דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ה-NHS הבריטי ממליץ כי טיפול בפצעים קשי ריפוי ייעשה בקהילה - ולא במסגרת בית החולים 

מאת    [ 03/09/2009 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3142 פעמים ]

שירותי הבריאות הממלכתיים בבריטניה (NHS) החלו בימים אלו ביישום רפורמה שאפתנית אשר זכתה לשם
"High Quality Care for All". במסגרת הרפורמה, ממליצים קברניטי הבריאות באנגליה להעתיק את הטיפול בפצעים קשי ריפוי מתוך בתי החולים - למסגרות קהילתיות וביתיות.

לשם למידת מכלול היבטיו של הנושא, ערך משרד הבריאות האנגלי מחקר מעמיק שארך מעל לשנה, בו השתתפו מעל ל-2,000 רופאים מומחים ויותר מ-60,000 פקידים בכירים של משרד הבריאות הבריטי, מטופלים, נציגים מתחום הכלכלה ונבחרי ציבור. בסיום תהליך הפקת המסקנות באשר לשינוי הגישה הטיפולית בחולים אקוטיים - ובמטופלים בפצעים קשי ריפוי בפרט, פרסם משרד הבריאות האנגלי דו"ח מעשי מקיף אשר כותרתו
"Transforming Community Services", המנמק, בין היתר, את המלצתו להעביר את מרכז הכובד הטיפולי בחולים הסובלים מפצעים קשי ריפוי, מתוך בתי החולים, החוצה לקהילה ולסביבתם הטבעית - לבית, באמצעות טיפול קהילתי.

הדו"ח הנוכחי מאותת על שינוי מהותי ביעדי משרד הבריאות האנגלי. אם בעבר, הדגש העיקרי הושם על פרק הזמן בו שוהים המטופלים בבתי חולים, מודגש בדו"ח שינוי המגמה, כאשר הממונה מטעם משרד הבריאות האנגלי על גיבוש הדו"ח ויישומו, פרופסור ארה דרזי, כותב כי "ידוע לכל ש[הטיפול בבית החולים] הוא רק חלק מהסיפור", ומציין, כי בריאותו, רווחתו ואיכות חייו של האדם מתעצבות בהתאם לנסיבות חייו, בקהילה בה חי האדם ובבית בו הוא גר. במצבים בהם נזקק אדם לטיפול רפואי אז תמיכה רגשית, דאגה וטיפול מסור להם יזכה במסגרות קהילתיות הם בדיוק הגורמים אשר מעצבים את רווחתו ואת איכות חייו.

מנתוני משרד הבריאות האנגלי עולה כי 90% מהציבור פונה ראשית למרפאות הקהילתיות ולרופאי המשפחה - ולא לבתי החולים. בהתייחס לנתון זה טוענים האנגלים כי יש לתת "חשיבות עליונה" למעבר מטיפול בבתי חולים לקהילה. "אם נשים את הדגש על הטיפול בבתי החולים", כותבים מחברי הדו"ח, "אנו נפספס את ההזדמנות לחולל את השינוי לו המטופלים הכי זקוקים".

בדו"ח הושם דגש מיוחד על קידום תחום הטיפול בפצעים קשי ריפוי תוך נתינת קדימות בסדר העדיפויות. ההסבר לכך: עם ההתקדמות והחידושים בידע ובטכנולוגיה בטיפול בפצעים, אפשר כיום לטפל בפצעים קשי ריפוי מבית המטופל או במסגרות קהילתיות, וכל זאת בהתאם להתוויות הרפואיות המתאימות לטיפול בפצעים אלו. כמו כן, מצויין כי על הרופאים והפקידים הבכירים מוטלת האחריות לוודא שכל אנשי מקצועות הרפואה, הבריאות והסיעוד אשר עוסקים בתחום הטיפול בפצעים, יהיו מקצועיים, מיומנים ובעלי כישורים מתאימים כך שיובטח כי יספקו לחולים את הטיפול האיכותי והמתאים ביותר, תוך שליטה בהערכת מצב הפצע, ביצוע התערבות רפואית במקרה הצורך ובקיאות בטכנולוגיות טיפוליות מבוססות מחקרים קליניים, כמו מערכת
ה-Vacuum Assisted Closure (V.A.C.) Therapy ואמצעי חבישה מתקדמים נוספים.
כמיטק - ציוד רפואי ופתרונות רפואיים מתקדמים מייצגת את חברת KCI ומשווקת את מכשיר ה-V.A.C לטיפול בפצעים קשי ריפוי.
®Vacuum Assisted Closure - V.A.C הינה טכנולוגיה ייחודית ומוכחת לטיפול ולריפוי פצעים אקוטים, כרונים ופצעי לחץ, המאפשרת טיפול בבית החולים ובבית המטופל (Home Care Therapy).



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב