים לרשותך, בשביל לפתוח במסע שכנוע והסברה, ממש כמו פוליטיקאי...אבל לפני שאתה מתחיל לשכנע את כל העם, יש אדם אחד שאותו אתה צריך לעבור ואת האדם הזה בדרך כלל הכי קשה לשכנע, הוא כמו שומר בגובה 2 מטר וברוחב של מטר שעומד בשער למועדון הכי נחשב בעיר ואותו אתה צריך לשכנע. אתה יודע מי זה? זה אתה!


הבן אדם הראשון שתצטרך לשכנע בכך שאתה הכי טוב שיש הוא אתה! ועד שלא תשכנע את עצמך בכך לא תוכל לשכנע אף אחד בכך. כל מי שהיה הצלחה ועדיין הצלחה, כל כוכב אמיתי שאי פעם היה קיים, עבר את השלב הזה שנקרא שכנוע עצמי. כל כוכב כזה כבר היה מספר 1 הרבה לפני שהכרת אותו. מדונה, מייקל ג'ורדן, מייקל ג'קסון, מוחמד עלי, אובמה, כל האנשים הנפלאים האלה עשו את זה בשלבים הראשונים של הקריירה.


אחרי שעברת את השלב הזה, ישנם עוד שלושה שלבים עיקריים שעליך לעבור. כולם קשורים ללמידה, למידה היא קריטית בחיינו, בלעדיה אנחנו לא קיימים, אנחנו עלה הנידף ברוח, אנחנו היוגורט שיושב במקרר ותאריך התפוגה שלו פג מזמן...אלו הם שלושת השלבים הבאים:



שלב 1- אתה צריך ללמוד את "המוצר" או השירות שלך ואת התעשייה שבה אתה פועל.



שלב 2- אתה צריך ללמוד את העבודה שלך, את התפקיד שלך ואת עבודתם של האנשים שמעלייך בכמה וכמה רמות.



שלב 3- אתה צריך ללמוד אנשים! הצלחה תמיד תמיד תלויה באנשים, אתה לא יכול להצליח לבד, אולי כן אבל זה יהיה מסע קשה ומפרך שייקח לך המון זמן ויסחט ממך כל אנרגיית חיים אפשרית.



ארל נייטינגייל (Earl Nightingale) שנחשב לאנשים הבולטים ביותר שחקרו הצלחה, מדגיש את חשיבותן של התמדה וסבלנות בדרך אל כל הצלחה יוצאת דופן. הוא טוען שאם תלמד כל יום שעה, תהפוך למומחה בתחומך תוך 5 שנים או פחות.


מחקרים מראים שמרבית האנשים המתחילים את הקריירה שלהם, משקיעים זמן רב בלמידה ובתרגול בשנתיים הראשונות בלבד ואח"כ מפסיקים. מאותו הרגע כל מה שהם עושים זה לחזור כל יום הביתה מהעבודה, לשבת על הספה ולראות אנשים אחרים מצליחים בטלוויזיה.


אני קורא לך להיות יוצא דופן, אני קורא לך למתוח את עצמך מעבר למה שחשבת שאתה מסוגל. יש לך תשוקה בוערת להיות הצלחה? תחשוב מה יקרה אם תלמד שעה אחת, כל יום...רק שעה אחת, אבל כל יום! תחשוב לאן תגיע אם תשקיע בעצמך שעה כל יום, בלמידה, בהתפתחות אישית, בצמיחה.


אני מבטיח לך שתוך כמה שנים, אתה תעמוד על הר גבוה ואתה תצטרך טלסקופ בשביל לראות איפה היית...אם קראת עד כאן את המאמר הזה, אתה כבר הצלחה. לך על זה, האמן בעצמך, אתה נולדת להית גדול!


באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה
www.mentorme.co.il
באהבה ובהערכה,



יואב זילכה, מנכ"ל ומנטור ראשי.
___________________________________
Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים

טל: 072-2509699 פקס: 072-2509690
נייד: 054-7929566
דוא"ל: info@mentorme.co.il
http://www.mentorme.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב