דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים שגוי 

מאת    [ 28/08/2005 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 8332 פעמים ]

האם יש דרכי קידום פסולות?

בוודאי שיש. אופטימזיציה למנועי חיפוש זה לא רק שורה של מצוות 'עשה', אלא גם שורת מצוות 'אל תעשה'. קראו היטב ושימו לב - אתרים שעוברים על כללים בסיסיים עלולים להיענש על ידי מנועי החיפוש ולהיכנס לרשימה השחורה.

מיסוך
קיימות דרכים טכנולוגיות לזהות מי גולש לאתרכם בכל רגע נתון. אופטימזיציה למנועי חיפוש שגויה, תהיה לזהות הגעה של עכביש/סוכן/רובוט/זחלן* ולתת לו לזחול בעמודים/תוכן שונים מאלו שגולש 'רגיל' עובר דרכם.

טקסט חבוי
שיטה מאד קלה לעשות ספאמינג של תוכן, היא טקסט חבוי. לדוגמא: פונט בצבע לבן על גבי רקע/תמונה בצבע לבן. למרות הקלות והפיתוי, מנוע החיפוש יעניש את אתרכם בעבור מעשה שכזה.

ריבוי דומיינים
רבים מאנשי אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש משתמשים בטריק הזה. הם פשוט רושמים כמות גדולה של שמות דומיין (לרוב, דומיינים שמכילים מילות מפתח רלוונטיות לתוכן האתר) ומפנים את כולם לאותו אתר. מנוע החיפוש יזהה לרוב את רשימת הדומיינים, יאנדקס רק את חלקם ולפעמים, אפילו ימחק את כל הרשימה מהאינדקס.

תוכן כפול
מנועי חיפוש אוהבים תוכן. מנועי חיפוש אוהבים בעיקר אתרים שמוסיפים ו/או מעדכנים תוכן על בסיס קבוע. מה שמנועי חיפוש שונאים בלשון המעטה, זה העתקת התוכן מעמוד אחד אל השני.

קישורים מוצלבים
כפי שאתם כבר יודעים, ה PR (Page Rank) של גוגל, נקבע ברובו ע"י כמות (ואיכות) הקישורים הנכנסים. כשגוגל רואה יותר מדי לינקים (קישורים) בתוך רשת של אתרים, הוא חושד. הוא בודק את תחום כתובת ה IP שלהם ומאבחן האם מדובר על רשת של אתרים שהמקשרים בינם לבין עצמם.

הצפת מילות מפתח - שימוש יתר במילות מפתח
דחיסות של מילות מפתח בעמוד הנה פרמטר מאד חשוב בהליך של אופטימזיציה למנועי חיפוש. זו טעות לשתול את מילות המפתח בכל מקום ללא התחשבות ברמת הדחיסות (הדחיסות הנה מדד, כמה מילות מפתח יש על כל קבוצת מילים 'רגילה').

חוות קישורים
ישנם אתרים, שנראים לרוב FFA (Free For All) שמאפשרים לכם (לכם ולעוד מיליון אחרים), לקשר לכל מקום. קישור מעמוד שבו יותר מ 100 קישורים, לא 'שווה' הרבה בעיני מנועי החיפוש.

האם גוגל באמת יכול לזהות אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש?
כן. מקובל לדבר על שלוש דרכים עיקריות בהן גוגל מזהה פעילות פסולה: 1. דגל אדום - כאשר זחלן מזהה את אחד (או יותר) מהפעולות האסורות הנ"ל, הוא מרים דגל אדום שמסמן את האתר ולעיתים זורק אותו מהאינדקס. 2. ישנן שמועות (די מבוססות) על כך שאנשי גוגל שורצים בפורומים ובודקים ידנית חשדות לפעילות אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש. 3. מנועי החיפוש מעודדים משתמשים להלשין על אתרים אחרים. לכל מנועי החיפוש הגדולים יש עמודים יחודיים לשליחת הלשנה.

TheRaveN
TheRaveN:
אני עוסקת בתחום קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. אתם מוזמנים לבוא לקומונה של קידום אתרים ו אופטימיזציה למנועי חיפוש שבתפוז. בקומונה תוכלו לקרוא, לשתף מידע ולקבל מושג על עולם קידום האתרים.
לכניסה לפורום:
http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?Communaid=9782



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב