דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקינטה לקפה איטלקי משובח 

מאת    [ 24/08/2009 ]

מילים במאמר: 252   [ נצפה 4667 פעמים ]

הכנת קפה בעזרת מקינטה היא הדרך המומלצת ביותר לעשיית קפה ביתי משובח. כחמישים מיליון איטלקים מתחילים את יומם בשתיית קפה הנעשה במקינטה. זו הדרך הפשוטה והנוחה ביותר להכנת קפה בטעם ובאיכות של קפה האספרסו ממכונה מקצועית המוגש בבתי קפה. כיום לבתים רבים בישראל יש מקינטה להכנת קפה איטלקי משובח. השימוש במקינטה מאפשר הכנת קפה איכותי ומיצוי של פולי הקפה הטחון מעבר ממה שניתן לקבל על ידי מכונות קפה אחרות.

ראוי לציין כי מכשיר המקינטה הומצא ב- 1933 בהרבה לפני מכונת האספרסו החשמלית ומצוי כמעט בכל בית איטלקי בגדלים שונים. המקינטה האיכותית והמפורסמת ביותר בעולם היא מתוצרת ביאלטי Bialetti האיטלקית. ביאלטי הינה החברה המובילה בעולם בייצור מקינטות ועומדת על ייצור יומי של כ- 18000 מקינטות ליום. לצד הדגש מיוחד על איכות האלומיניום ממנו עשויות המקינטות המוכרות של ביאלטי, החברה דוגלת בשימוש של חומרים אשר אינם פוגעים באיכות הסביבה.

המקינטה בנוייה משלושה חלקים עיקריים. המיכל בבסיס המקינטה בו ממלאים את המים. המסננת בצורת משפך שבה דוחסים את הקפה הטחון. והחלק העליון שהוא הכד המתלבש על המסננת ומתברג על המיכל ונסגר הרמטית בעזרת אטם. במיכל מתקבל הקפה המשובח לאחר שהמים עברו ברתיחה את המסננת אל הכד וירדו חזרה למיכל אחרי התעבות הנוזל. התוצאה המתקבלת הוא קפה צלול ארומטי חזק ביותר בשל הלחץ הגבוה הנוצר במקינטה העומד על 3.5 עד 4 בר, הרבה מעבר למכונת אספרסו וללא שאריות של קפה טחון.

באתר Hometags ניתן להשיג מגוון גדול של מקינטות בכל הגדלים והסוגים: מקינטה מוקה אקספרס, מקינטה בריקה, מקינטה חשמלית, מקינטה נירוסטה, מקינטות מעוצבות ומקינטה Mukka Express להכנת קפה קפוצ'ינו עם חלב מוקצף.

דרך אתר http://www.hometags.co.il אנו מזמינים אתכם לגלות את המנגנון שפועל מאחרי hometags שהוקם להביא לכם חווית קניה, רמה של איכות שרות ושביעות רצון גבוהה ביותר. אתר http://www.hometags.co.il מתבסס על הרעיון של חנות כלי בית גדולה הפועלת באינטרנט אשר מתמחה במוצרים לעיצוב ותכולת הבית במטרה להגשים את המשאלות הדימיוניות ביותר שלכם בתחום: כלי בית וכלי אוכל כלי מטבח אביזרים לאמבטיה מצעים יוקרתיים כלי בית מעוצבים פתרונות אחסון לבית ריהוט גן גרילים מתנות לאישה מתנות לגבר מתנות לילדים מתנות למשרד מתנות לחג מתנות ליום הולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב