דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי במגדלים - הפתרון? 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 646   [ נצפה 2735 פעמים ]

כיום יש ביקוש גדל ועולה לג'קוזי בבית.
חושבים איך זה ייתכן? אז המיתון אולי הוא לא בעיה לאנשים כאלה אשר מתעניינים בג'קוזי.

אני כבר שנה עובד בתחום ה ג'קוזי ופרט מאד מעניין שאני שמתי לב אליו הוא שרוב האנשים אשר מתעניינים ברכישת ג'קוזי נייד הם אנשים אשר המחיר זה לא הבעיה שלהם.
לרוב מדובר על חברה שיש להם חברות ענק ומספר בתים ברחבי הארץ. מוזר לא? הרי אם יש לכם כל כך הרבה כסף למה שאתם לא תשקיעו כבר בהתקנה והובלה וגם במחיר של הג'קוזי שהולך להשביח את הנכס שבבעלותכם. ואפילו אולי לקבל מוצר שהוא קצת יותר נח ויכול להכיל מספר רב יותר של אנשים. הג'קוזי שאני מספק הינו ג'קוזי איכותי ומפנק באותה רמה, ההבדל העיקרי הוא שמדובר בכל זאת על ג'קוזי בעל מידות יחסית קטנות אשר יכול להכיל בין 5-6 אנשים. כמובן שזה תלוי בגודלם של המתענגים.אוקיי מסתבר שמדובר אחרי הכל בהיתרי בניה בבניינים רבי קומות.לדעת הרוב, אנשים בעלי אמצעים והון אילו אנשים אשר יקנו את הווילות המקסימות שמדינתינו מציעה.וינסו להוציא כמה שיותר עיניים בזמן שהם מתענגים להם בחלקת גן העדן שהם רכשו לעצמם. יפרגנו לעצמם בבריכה ענקית. אולי יתקינו ככה איזה ג'קוזי בחצר או בבפנים של הבית גינה עצומה עם כל טוב... כן ככה גם אני חשבתי, אבל מסתבר שזה לא הכי נכון.


מה שקורה כרגע זה שבעלי ההון במדינתינו כבר הרבה פחות שואפים לווילות היפיפיות שמציפות את מדינתינו מקצה לקצה... כלומר היום כמעט בכל עיר שתסתובב, כמו קייסריה, הרצליה, רמת השרון, סביון ועוד הרבה מקומות אחרים אתה תוכל להתרשם מהמון ווילות יפיפיהות ויוקרתיות, כמובן שחלקן יותר וחלקן פחות אבל זה מה שאתה הולך לראות סביבך בעיקר. בעבר ווילה מפוצצת ויוקרתית עם ג'קוזי הייתה נחשבת בתור נכס שאין לו תחליף. אך מנסיבות הביקוש כך גדלה לה גם ההיצע.

לכן כל משתוקקי הלוק למיניהם והלוקסוס הם כבר מנסים אלטרנטיבות חדשות לנקר את עינהם של חבריהם ובכלל. כיום עוברים למגדלים הגבוהים במדינתינו. כמות המגדים במדינה עדיין הינה כל כך גבוהה והדירות שם הם עצומות בגודלם. לרוב אפילו לא מדובר על דירה 5 חדרים אילה מדובר על קומה שלמה הניפרסת על 500-1000 מטר. אשר יכולה להכיל באמת הכל כולל הכל. חלקן אפילו מגיעות עם מירפסת רחבה אשר עשויה מעץ "דק" ובמרפסת יוכלו להוסיף אץ הג'קוזי בדיוק כמו בפנטזיה שלהם.מה שקורה זה שלאחר כל הגשמת הפנטזיה של המרפסת במגדל מטורף בקומה 38 עם נוף לים אתה בא למקם את הג'קוזי שחיכית לו וכבר ראית איך אתה הולך לשבת בתוך הג'קוזי שלך במרפסת המהממת ולהשקיף לים, אתה כבר יכול לדמיין איך מגיע האליקופטר הובלה עם הג'קוזי החדש והמהמם ומוריד אותו בעדינות בעדינות שלא יהיה אפילו חתיכה אחת פגומה. ואז....... פוף!! מגיע מהנדס המגדל או הבניין שלך ואומר שלך שמע ידידי:

"יש לנו היתרים פה לבניה במגדל הזה, לא מדובר פה על בית פרטי ואתה לא יכול לעשות מה שבא לך.

אם אתה רוצה ג'קוזי על המרפסת אין בעיה אתה מוזמן להכניס ג'קוזי לבניין אבל! ויש אבל.
הג'קוזי שלך לא יוכל לעבור את המשקל של ה 1 טון!!!"

ואתה לא מאמין ! 1 טון כולל המים, היו לי אקווריומים יותר גדולים מזה.כבר כולך תשוש ולא יודע מה לעשות מצלצל לכל מיני מקומות ושומע מהם שאין להם ג'קוזי כמו שאתה מחפש וגם לא יהיה להם בחיים.

שניה לפני שאתה מתייאש - אם אתה נכנסת לאינטרנט וחיפשת בגוגל ג'קוזי. לא בטוח שאתה תמצא את המוצר המתאים עבורך. מה שאתה מחפש זה בכלל ג'קוזי נייד!! ג'קוזי קליל אשר ניתן להעברה מנקודה לנקודה מבלי בעיה. בעל נפחים של 500 עד 1200 ליטר מפנק מענג מלטף פשוט מה שאתה צריך.

עכשיו אני אומר לכם. מספר אנשים עם בעיות היתרים דומות פנו עליי ורכשו ממני את הג'קוזי הנייד שלי. עוד לפני שאני הספקתי להפקיד את הצ'ק שלהם (שגם המחיר עצמו הוא לא כזה דבר נורא ביחס לשוק) כבר הזמינו ממני את הג'קוזי השני שלהם. ואפילו הם הזמינו ממני את ג'קוזים לכל שאר הדירות וגם לבתים הפרטיים. הם אומרים ש- ג'קוזי נייד הוא פי כמה וכמה הרבה יותר איכותי יותר מפנק והחוויה של להעביר אותו ממקום למקום פעם ב... היא אדירה. כל אחד צריך כזה ג'קוזי בביתו!
ג'קוזי של הדור ה-3 - Softub Israel - הזמנת ג'קוזי נייד במחירים חסרי תקדים, ג'קוזי סופטאב נחשב הג'קוזי הטוב, המשתלם והירוק ביותר!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב