דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יזמות נדלן 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 290   [ נצפה 6886 פעמים ]

יזמות נדל"ן היא השלב הבסיסי ביותר בכל עסקת נדל"ן. יזמות נדל"ן היא פעולה שכוללת את זיהוי הפוטנציאל של שטח מסוים להפוך לפרויקט בנייה מצליח. חברות העוסקות ביזמות נדל"ן מנהלות את פרויקט הבנייה והן בעצם הגורם שמביא להתחלת פרויקט הבנייה במקום מסוים. יזמות נדלן כוללת לא רק את זיהוי הקרקע המתאימה לפרויקט בנייה אלא גם את רכישת הקרקע מהגורמים המתאימים, בעלי הקרקעות. יזמות נדלן צריכה לדעת לזהות גם את הבעלים על הקרקע המיועדת, הבעלים על הקרקע  יכולים להיות הממשלה, קק"ל או חקלאים, יזמות נדלן תדאג לכל שלבי רכישת הקרקע.

יזמות נדלן היא עניין מורכב מאוד משום שיש צורך בבדיקת הכדאיות של הקרקע שאותה זיהו יזמי נדל"ן, ככל שהגורמים העוסקים ביזמות נדל"ן הם מקצועיים ומומחים יותר בתחום הנדל"ן, כך  הם ידעו לבדוק טוב יותר את כדאיות הקרקע.

יזמות נדל"ן אחראית גם לשיווק של פרויקט הבנייה, כדי למשוך קונים לדירות שנבנות יש צורך בשיווק, הצלחת פרויקט הבנייה תלויה ביכולת של יזמי נדל"ן לשווק בצורה מוצלחת את הפרויקט. חברות העוסקות ביזמות נדלן מנהלות את פרויקט הבנייה בכל השלבים. חברות אלה מנהלות ומתפעלות את הפרויקטים והן נעזרות ביועצים ובמתכננים מומחים.

יזמות נדלן היא עניין הדורש ידע רב ולמידה לפני שמתחילים לעסוק בו. זיהוי הפוטנציאל של שטח מסוים להפוך לפרויקט נדל"ן מצליח דורש מומחיות וניסיון בתחום. כדאיות השטח היא שאלה מרכזית שעוסקים בה יזמי נדל"ן, מטרת העוסקים ביזמות נדלן היא תמיד למשוך יותר ויותר משקיעים לפרויקט הבנייה, לכן בדיקה מקדימה של כדאיות השטח היא הכרחית.

חברה שעוסקת ביזמות נדלן צריכה לדעת לנהל נכון את הפרויקט, שיטת הניהול של החברה היזמית משפיעה רבות על הצלחת פרויקט הבנייה. הניהול כולל את בחירת אנשי המקצוע הנכונים, ניהול לוח זמנים של הפרויקט, ניהול תזרים מזומנים, היכולת לספק פתרונות לבעיות שצצות, היכולת לשכנע ולשווק בהצלחה את הפרויקט בפני משקיעים פוטנציאליים והיכולת לתת שירות טוב.

פורטל yni - יזמות נדל"ן בישראל מכיל בתוכו את כל הנושאים בתחום פינוי בינוי, קבוצות רכישה, חברות בנייה, תמא 38, בנייה ירוקה, בנייה עצמית. ניתן למצוא בפורטל מאמרים וכתבות, חברות ובעלי עסקים, פורומים ומידע בכל הקשור לבנייה לסוגיה.
יזמות נדלן בישראל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב